SuperBlog 2009: proba nr 4 (Toyota)

Proba obligatorie de astazi:
Scrie un articol pe blogul tau cu tema: Cum explicati faptul ca Toyota este lider mondial al pietei auto?

Condiţii obligatorii:
Trebuie să includeţi în articol:

1. Numele Toyota

2. Să anunţaţi că articolul este scris pentru acest concurs;

Trimiteţi către concurspcnews@gmail.com un email cu link-ul catre articolul publicat de voi şi subiectul Toyota, iar in contul de superblog introduceti link-ul catre articolul vostru in dreptul probei Toyota. Daca nu aveti cont va rog sa ne contactati urgent!

Termen limita: 23 Octombrie ora 23:59

Juriul acestei probe: Echipa RadioLynx.ro

Proba aceasta este OBLIGATORIE.

Toyota

Toyota – promisiunea calitatii

Lider mondial in productia si vanzarea de automobile, dar si in solutiile avangardiste de protectie a mediului, Toyota simbolizeaza, pentru tot mai multi conducatori auto din intreaga lume, precizie japoneza, cultura calitatii, energie responsabila si respect fata de client.

Istoric
In 1935, Kiichiro Toyoda, fondatorul Toyota Motor Corporation, finaliza prototipul primului automobil pentru pasageri, devenind astfel pionierul industriei auto japoneze. De atunci, compania si-a dezvoltat constant capacitatea de productie, inovatiile permanente in proiectare si executie au avut ecou si dincolo de granitele Japoniei, automobilele Toyota devenind curand cautate pe toate continentele. Acum, la peste 70 de ani de la infiintare, Toyota isi continua dezvoltarea in spiritul acelorasi trei principii-cheie care i-au marcat intreaga evolutie de pana acum: tehnologie inovatoare, productie la cele mai inalte standarde de calitate si contributie sociala.

Viziunea Toyota: ‘kaizen’
“De acum inainte, doresc ca toti angajatii companiei sa-si unifice eforturile pentru a produce vehicule de calitate superioara.” Iata declaratia de misiune pronuntata de Kiichiro Toyoda, fondatorul Toyota Motor Corporation, la inceputurile companiei.

Autoperfectionarea continua – in japoneza, ‘kaizen’ – este principiul primordial de dezvoltare al Toyota. Programele sustinute de cercetare si dezvoltare, precum si numeroasele premii acordate de institutii prestigioase din domeniu confirma pozitia de lider pe piata auto si demonstreaza ca tendinta spre perfectiune a Toyota este o norma de conduita, nu o lozinca.

Tehnologia de azi pentru societatea de maine
Toyota dezvolta solutii inteligente la provocarile ridicate de industria auto actuala, asumandu-si, in acelasi timp, responsabilitatea pentru generatiile viitoare. Proiectantii si tehnicienii Toyota provoaca limitele conventionalului, inovand tehnologia si designul pentru mai mult spatiu interior, o mai buna manevrabilitate, emisii de CO2 tot mai reduse si siguranta fara compromisuri.

Fie ca este vorba de motoare pe benzina, Diesel, electrice sau cu energie alternativa, masinile Toyota reflecta proiectarea avansata pentru performanta si confort, precum si grija pentru reducerea emisiilor poluante si un consum optim de carburant.

Inovatia, motorul succesului
Cercetarea si dezvoltarea de solutii inovatoare sta la baza tuturor proiectelor Toyota. Inovatia nu se opreste insa in mediul steril al birourilor de proiectare si laboratoarelor proprii de testare, ci se desavarseste in spatiul cu adevarat provocator al vietii de zi cu zi. In acest scop, Toyota dezvolta concepte precum Fine-N propulsat de o Celula Energetica sau roadster-ul CS&S, propulsat de un sistem hibrid de propulsie Synergy Drive® .

