A treia editie SuperBlog! Nu imi vine sa cred ca am ajuns la a treia editie. Au trecut deja doua editii, avem o istorie
Superblog 2008: stangaciile de inceput, un premiu imens, munca multa…
Superblog 2009: avem o platforma SuperBlog, ritm infernal, premii pe masura muncii
Respectand traditia SuperBlog intram in concus fara sa anuntam detalii…
Perioada de inscriere in concurs: 1 Sept – 30 Sept
Perioada de desfasurare: 1 Octombrie – 1 Decembrie.
Premii in valoare totala de peste 13.000 USD oferite sub forma de vouchere de cumparaturi.
Daca vrei sa participi la SuperBlog 2010 trimite pe adresa de email concurspcnews@gmail.com urmatoarele detalii:
1. Nume:
2. Prenume:
3. Adresa completa:
4. Telefon (mobil de preferat):
5. Adresa blog:
6. Adresa postului de pe blogul tau prin care iti anunti participarea la concurs.
Pe blogul cu care participi trebuie sa ai un post in care sa anunti participarea ta la acest concurs (cu link catre pcnews). Titlul este la alegerea ta (de ex: SuperBlog revine, SuperBlog 2010, Particip la un concurs, etc)
Daca blogul tau este acceptat in concurs, noi o sa iti trimitem regulamentul pe email si o sa iti oferim detaliile necesare. Procesul de verificare dureaza 48 de ore asa ca va rugam sa aveti rabdare.
Dupa ce ai citit regulamentul efectuezi pasii descrisi in email si esti intrat in competitie!

Daca vrei sa studiezi regulamentul inainte poti sa-l citesti aici

Wow!
)
Iar?
De-abia aştept, simt că mă voi simţi bine
It`s heeere !
hai ca incepe distractia
Abia asteptam!!!
Wahoo
Merg pe front dublu
Ploua. Si inca tare. Dar ce m-am veselit cand am citit acest articol!
In ce consta acest concurs?
Lexa, cum ziceai tu… ze girl power activated. Ze 3 muschetari
In sfarsit…Toamna incepe cu Superblog!!!
Vreau si eu regulamentul. Sunt incepator si am indoieli legate de faptul ca as putea sa ma descurc.
sa speram ca se va puncta si clasamentul general sa nu mai apara paraziti de etapa.i’m in
http://www.dreampoet.ro/2010/09/03/superblog-2010/
pcnews, am trimis mail-ul de inscriere de 2 zile, dar tot n-am primit raspuns… ce se intampla?
Marti o sa primim raspuns
Salut! Ma bucur sa va regasesc cu forte proaspete.
Cu atatia participanti din anii trecuti, dar si cu noile talente care asteapta sa se afirme, cred ca vom avea un SuperBlog excelent
Bafta tuturor!
Hey Claudia
Long time, no see! Poate anul asta nu mai ninge si ne putem reuni la gala
)
Retractez… sa ninga, ca ador ninsoarea, dar in limitele bunului simt!
Am vazut ca sunteti toti atat de incantati si m-am inscris si eu
. Sper sa fie fain
Bine v-am regasit! Sper sa fie o competitie frumoasa, fairplay si creativa. http://www.ghidusii.ro/2010/09/06/superblog-2010/
PCNEWS!? Mail-ul de validare la superblog??? suntem mai multi care am trimis mail vineri, sau nu stiu cand. iata ca azi e marti…
Nici eu nu am primit regulamentul, dar ziua nu s-a terminat inca
nu te mai agita draga atata, ca o sa vina…doar nu stai in apa…rabdare si tutun
gasiti regulamentul pe blogul meu
Esti o mica mincinoasa. Ai un blog dragut facut de 2 luni si te-ai si apucat de mintit????? Pentru un amart de rating?
