Scenariu de corporatie

Fiecare om sau produs este mult mai interesant pentu public dacă are în spate o poveste.
Două scenarii aproape indentice, scrise parcă de același regizor, s-au desfășurat în două colțuri opuse ale lumii. În prima campanie de marketing un iPhone 4 este uitat într-un bar iar cineva găsește modelul, realizează despre ce e vorba și îl trimite către un site de știri pentru a-i face un review. A doua poveste indentică cu prima sugerează un conflict între un blogger rus și corporația Nokia.

Eldar Murtazin, blogger-ul implicat în acest “caz”, a postat pe 26 aprilie un review despre un nou terminal Nokia aflat în stadiul de prototip. De regulă review-urile postate de Murtazin pe propriul blog, ce se bucură de o audiență considerabilă, erau favorabile companiei finlandeze exceptând pe acesta intitulat: „Nokia N8 – nava amiral sau dezamăgirea anului ?“. Bineînțeles după câteva telefoane date ziaristului a apărut și un al doilea review, pozitiv de acestă dată. În mod frecvent corpoațiile premiază ziariștii cu deplasari și mici atenții pentru a obține review-uri pozitive. În cazul unor mențiuni negative la adresa companiei aceștia retrag sumele pentru publicitate plătite publicației ca o pedeapsă pentru cei ce nu se aliniază dorințelor acestora.
N8
N8-colours

Author: cristi

Share This Post On