Prioritatea Toyota: siguranta
Proiectate si produse conform celor mai inalte standarde de calitate, autoturismele Toyota sunt campioane in testele pentru siguranta si fiabilitate. Sistemele avansate de directie, franare, suspensie si control al tractiunii, simularile avansate pe computer si testele de siguranta si caroseria astfel proiectata incat sa absoarba energia degajata in cazul unui impact ofera ocupantilor masinii protectie maxima si incredere totala la volan, exprimata in:
– voturile acordate de clientii Toyota in studiile independente privind satisfacerea nevoilor consumatorului;
– rezultatele exceptionale ale vehiculelor Toyota in testele de siguranta Euro NCAP;
– procentul impresionant al clientilor pe deplin satisfacuti pe durata posesiei unui vehicul Toyota, de la achizitionare pana la vanzare.

Astfel, Pentru Toyota, calitatea nu este doar o promisiune, ci dovada continua a angajamentelor indeplinite, iar Today Tomorrow Toyota reprezinta mai mult decat un slogan cunoscut in lumea intreaga, confirmand buna reputatie si numeroasele distinctii acordate producatorului auto acolo unde conteaza cel mai mult: in siguranta zilnica a clientilor sai.

Premiile incununeaza performanta
Numeroasele premii internationale obtinute de-a lungul timpului dovedesc fara echivoc dedicatia pentru calitate a japonezilor. Toyota nu se multumeste insa cu pozitia de lider al pietei auto, continuand sa-si provoace propriile performante cu fiecare model proiectat. In prezent, portofoliul de produse Toyota include modelele iQ, AYGO, Yaris, Urban Cruiser, Auris, Corolla, Verso, Avensis, RAV4, Prius, Land Cruiser, Land Cruiser V8, Hilux, Hiace.

Preocuparea fata de mediu
Se estimeaza ca in 2020 vor fi 1,2 miliarde de masini pe drumurile publice, aproape de doua ori mai multe ca in prezent. Pentru a contribui la un mediu auto mai sigur si mai curat, Toyota urmareste sa imbine cerintele impuse de ritmul dinamic si libertatea de miscare specifice mileniului III cu solutiile de reducere a emisiilor poluante care afecteaza mediul inconjurator. Astfel, se reduce treptat ponderea motoarelor Diesel si a celor pe benzina in favoarea sistemelor hibride (care combina diverse surse de putere). Aceasta este calea catre masina ecologica perfecta prin care Toyota isi arata angajamentul pentru dezvoltarea durabila a societatii.

Responsabilitate sociala
Fidela propriului cod de valori, Toyota se implica activ in viata comunitatii, deruland, prin programele sale de responsabilitate sociala, campanii de siguranta rutiera, educatie tehnica si prevenire a accidentelor si infractiunilor in trafic, precum si actiuni caritabile si de protectie a mediului inconjurator.

Toyota Club
Conducatorii de Toyota isi pot impartasi acum experientele la volan in cadrul clubului Toyota, care a facilitat deja intalniri la Iasi si in Bucuresti si se va extinde in curand in toate orasele tarii. Totodata, cei care n-au avut inca ocazia sa conduca o Toyota se pot convinge de calitatile tehnice ale liderului auto solicitand un drive test.

Author: PCNews Team

Share This Post On

Comments

  1. cKy says:

    http://www.cky.ro/2009/10/toate-drumurile-duc-la-toyota/
    Mi-a placut tare tema, mai ales ca eram informat de cateva luni in urma de isprava Toyota, simpatici masini, incep sa le vad la fel de des pe strazi precum loganurile.

  2. cKy says:

    Am preferat sa fie scurt si la obiect decat sa incep sa laud si sa scriu in versuri si texte siropoase!

  3. a3urghe says:

    am o nelaurire mai trebuie trimis si e-mail si puse pe contul care avem la superblog.pcnews.ro ?

  4. Radu says:

    @a3urghe: si eu am aceasi problema!
    Am intrat pe contul meu si am vazut ca nu am puncte acolo si toate probele au casuta cu “Raspunde”, insa eu am trimis totul pe adresa de e-mail a PCNEWS.

    Cum e pana la urma?