Este pacat
super tare
detalii aici
Mult succes la toată lumea.
http://m1ha1.blogspot.com/2010/09/esti-talentat.html
Andrei, eu zic ca totusi vorbeam cu cei de la Superblog. Hai sa o lasam asa.
I’m in! http://social-media-romania.blogspot.com/2010/09/superblog-2010.html
De ce nu? Am intrat si eu.
http://www.mmoblog.ro/2010/09/superblog-2010.html
De ce nu pot sa citesc regulamentul si detaliile acum?
Pentru că suntem în România!
Detaliile de participare şi regulamentul concursului se vor face publice la o dată care se va amâna ulterior.
Multumim pentru comentarii
Regulamentul o sa-l primiti in curand. Inca nu este 12 noaptea si ziua de marti nu a trecut. oricum promitem ca nu plecam acasa pana cand nu trimitem regulamenul la toti cei care s-au inscris.
Hop si eu la aceasta editie. Sa vedem cum e:D avand in vedere ca particip prima data.
prima provocare pentru mine in “SuperBlog” – inca ma gandesc daca sa particip sau nu ?!?!
@Peter Robert – ce ai de pierdut daca participi?
timpul!
Este marti, ora 23, minutul 31, secunda 30
@i4ever: Asa tarziu s-a facut? verifica emailul
Interesant!
Sper sa nu castig:))
http://lavinnia.info/particip-si-eu-la-superblog-2010/
Mâine mă înscriu şi eu, dar am câteva întrebări referitoare la concurs. Aş vrea să le pun pe privat dacă se poate
@Axel, pai cunosti adresa noastra de email
asteptam intrebarile tale
prezent si je. new entry, nu am mai participat pana acum http://www.relansat.ro/2010/09/superblog-2010/
Let’s do it!
hai ca suna interesant xD
la ce se refera acel camp “cod” din formularul de inscriere?
Ignora acel camp
@Andrei Campul ala eu l-am lasat gol si am putut sa ma inscriu.
Totusi poate aflam si noi ce reprezinta
Iulia, si eu ma cramponam de el aseara, dar a mers si fara. E un camp foarte secret, in orice caz
)
@Iulia Sigur o sa ne lamureasca echipa SuperBlog.
Trebuie sa aiba un rol acolo totusi… sper ca nu doar cel de a ne deruta!
Trebuie ignorat
Salutare tuturor!! Sunt nou p’aici desi am blog de 2 ani
..M’am inscris si eu la concurs
..poate aruncati si voi o privire pe blogul meu si va da’ti cu parerea
http://gabytipasisebese.wordpress.com
Iulia, noi iar o sa derutam lumea pe aici
) my darling ater ego
)
@PCNews Team: pot să trimit mail-ul cu întrebări, pe: concurspcnews@gmail.com
Da
Salutare! Tocmai am trimis si eu mail… sa vedem ce iese.
@Iulia Nu avem cum sa ii incurcam ca anul trecut. Anul asta avem numele diferentiate!
Buna ziua! M-am inscris si eu la concurs, am scris un post pe blog si am trimis e-mail cu datele cerute.
In 48 de ore o sa primesti un raspuns.
Buna ziua.M-am inscris si eu la concurs.Mai multe detalii pe http://jpthebest.blogest.ro/ si ii multumesc lui Lavinia si lui Globber ca m-au anuntat de concurs.
pcnews, nu am primit mail inca mail de la voi. m-am inscris la concurs ieri. astept lamuriri. nu-i pb, pot sa mai astept inca 3-4 zile, numai sa nu ma trezesc ca n-am fost inscris datorita unei “erori umane”
. multumesc.
emailul tau se oprise in spam. acum l-am recuperat
multumim de mesaj
@Ungureanu Ioan Paul – Câţi ani ai, de curiozitate?
cand primesc si eu mailul de la echipa PCnews???
@Young L – Blogul cu care participi fiind care? Că văd că WP nu-l are pe ăla cu care semnezi..
