Probleme cu Vodafone

Mă întreb dacă există cu adevărat un departament PR Vodafone… Iniţial am crezut că există cineva acolo sus în biroul pe care scrie VODAFONE PR. Dar poate că a fost doar o întâmplare când mi-au răspuns prima dată… După ce acum două săptămâni am semnalat o altă problemă cu serviciile Vodafone primim altă sesizare. O publicăm şi pe aceasta cu toate că încrederea noastră în cei de la relaţiile cu publicul Vodafone scade cu fiecare zi care trece.

La ce bun atâţia bani cheltuiţi de Vodafone pe reclame dacă departamentul PR nu poate răspunde la o simplă problemă semnalată? Oare nu au învăţat în studiile lor de PR care le este meseria? Oare nu au învăţat că ce face PR-ul este mai important decât toate tonele de reclamă? Eu una încă mai sper la un răspuns oficial de la ei, chiar dacă se mişcă mai greu. Sper să nu mă înşel.

În continuare cea mai recentă problemă Vodafone semnalată de un cititor pcnews:

[…] mi-as dori ca sa fii singurul care a avut probleme cu Vodafone-ul, dar se pare ca deja aceste “evenimente ” nu mai sunt intimplari picante ci deja fac parte dintr-o politica interna a noii firme care se ascunde in spatele “procedurilor”, a robotilor telefonici si a clauzelor contractuale, intr-o sfidare deja evidenta a clientilor sai platitori. Deja nu mai ai cu cine vorbi la vodafone, operatorii umani sunt inlocuiti din ce in ce cu niste roboti cu optiuni stupide iar cei ramasi sunt deja robotizati si vorbesc in fraze standard de genul ” Nu, imi pare rau, nu putem sa va ajutam, va mai putem ajuta cu ceva?”

Mie mi s-a stricat din senin cartela dupa mai putin de o luna de folosire, timp in care nici nu am scos-o din telefon. Am fost s-o inlocuiesc si pe prima factura, stupoare, a aparut pretul de inlocuire a cartelei.
Am sunat sa intreb de ce, mi s-a spus ca deoarece am deteriorat-o si (culmea..)in primul an deteriorarea se plateste, apoi ai voie sa deteriorezi gratis 2 cartele pe an.!!
Am spus ca nu am deteriorat-o si ca sunt gata sa o testam sa vedem ca a avut un viciu de fabricatie.
Mi s-a raspuns ca nu se poate.
Am cerut un sef.
Mi s-a spus ca nu se poate si ca “noi nu suntem raspunzatori de cite ori o bagati si o scoateti dvs gresit”
Din ce o bag, am intrebat?
Dintr-un telefon in altul, mi s-a raspuns.
Da de unde stiti, am intrebat?
Toti faceti asa, ce naiba, apoi vreti sa o schimbati gratis..
Am cerut sa reclam asta, inclusiv convorbirea tendentioasa a consultantului”
Mi s-a dat o adresa de mail de la care mi-a venit un reply automat, cum ca nu a putut fi transmisa deoarece.. am forwardat mesajul de prea multe ori!!!
Am trimis totul la adresa oficiala de contact din site, adica contact_ro@vodafone.ro
Mi-a venit un raspuns automat in care mi se explicau optiunile robotului de la *222 si imi cereau scuze ca nu pot primi un raspuns de la un operator uman deoarece sunt prea multe solicitari.

Adica pe scurt, atit de mult le mai pasa celor de la vodafone de clientii romani si de problemele lor incit nici nu mai vor sa auda de ele.

Am ajuns toti niste muritori nemernici, corporatiile au ajuns un fel de dumnezeu intangibil de catre noi muritorii de rind, ne zdrobesc si ne impresioneaza cu catedralele lor de sticla si beton in care nu poti intra fara card de acces, iar daca nu le mai vrei serviciile sau nu esti multumit de ele, mori!
Sau rasteste te la icoanele automate cu optiuni pe care le folosesc pentru a te tine la distanta cu problemele tale si pentru a trai netulburati din banii tai.

De aia, vorba articolului de pe aici, PR-ul de la vodafone traieste. Traieste bine, pt ca face parte din “poporul ales”

De ce il tulburati cu problemele voastre de mici plebei..?

Ca de obicei aştept un răspuns de la Vodafone. PR-ilor Vodafone treziţi-vă!

Author: PCNews Team

Share This Post On

Comments

  1. Andrei says:

    Daca asa e contractu, (cu schimbarea contra cost a cartelei in primul an) ce tot atatea discutii. In primul rand, 90% din romani nici nu citesc un contract ca sa vada despre ce e vorba. Apoi se trezesc cu pretentii.
    Poate ca avea dreptate cu partea in care i s-a raspuns mai nesimtit dar avea si operatorul ala ceva dreptate cand vorbea de scoaterea artelei din telefon.