  5. Mihai says:

    Nu inteleg partea cu siteul cu contul. Acolo intru, ma loghez, dar nu am optiune de adaugat linkul de la articolele noi 😐

  6. Radu says:

    Ar trebui sa fie suficient sa trimitem pe adresa de e-mail, e mai simplu.

  7. Andrei says:

    tema asta nu mai e asa bordabila dpdv creativ…totusi voi gasi eu ceva…
    un sfat pentru “cKy”- e bun articolul, dar poate nu trebuia sa te grabesti, sa il mai cizelezi

  8. cKy says:

    @Andrei multumesc, da puteam sa il mai plasticizez putin, dar probabil ca ai observat ca sunt un tip mai direct si nu pra ma lungesc cu vorba, scurt si argumentat.
    Restul care nu stiti ce aveti de facut, simplu trimiteti link-ul prin mail apoi va logati in cont pe http://superblog.pcnews.ro si acolo aveti pagina “Concurs” pe acea pagina dati in dreptul fiecarei probe ce s-a consumat deja si bagati link-urile probelor respective si respectiv sloganul.Punctele nu sunt afisate inca, dar daca va uitati in dreptul acelor casute veti vedea si datele cand vor fi date punctele pentru fiecare proba in parte, este nevoie de o jurizare detailata, nu e usor sa faci totul manual, relax

  9. PCNews Team says:

    @ a3urghe si Radu – raspunsurile se dau si pe email si in cont. este o masura de siguranta. Mai bine sa avem raspunsurile de doua ori decat sa apara probleme 😉
    @ Mihai – vezi link-ul Concurs
    @ cKy – multumesc pentru oferirea de explicatii 🙂

  10. Cat am scris acest articol si-am vazut toate avantajele Toyota, mai mai ca-mi venea sa-mi vand Jeepul sa-mi cumpar Toyota HighLander … totusi, am reusit sa ma opresc la timp si iata ce-a iesit:

    http://www.vaduva.ro/toyota-lider-mondial/

    sper sa va placa!

  11. mikel says:

    eu nu am cont. am trimis link pe adresa de amail pt ziua1. cum procedez in continuare?

  12. PCNews Team says:

    @ mikel – iti faci cont aici: http://superblog.pcnews.ro si dupa ce iti validam contul introduci proba in sistem (apesi pe link-ul concurs)

  13. sufletica says:

    Dupa ce postam articolul, trimitem link prin e-mail, postam link-ul in contul dedicat de aici de pe site, ar trebui sa lasam si comentariu aici cu link-ul respectiv?
    Intreb si eu ca sa intreb 😀

  14. cristi says:

    am si eu o intrebare. pe cont`ul meu, dupa proba toyota mai apare o proba optionala, dar nu gasesc materialele:) stiu ca de aseara vreau sa o fac :)) si n`am primit nimic pe mail 🙂 astept, reply..aici sau pe mail. Multumesc.

  15. Tony says:

    Ceva, ceva a iesit si pe la mine: http://prostioareurbane.blogspot.com/2009/10/de-ce-cred-eu-ca-toyota-e-lider-mondial.html

    @cristi
    detaliile pentru acea proba o sa apara mai tarziu pe site, intr-un articol

  16. Sebi says:

    Am si eu o probleme cu aceasta tema. Cred ca domnii, sau doamnele, de la Lynx sunt prost informati! Toyota nu mai este lider pe piata auto. Au fost luati, sa zicem la mustata, de VW.

    Nu stiu daca imi intelege cineva dilema 😀

  17. a3urghe says:

    @ Sebi pote e vorba de un anumit segmet pe care nu lau mentionat

  18. Nici eu nu inteleg cum e cu acest cont… poate ma/ne lamureste cineva, intru cu mail-ul si parola in cont, dar nu am nicio optiune…

  19. florytutu says:

    Pentru aceasta proba am postat aici: http://florytutu.flu.ro/post/4259/

    Eu am inteles asa! Toata lumea a primit un e-mail de confirmare inregistrare in care ni se da si o parola ptr. contul tau cu care trebuie sa ne logam pe seit! dupa care ajungem aici la sectiunea concurs http://superblog.pcnews.ro/concurs.php
    si in tabel in dreptul fiecarei probe apasam butonul raspunde (alb) punem link-ul cu postarea, si apasam Participa!