Nu pot sta departe de provocari si Oportunitati Online asa ca m-am inscris si eu! Astept raspunsul
@pcnews: Pentru crearea contului pe platforma superblog ce trebuie trecut in rubrica “cod”?
Daca nu ai un cod, ignora casuta respectiva
Mi-am incercat si eu norocul.
cum poate participa cineva la un concurs la care nu se stie regulamentul?!
Nu participi pana nu primesti regulamentul. Doar dovedesti ca blogul este al tau si iti anunti intentia de a participa. Dupa care noi verificam blogul, iti trimitem regulamentul si tu decizi daca participi sau nu.
Salut!
V-am dat si eu email, eventual; sa va uitati si in spam:)
Multam
Am trimis mailul (nu cel de participare: cel cu intrebarile). Cred ca o sa fie nevoie sa va uitati si la spam. Astept un raspuns. Multumesc
Hmmm ce poveste , avem ” jurnalisti” ca sa faca si a 3 carte Super Blog 2010
Ne revedem in concurs
bafta tuturor
PcNews, am intrat in contul de Superblog si apare o chestie acolo… Pe langa ,,blog inregistrat”… mai apare si ,,Probleme scrise pe fond alb sunt optionale. ” Ce inseamna asta?
Va rog mult sa remediati eroarea din linia de cod http://http://www.gmxul.ro/
…(http:// este dublat) de la sectiunea ,,bloguri inscrise,,. Din aceasta cauza link-ul catre blogul meu nu este functional. Va multumesc!
Am remediat
Începem şi noi
http://nametii.com/superblog-2010/
V-am facut super reclama dar nu particip. Multumesc.
Super Reclama? Ma faci sa rad
Ai mai ca e super reclama. Spunei la cochil ca ceva nu e bine si sa vezi efect de scena. E drept ca nu-i pe saitu` potrivit si e lipsa de trafic.. dar asta nu scade valoarea incontestabila!
Da, multumim atunci
le sustinem, dar firmele de salubrizare amesteca gunoiul la colectare…asa ca munca e degeaba prietene
…problema e si la ei nu numai la cetatenii respectabili ai tarii romanesti
am trimis si eu mail…astept raspunsul
bafta tuturor !!!
Am trimis si eu un mail. Blogul meu este http://wp.me/psi4r-8H . O zi buna !
M-am decis si eu. Este primul concurs pentru bloggeri la care particip.
Multa bafta!
Se pare ca m-am inrolat si eu la start. Bine v-am gasit si succes tuturor.
No păi am trimis și io e-mail, am postat un post și am inserat banner-ul concursului pe bara laterală. No așe dară.
ma tenteaza…dar inca nu sunt sigur..mare concurenta
M-am inscris si eu:)
http://alexlebedev27.wordpress.com/2010/09/18/breakfast-after-superblog-2010/
Succes tuturor!!!…
(de la un alt concurent!)
M-am inscris si eu
cand incepe destrabalarea?
eu am primit niste date pe mail, cu parola si chestii … dar am uitat pe unde e … si nici nush unde tre sa intru.
apropos, cam putini concurenti … sau mi se pare mie?
Pazea ca vin …
http://zirconiu.blogspot.com/2010/09/superblog2010-editia-treia.html
Am dat din nou cu subsemnatul. Sa avem spor!
Sal , imi poate spune cineva de la departamentul inscrieri ce se intampla cu inscrierea mea ca nu am primit confirmarea , regulamentu si conditile concursului. ????
Sper sa primesc un coment aici sau pe e-mail cu care mam inscris.
Toate bune
Verificam si revenim pe email cu un raspus.
multumesc de comment , o sa astept acel e-mail
Am trimis si eu un mail de participare.
sper sa iasa ceva…
hmm, interesant…mam bagat si eu..sa vad ce va iesi…cu blogul despre jocuri http://www.gamesnewsultimate.blogspot.com …SPER SA CASTIG!! MERIT!:D
are rost sa ma inscriu daca abia am pornit blogul?
http://femalestrue.blogspot.com
scrieti-mi pe blog pls…
Ne-am inscris.
hello, am trimis si eu azi un mail si am si publicat postul, e putin cam tarziu dar abia astazi am aflat, sa verificati si la spam plsss!!!
