Primul Billboard ecologic

Toata lumea, dar chiar toata lumea, este lovita de doua subiecte: criza financiara si ecologia.
Si imi place asa mult cum se imbina ele atat de frumos incat consumatorii sunt indemnati sa cumpere produse ecologice deoarece in acest mod vor economisi mai mult si vor trece cu bine prin criza financiara…

Si daca unele firmele nu lanseaza produse ecologice deosebite macar un panou publicitar ecologic sa prezinte. Asa este cazul companiei Ricoh care a prezentat un panou publicitar iluminat ecologic amplasat in Times Square (New York).
Adica 16 turbine de vant si numeroase panouri solare vor asigura energia necesara iluminarii acestui panou urias.

First Eco-Board Powered Solely by Wind and Solar Energy

Cei de la Ricoh spun ca prin convertirea ecologica a acestui panou publicitar se salveaza 18 tone de CO2.

Acum noi de la PCNews ne intrebam: daca nu puneau deloc panoul, si economiseau materialele pentru turbinele de vant si panourile solare, cate tone de CO2 salvau?

Puteti vedea cum merge instalarea panoului Eco-Board aici.

Author: PCNews Team

Share This Post On

Comments

  1. ave13 says:

    Optiunea 1.
    Nu pun panou. Nu isi fac reclama. That sux.

    Optiunea 2.
    Pun panou normal. Isi fac reclama. As usual.

    Optiunea 3.
    Pun panoul din imagime. Isi fac reclama. Arata ca le pasa de mediu. Arata ca s-au si chinuit (cu montatul tuturor turbinelor si panourilor solare). Brandul e mai cunoscut de lume (ca toti vor posta imaginile cu panoul pe diverse siteuri fie doar ca si curiozitate fie pentru a promova masuri ecologice) iar imaginea brandului va fi una foarte buna. Mai ales ca e singurul billboard iluminat doar cu puterea vantului si a soarelui. It’s WOW 😉

    Oare ce e mai smart de ales? Uhm…. :p

  2. PCNews Team says:

    Fara indoiala este o actiune de marketing reusita. Atrage atentia si asta este important pentru ei. Dar din punct de vedere ecologic = 0. Daca sponsorizau un bloc de locuinte sa isi puna instalatii ecologice atunci puteam vorbi de o utilitate.