    Daca nu ati primit e-maiul cu confirmare inscriere in care vi se trmite o parola a contului anuntati adm.

  20. florytutu says:

    Eu am inteles asa: fiecare trebuie sa fi primit deja un e-mail de “Confirmare a inscrierii!” Daca nu l-ati primit scrieti un e-mail intern la concurspcnews@gmail.com!
    Acest e-mail contine o parola care vi se da pt. deschiderea contului vostru! Dupa ce accesati seit: introduceti adresa voastra de e-mail si parola primita! Acesta este contul vostru! Cu acest cont puteti intra pe pagina seit-ului la sectiunea CONCURS si acolo veti avea un TABEL ptr. fiecare proba imparte. Accesati casuta cu RASPUNDE introduceti link-ul cu postarea probei respective si accesati PARTICIPA! Dupa fiecare inscriere in acel tabel veti primi si un e-mail de confirmare cu titlu”RASPUNS” care va va confirma acceptarea postarii respective ptr. concurs!
    Sper sa va fie de folos!
    Pentru aceasta proba am postat aici: http://florytutu.flu.ro/post/4259/!

  21. M-am uitat pe postarile celor ce ati fost amabili si le-ati lasat pe aici. Vad ca toata lumea are tendinta de a face scurta istorie a Toyotei… Oare asta ce vor ei sa vada de la voi? Da okay, reclama e la locul ei, dar cum ramane cu arta Advertising-ului? Ideea aia mica, scurta si sclipitoare?

  22. @Iulia Diana Mihai Toata lumea? Pe la mine vad ca n-ai fost:))

  23. Eh, eu am vbit la general… s chiar am gasit un blog de-a dreptul genial, iar acum am sa dau o tura si pe la tine:)

  24. florytutu says:

    Iulia Diana Mihai am vrut sa iti scriu un mesaj…insa nu am fost convinsa ca adresa ta e corecta!!! iuila.diana.mihai@gmail.com
    iuila in loc de iulia?!!!

    Despre postul tau ce sa zic: Imi place ca ti-ai folosit imaginatia, “aia mica si sclipitoare in a crea mesaje “cu tematica” si intradevar cam “scurta” ptr. “Tooo yooo taaa” ca nu am cum sa il numesc articol – care de fapt este un link pentru a strange voturi…?!!- o smecherie mica…de a ajunge “la destiatie”!
    Felicitari si spor in continuare la trucuri la fel!!!
    “In arta, banalitatea e mortala si nu un defect oarecare”
    In ce priveste aprecierile tale despre tanguieli si jale arabe… (din postarea mea) nu e chiar reteta dupa care compun si ar fi chiar dificil sa iti explic! Sa nu degeneram!

  25. Truc, nu e truc chiar deloc sa stii, pentru ca nu a spus nimeni cat de lung sau scurt sa fie articolul…sau ma rog, post-ul. In legatura cu adresa, my bad… am sa o corectez, multumesc de atentionare… nu realizasem pana acum ca e gresita 😉 Imi poti scrie oricum si oricand doresti tu, in varianta corectata, normal! 🙂

  26. florytutu says:

    oK! ma bucur ca macar ai descoperit ca adresa e gresita…asa poate sa iti scrie oricine vrea sa comunice cu tine!
    Asta e, se mai intampla!
    Cel mai sigur mod de a nu gresi e sa nu lucrezi deloc!
    Spor la “lucru” tuturor!
    O seara frumoasa si tie Iulia D.M.

  27. Wild Kitten says:

    @Romanika: se pare ca da, pentru ca am comentat pe un blog unde comentase si Iulia si oarecum imi pare rau. N-ar fi trebuit sa o fac. Nu am stiut ca este Gica contra pe toate blogurile care si-au postat link-ul aici.

  28. Wild Kitten says:

    uitasem, totusi postul tau Iulia nu reprezinta o argumentare.