Buna!
M-am inscris si eu in competitie, reusesc sa ma loghez dar nu reusesc sa aflu urmatoarele detalii despre concurs.
La sectiunea concurs scrie ca blogul nu a fost inregistrat.
Imi puteti spune daca sunt inscrisa sau nu in concurs? Azi e ultima zi si as vrea sa stiu. Au trecut mai mult de 24 de ore de la inscriere. Multumesc.
Tocmai m-am inscris! Ultima suta de metri…
prezent si eu
azi e 01 octombrie. cand incepe?
@Octavus: in seara aceasta, mai tarziu, PCNews.ro va publica prima proba din SuperBlog 2010. In spiritul traditiei, mentine suspansul
Succes tuturor SuperBloggerilor!
de obicei suspansul tine de organizare
asteptam totusi cu interes prima tema
In acest caz, temele sunt deja pregatite. Inca putina rabdare
s-a afisat prima tema?:D eu nu gasesc nimic si e deja ora 20:00 …
Pe pagina de Facebook a concursului s-a afisat asa: “Superblog Concurs “
din cate am vazut pe facebook, la 23:55 se afiseaza….nu mai ma culc
:D:D:D:D
Succes tuturor!
Hey, doar acum am vazut ca nu mi s-a postat mesajul in totalitate, pentru ca folosisem niste semne mai dubioase.
Da, la 23:55 se afiseaza prima proba.
Si maine dimineata la 7:35 urmatoarea
Din fericire pentru tema de maine o sa aveti mult timp la dispozitie
Am si eu cateva intrebari:
1.In cat timp aflam punctajele pentru raspunsurile date
2.Raspunsurile trebuie sa le postam si pe blog?
Multumesc!
1. Imediat ce juriul acorda notele, punctajul apare automat la tine in cont.
2. Raspunsurile sunt sub forma de articole pe blogul participant. prin urmare da.
si la raspuns trebuie sa punem link-ul catre post?
Da
si daca am pus post-ul fara link? nu am stiut ca trebuie sa pun link-ul, intre timp am postat si pe blog povestea…ce pot sa fac?
Am modificat noi pentru tine
Ai sa gasesti mai multe detalii despre proba si materiale ajutatoare.
Felicitari pentru primul raspuns din competitie. Ai fost foarte rapid, dar pe viitor asteapta sa apara probele pe site.
oky, multumesc frumos,sunt poate putin prea entuziasmat
unde a aparut prima proba caci eu nu o vad?, sau gasesc multa ambiguitate in ce i-ati spus lui
O sa apara in maxim 2 minute pe site. El a gasit-o in contul de superblog. Acolo au aparut mici detalii despre primele 2 probe…
Dar stai, tu ai luat cerinta din contul de SuperBlog? Ce rapid… eu tot asteptam ca “fraiera” sa se publice prima proba, si tu ai rezolvat-o deja! Bravo!
mai bine astepti inca putin
.
Ai 3 zile sa rezolvi proba…
cum procedam? scriem postul in locatia “raspunde”? sau pe blogul nostru si apoi va prezentam linku? zau ca nu inteleg. fiti va rog, mai expliciti, ca tehnica…
Raspunsul trebuie publicat pe blogul tau, iar in cont introdus link-ul catre articol. Multumim pentru intelegere.