  2. djcentury says:

    si eu am avut probleme cu vodafone. nu foarte mari dar au fost probleme. si prietena mea a avut probleme cu vodafone. sincer mi-a placut mai mult cand a fost connex pentru ca acum sunt tot mai multe probleme… nu stiu cum e cu restul pt ca eu tot pe connex (vodafone) am fost de cand am avut primul telefon dar vodafone are probleme de cand a preluat connex.
    problema mea a fost minora (nu am primit nici 1 minut de fidelitate si sunt la al 4-lea an cu acelasi abonament) dar prietena mea a avut probleme mai mari…

    nu stiu ce sa zic dar ar trebui sa fie mai atenti pentru ca incet incet o sa piarda clienti…

  3. serban says:

    Andrei, esti cam transant cu citirea contractului, mi-e teama ca lucrezi la vodafone.. hmm..
    Sa stii ca oamenii mai si citesc contractul. Incearca insa daca poti sa modifici ceva din el, mai ales in relatia cu vodafone si mai ales ca armate de consilieri juridici sunt angajati ca sa il formuleze cit mai evaziv. Iar interpretarile sunt lasate tot la latitudinea vodafone. In contract nu se specifica explicit ce inseamna schimbarea cartelei, adica daca cer sa fie schimbata pt ca am pierdut-o, am scapat-o in toaleta sau i-am dat foc de nervi. Sau s-a stricat de la sine. Ori fiecare din astea sunt situatii diferite. Legea comerciala presupune o perioada minima de garantie pt orice marfa sau serviciu vindut populatiei, si garantia inseamna garantarea viciilor de fabricatie sau a viciilor ascunse si nu a greselilor de manipulare sau neglijentei.
    Ori asta se poate determina printr-o expertiza. Deci nu e asa simplu, ca scrie vezi doamne ca se plateste si gata. Altfel imagineaza-ti o strategie in care vodafone ne da la toti cartele care se autodistrug la 1 luna si noi le platim pe toate in primul an ca sa putem vorbi, nu? Ar fi cam 12×7.5=90 euro pe an in plus. Ce i-ar opri sa o faca? Doar vorba ta, noi toti am semnat contractul, nu?
    Ei, nu-i chiar asa. Noroc ca avem si legi, nu numai contracte.
    Pentru linistea ta, sa stii ca in final departamentul PR Vodafone traieste, mi-a raspuns (e adevarat ca privat) si mi-a anulat plata cartelei. Deci se pare ca citesc pcnews.. suntem salvati!

  4. Paul says:

    Sunt vechi client connex si recent am probleme cu vodafone, atat personal cat si la servici.
    La servici avem webhosting si e-mail la ei si mailul mai mult nu merge decat merge, si asta de vreo 6 luni. Ca nu merge e rau, dar ca nu sunt in stare sa rezolve e si mai rau.
    Personal, am fost mintit de un vanzator de la un magazin vodafone ca daca imi fac un abonamnet la promotia cu 20 minute nationale voi avea toate avantajele acelui tip de abonament, inclusiv minutele de fidelitate, in plus fata de cele natioanle. Ulterior, am observat ca minutele nationale nu se reporteaza, fapt ce au avut grija sa ascunda, si cand am sunat sa ma interesez am aflat ca nici nu voi avea nici minutele de fidelitate – fapt ce nu numaic ca mi-a fost ascuns, dar mi s-a spus contrariul.
    Intentionez sa-i reclam la OPC.
    Cu asemenea practici si calitate a serviciilor, o sa-si piarta treptat cea mai mare parte a clientilor.

  5. […] la Vodafone nu am primit nimic. VODAFONE PR doarme în post ca de obicei. Tags: Apple MacBook, Bucuresti, CERF, CERF 2008, Concurs, Kylie Minogue, Orange, premii, […]

  6. ady says:

    am si eu o problema cu vodafone la fel ca si voi ! mi am luat in luna iulie a acestui an un tel nokia 3109 iar la mijlocul lunii noiembrie intr o dimineatza am dat sa l deblochez cand tastele nu mai mergeau ecranul negru nu mai raspundea… (in seara dinaintea incidentului telefonul a mers brici iar pe parcursul noptii a stat pe masa in sufragerie deci nu a avut cine sa il loveasca sau sa ii faca ceva rau) am mers cu el la un baiat la service acesta nici nu l a desfacut doar s a uitat la el si mi a spus ca tastele s ar putea sa fie magnetizate sau ceva de genu din cauza cipului de la cheile de la masina si sa l duc la garantie l am dus la garantie toate bune si frumoase cand peste 1 sapt imi vine inapoi cu displayul spart si garantia anulata pe motiv ca telefonul a fost supus unor socuri si ca as fi spart displayul telefonul nu a fost scapan niciodata il tin in husa am mare grija de el … iar cand l am dat la garantie nu avea niciun semn pe display acum e ditai fulgerul… ce as putea sa fac oare .. cui sa ma plang?? mz de intelegere scuzati k nu folosesc puncte virgule si dastea dar e seara si mie lene sa le pun ;))

  7. PCNews Team says:

    cand ai dus telefonul in service au scris pe foaia de receptie ca are ecranul spart? sau mai bine ce au scris pe foaia de receptie?

  8. Iosif says:

    De curand am fost taxat 300 EURO pentru convorbiri pe care nu le-am facut eu. Sunt in SUA si m-au incarcat zeci de minute de roaming in apeluri efectuate si primite. Pentru apeluri primite nici nu imi pot da numarul de unde s-a facut apelul. Cand i-am intrebat, au spus ca asa este cu roamingul, nu pot sa vada numarul de la care s-a facut apelul. Se pare ca voi fi obligat sa platesc aceasta factura mare, dar eu nu am folosit telefonul. Cat de nedrept este asta?

  9. ninja says:

    OPC?