  29. Nu sunt Gica contra sa stii:)) Poate doar am eu ideile mele, dar na fiecare e liber sa le aiba pe a lui, si sa ma contrazica, eu nu ma supar chiar deloc. Imi plac polemicile 🙂

  30. Adevarat, Wild Kitten, nu reprezinta o argumentare, dar, daca esti foarte atenta, nu se cere o argumentare, e doar o intrebare, pe care noi trebuie sa folosim cu imaginatia de 100%. sa zicem ca vad lucrurile putin mai simplu decat le vad toti ceilalti, sau ma rog, multi dintre ei. Daca cumva gresesc, imi asum vina, probabil mintea imi e imbacsita de Advertising… cine stie. Sau poate ca m-a marcat un anume scriitor, la cenaclul caruia am avut placerea sa merg o perioada buna, care, in moemntul in care mi-am prezentat proza foarte explicita si foarte descriptiva mi-a spus ” Less is more”. Am incercat sa rescriu tot ce mi-a spus el, folosind mai putin verbe si abundand cu adjectivele. Si chiar mi-a placut ce a iesit… 🙂

  31. Wild Kitten says:

    @Iulia: scris se intelege intotdeauna altfel. Ideea ta am inteles-o, dar fiecare este liber sa scrie asa cum crede de cuviinta. Personal, am sa imi vad de treaba mea, de blogul meu si cam atat. Bafta tuturor, si celor sclipitori si celor carora le place sa dea copy paste.

  32. @Wild Kitten, daca e sa apreciez ceva la tine e eleganta de care ai dat dovada 🙂 Ma inclin. O seara faina.

  33. Wild Kitten says:

    Iulia: din contra, iti trebuie o argumenatare. Se intreaba ” de ce X este mare si tare” Si tu raspunzi: X este mare si tare pentru ca bla bla bla. Nu asta inseamna argumentarea? Nu mi se pare ca ar fi vorba despre advertising, nu ti se cere sa faci reclama unui produs. E un fapt concret Toyota este lider mondial in vanzarea de automobile. Da? De ce? Asa vad eu lucrurile…. Sue me.

  34. Wild Kitten says:

    multumesc 🙂

  35. Aurel says:

    Am observat si eu ca majoritatea postarilor fac o scurta istorie a companiei. Acum fiecare cu imaginatia si felul lui de-a scrie. In schimb am citit cateva care chiar mi-au placut si in special argumentarea lui cKy!

  36. E si asta un punct de vedere, stii, mi-a zis cineva un banc tare interesant saptamana trecuta, care suna cam asa:

    Intr-o sala de judecata, Ionel si Georgel se judecau.
    Incepe Ionel sa isi pledeze cauza, iar dupa ce termina, judecatorul ii spune:
    -Bine Ionele, dumneata ai dreptate.
    In momentul urmator, isi sustine si Georgel cauza, dupa care judecatorul spune:
    -Apoi bine, Georgele, ai dreptate.

    Indignat de situatie, un domn din ultimul rand spune catre judecator:
    -D’apoi bine dom’le judecator, dar dumneavoastra spuneti ca si Ionel are dreptate, dar si Inel are dreptate?
    Judecatorul:-Uite vezi? Si dumneata ai dreptate!

  37. ahem: Georgel e acolo unde e inel…

  38. e-Lari says:

    Iata si articolul meu:

    http://e-lari.blogspot.com/2009/10/toyota-promisiunea-calitatii.html
    Stiu ca este slabut (ca sa nu zic foarte slab), dar chiar sunt paralela cu chestiile de genul si cum proba este obligatorie…:D.

