Din nou probleme cu Vodafone

Vodafone atentie! Un cititor pcnews are probleme cu voi. Departamentul PR (adica relatii cu publicul) sa citeasca nemultumirea de mai jos, iar noi asteptam de la ei o rezolvare cat mai rapida. Un email pe adresa redactie cu explicatii de la Vodafone ar fi chiar dragut.

Ma numesc Cristian Trohin si sunt din Craiova.

In Decembrie 2009 am cumparat un telefon de la ei, prelungind abonamentul sotiei pe 2 ani, era vorba de un Samsung S3650, dar oricum modelul nu conteaza. La jumatatea lunii Aprilie 2010, telefonul s-a defectat, si anume, nu mai pornea. Am dus telefonul la magazinul lor din Craiova, de unde a fost trimis in service. Dupa o saptamana, telefonul s-a intors, iar in certificatul de garantie era mentionata ca reparatie resoftarea. Telefonul, care fusese trimis in service cu tot cu incarcator, a sosit fara incarcator. In fine, mi-au dat alt incarcator compatibil. Dupa 2 zile de la ridicarea din service, problema initiala a aparut din nou, telefonul refuza sa porneasca. Din nou am mers la magazin cu telefonul, si de aceasta data am cerut inlocuirea telefonului. Domnii de la magazin mi-au explicat ca nu depinde de ei, ci de cei de la service daca imi inlocuiesc telefonul sau nu. Dupa aproape 2 saptamani de service, telefonul s-a intors iar reparatia a constat in schimbarea placii de baza. De cand am ridicat telefonul a doua oara de la ei, a inceput o noua serie de probleme, blocari aleatorii care nu se mai rezolvau decat cu scoaterea bateriei, restartarea telefonului in timpul convorbirilor si multe altele. Toate aceste probleme au culminat la jumatatea lunii Mai 2010, la fix o luna de la prima defectiune, cand telefonul din nou a cedat si nu a mai vrut sa porneasca. Deja satul de problemele avute cu acest telefon, m-am documentat si am citit legea 449/2003, care mentioneaza drepturile consumatorului si obligatiile vanzatorului. Legea spune ca vanzatorul este obligat sa asigure garantia produselor vandute, si totodata consumatorul are optiunea de a-si primi banii inapoi sau de a avea reducere la un alt produs similar, in cazul in care vanzatorul nu repune in conformitate produsul initial. Cand am dus a treia oara telefonul la magazinul Vodafone, am depus si o cerere prin care le soliticat in temeiul legii 449/2003, fie restituirea banilor, fie sa imi acorde discount pentru alt telefon, la aceeasi oferta de care am beneficiat cand l-am cumparat pe acesta. Am primit din nou un raspuns pe email de la Vodafone cum ca numai service-ul poate sa decida aceasta chestiune. De parca eu am facut contract, sau am cumparat telefonul de la service! Le-am replicat ca daca nu vor rezolva aceasta problema in 48 ore voi apela la ANPC. Raspunsul lor a fost ca o sa primesc raspuns la reclamatia mea in 30 zile lucratoare. Absurd!

Eu nu stiu acum daca cei de la Vodafone cunosc sau nu legea, dar macar sa inainteze cererea mea catre cineva care o cunoaste. In lege se specifica clar ca problemele trebuie rezolvate intr-un termen rezonabil, si fara inconveniente pentru client. Acum astept sa vad daca ma contacteaza in 48 ore, daca nu, apelez la ANPC. Daca nu se rezolva nici cu ANPC, o sa ii actionez in instanta.

Multumesc pentru atentie,

Toate cele bune,
Cristian Trohin

vodafone logo

Author: PCNews Team

Share This Post On

Comments

  1. Alex says:

    Orange –> Eu, nokia 6288 defect : UN TELEFON se schimba doar daca nu poate fi reparat, sau deja sunt 3 insemnari pe certificatul de garantie. Asa am patit eu cu cei de la Orange. In fine, mie mi s-a stricat la 10 min dupa ce l-am luat prima data de la garantie, si am avut grija sa se strice de 4 ori… s-a ,,reparat” de 3 ori, si spre norocul meu, a patra oara, mi l-au inlocuit, cu alt produs similar, asta ca expirase termenul de 21 zile al contractului de predare-primire, facut intre mine si ei, cand am lasat telefonul a patra oara la garantie….