  39. Nu-mi place sa scriu despre lucruri la care nu ma pricep, sau pe care nu le-am incercat, dar deh, acum daca ar fi sa ma iau dupa principiul asta n-ar mai trebui sa vorbesc despre multe! 🙂
    Am incercat sa fiu cat de cat obiectiv, mai ales ca n-am condus in viata mea o Toyota. Am mers pe date pentru ca nu-mi place sa mint lumea (prea multa constiinta).

    sper sa nu se interpreteaza documentarea mea ca pe un copy/paste, am stat 3 zile la articolul asta! 🙂 Pana la urma cam totul e subiectiv asa ca… succes la toata lumea. Asta-i tot ce-am putut eu scoate pe orbeste… asa: http://www.adunatedelasate.ro/2009/10/toyota/

  40. zacurtici says:

    io nu am cont, pe cine contactez ??

  41. Pai, vorbesti cu adminul probabil. Le dai mail ca sa-ti rezolve problema.

  42. Berilac says:

    Frumos. 🙂

  43. http://oanasarmasan.blogspot.com/2009/10/toyotasaumicile-placeri-ale-vietii.html

    Nu mi se incarca pagina de concurs pentru a trimite linkul articolului, Asa ca o sa il trimit pe mail 😀

    1. PCNews Team says:

      @ Oana Sarmasan – mai incearca. daca link-ul nu este in sistem nu poate fi jurizat!

  44. Annie says:

    Cum adica sa nu fie in sistem?
    Te referi in contul super blog sau in legatura cu articolul pe care l’am redacatat despre toyota?

  45. PCNews Team says:

    @ Annie – am raspuns Oanei. 🙂

  46. Mihai says:

    Uhm, de ce unii iar pleaca pe principiul ca daca scriu ”e cel mai bun, am sa imi cumpar si eu” ar primi mai multe puncte? *rolleyes*

  47. Annie says:

    A
    scuze:))

  48. Annie says:

    Oboseala:-@

  49. Andrei says:

    Am scris si eu unul: http://www.imondo.ro/blog/?p=1901
    Si chair vreau sa-mi iau un Avensis 🙂

  50. http://iavaleriana.wordpress.com/2009/10/24/un-lider/

    ps :
    sunt putin nedumerit – la mine n-a aparut nici un punctaj pana acum !

  51. @PcNews. e jurizat deja. l-am introdus, merci 😀

  52. zahdiva1 says:

    Am publicat articolul chiar în ultimul moment şi m-am gândit totuşi să postez şi aici linkul.
    http://zahdiva1.wordpress.com/2009/10/23/they-are-the-champions/

  53. Dreacu' says:

    daca un articol obligatoriu nu a fost publicat la timp esti descalificat?

  54. eu le-am dat e+mail pe aceasi tema, Dreacu, si mi+au yis ca nu se pune problema de descalificare, dar cel mai probabil ca nu te vor nota pentru el, cel putin asa cred eu…

  55. PCNews Team says:

    @ Dreacu’- nu este descalificat nimeni. La finalul concursului trebuie sa ai toate articolele obligatorii. Termenul limita este pus pentru premiile zilnice. Daca nu faci articolul in termenul limita esti pasibil sa nu participi la premiul zilnic. Insa punctajul o sa fie calculat la total.

  56. Se spune ca ”pan-la Dumnezeu te mananca sfintii !”

    E adevarat ca din lipsa de timp, la postarea – Toyota, n-am dat destula importanta frazarii, dar cu toate astea speram c-or sa fie intelese cateva idei ”mai altfel” potrivite !
    Si iata ca ”bunatatea mea de text” a obtinut un punctaj foarte mic !

    Data viitoare am sa postez astfel de subiecte … direct in japoneza ! 🙂

  57. Florin says:

    Tot respectul pentru Kaizen si Toyota, cine a lucrat cu Kaizen stie ce valoare are in lumea moderna aceste tehnici de imbunatatire a calitatii produselor.

    Revin la Toyota, si afirm ca din pacate articolul e putin fals, nu sunt cele mai sigure masini. Chiar testele Euro NCAP o zic.

    Iar la consum si protectia mediului, verificati consumul si noxele comparate cu alte marci si europenii stau mult mai bine.

    Da, sunt primii cu un hibrid pe piata, jos palaria. Dar afirmatiile de mai sus nu respecta realitatea.

    Inca o data jos palaria pt calitatea si tehnologia Toyota!