  2. nike says:

    isi cam bat joc de noi operatorii astia.

  3. cris says:

    Am observat si eu ca de la un timp operatorii de telefonie mobila isi bat joc de noi.
    Eu am prelungit in ianuarie niste abonamente la Vodafone iar vanzatoarea de la magazinul Vodafone mi-a bagat pe gat niste oferte promotionale cica, pe 1 numar mi-a activat cu japca timp de 2 luni optiunea Vodafone Zona Mea, despre care mi-a zis ca e gratis in aceasta perioada dar sa am eu grija sa sun la ei dupa aceasta perioada ca sa-mi dezactiveze optiunea. Cand mi-a venit factura m-am trezit ca platesc acest serviciu de care nu beneficiez. Am sunat la Vodafone de cateva ori si am primit acelasi raspuns franc si anume ca am semnat pentru oferta ceea ce inseamna ca suport consecintele. Dupa ce am facut ceva sapaturi am tras concluzia ca pentru a-si vinde serviciile care nu sunt profitabile, Vodafone apeleaza la trucuri ieftine, prin care le baga pe gat abonatilor aceste servicii spunandu-le ca sunt gratuite si te duc cu vorba pana semnezi.
    Invazia asta de magazine proprii Vodafone este o mare teapa. Daca te duci la un magazin partener Vodafone esti tratat cu mult mai mult bun simt si seriozitate decat in magazinele proprii unde iti baga pe gat tot felul de servicii neprofitabile pt ei.

  4. Cristian Trohin says:

    Sunt complet de acord cu ce spune Cris. Am vazut si eu acest lucru, in timp ce asteptam prin magazin cu telefonul la garantie. Intrebau cate un batranel pe la 70 de ani daca are nevoie de internet ca au o oferta buna. Si lumea, credula, cumpara. Mie mi-au dat un telefon nou dupa apartitia acestui articol. Ei incearca sa traga de timp si sa taraganeze lucrurile astfel incat multa lume se lasa. Eu unu nu o sa ma las niciodata cand va veni vorba de un drept al meu care nu este respectat, si mai ales de catre o companie careia ii platesc abonamente din 1998.

  5. PCNews Team says:

    @ Cristian – Felicitari pentru noul telefon ­čśë

  6. Cristian Trohin says:

    @PCNews Team – Multumesc frumos

  7. Yanis says:

    E destul de greu sa treci peste campaniile de promovare pe care le desfasoara companii de acest gen si sa privesti dincolo de gard. Foarte frumos gestul celor de la PCNews de a expune aceste probleme care, in alte conditii, ar fi fost uitate undeva in Recycle Bin.

  8. PCNews Team says:

    @ Yanis – multumim pentru cuvintele frumoase.

  9. pepelea vlad says:

    Problema mea parca-i trasa la indigo cu cea a lui Cristian Trohin.Ma numesc Pepelea Vlad si am cumparat la liber , pret 1280 lei, un SE Vivaz la data de06.07.2010.Dupa nici o luna s-a blocat toch sceen-ul asa ca am plecat cu el la garantie.Probleme cu soft-ul mi s-a spus.Pe data de 09.08.2010 mi-au trimis sms sa-l ridic. L-am luat a functionat ok 3 zile dupa care s-a blocat iar ,de asemenea touch screen-ul ,nu reactioneaza. Plecasem in concediu asa ca m-am prezentat la centru vodafone Brasov doar azi 18.08.2010 cu toate actele si accesoriile si dorinta de a-l schimba cu altul nou sau sa-mi dea banii inapoi.Mi-au spus ca nu depinde de ei ca vor cere acceptul sony ericsson pentru schimbarea telefonului pana atunci ei n-au ce face ca nu e treaba lor ca ei doar intermediaza. Dar cand iau banii tot intermediari sunt ? Apropo, agenta mi-a spus ca nu se mai schimba telefoanele cu altul nou si ca singura solutie este de a-l aduce le reparat ori de cate ori se strica, adica sa ma mut la dumnealor in sediu ?Eu stiu ca daca un produs se strica de 2 ori in termen de 6 luni sunt obligati sa-l schimbe la solicitarea clientului. S-a schimbat legea ??? Acum astept avizul service-ului daca mi-l pot schimba, ca nu mai inteleg nimic.Asteapta avizul sony ericsson pentru inlocuire sau al service-ului cu care are vodafone contract.Astept ajutor.