Punctajele cand se vor afisa? Dupa fiecare etapa sa… la final? E oarecum nefiresc sa nu stim ce punctaje avem dupa cate o runda. E prea mult loc pentru speculatii si sincer… nu-mi plac concursurile in care deja se cunosc castigatorii. As prefera sa stiu cum stau dupa fiecare etapa, ca sa am posibilitatea sa ma retrag oricand, daca vad ca nu fac fata cerintelor. Asa ar fi corect… Parerea mea… Prin urmare… suntem deja la etapa 3 si habar n-avem cum arata clasificarea dupa runda 1- (runda 2 nu se pune decat in noiembrie…!) Cum deja a trecut termenul pentru runda 1… nici nu stim daca articolele inscrise dupa expirarea termenului, vor fi depunctate, conform regulamentului. Prin urmare… fara suparare dar, staff-ul ar trebui sa se sesizeze. Dupa opinia mea… imediat ce a expirat termenul unei etape, ar trebui sa fie afisate punctajele obtinute de participantii care s/au incadrat in termen. Apoi, pot fi punctate si restul blogurilor care trimit articolele dupa expirarea termenului. In maxim 24 de ore, totul poate fi ok… Fara suparare, dar, asta e parerea mea. Chiar umila, daca vreti!… Sunt nou in acest concurs dar, repet…
nu-mi face placere sa particip intr-un concurs in care deja se cunosc castigatorii!… Cu stima…
@Julien: Aseara, la 23:59, a expirat termenul-limita pentru prima proba. Astazi incepe jurizarea. Asa cum voi ati avut la dispozitie 3 zile pentru a redacta un articol, si sponsorii au la dispozitie 3 zile pentru a citi si nota cateva zeci de articole. Ce zici, nu ti se pare corect?
ma retrag… Blogul la care muncesc in acest moment nu poate sa aiba articole in care sa faca reclama la tot felul de produse. Inteleg ca este o sponosirizare oimportanta, dar sa participe cine chiar poate face asta. Dupa parerea mea transformam blogarii in simplii jurnalisti care scriu la ordinul economicului.
Bafta in continuare
PS: Cum se iese?
Aşa a fost în fiecare an. Na, trebuie să dai şi tu de la tine. Şi de ieşit, cred că e simplu. Nu mai scrii şi gata
Nici nu contest ca ar fi fost altfel. recunosc ca nu am stiut si mi s-a parut fun. Dar blogul cu care am intrat in concurs este un blog de bebe si chiar nu are sens si strica imaginea blogului folosirea imaginii de bebe scrrind despre Toyota/Asus…
Si special pt tine, daca tot asculti Manowar: When we’re in town speakers explode! Mai tii minte de mesajul anti emtivi al cantecului?
Hail to you
Hail to you, too!
E perfect! Trebuia doar sa anuntati ca va dura 3 zile jurizarea dupa fiecare proba si era ok. Oricum… de exemplu, noi nu vom sti niciodata, CARE SUNT si DACA articolele predate cu intarziere – dupa expirarea termenului – vor fi depunctate sau nu. In rest… bafta la citit! Si… please, nu-mi rapiti scepticismul genetic, avut fata de concursuri. Macar cu atat sa raman si eu, in urma lor. Cu stima…
buna ziua. am nevoie nitel, de ajutor! please, help!… E vreo problema daca… la etapa 5… in articol postez sintagma “inregistrarea de domenii” si nu doar… “inregistrare domenii”?…
julien, acum nu vorbesc in numele celor de la Hostway, dar din cate stiu eu este, pentru ca e vorba de optimizare SEO aici… cu alte cuvinte este vorba despre rezultatele de la motoarele de cautare. Iar tu, cand vei cauta pe Google sintagma, cel mai probabil ca vei exclude prepoziile. Iti dai seama ca trebuie sa aiba si ei un bemeficiu dupa urma faptului ca sponsorizeaza Superblogul.
E marketing.
Merci, Iulia.. M-am gandit si eu la treaba asta… Doar ca… In fine… O sa fac eu cumva sa aranjez sintagma ceruta, in articol… Oricum, merci inca odata. Si succes si tie…
buna dimineata. am si eu o intrebare pentru staff… (asta cand se va trezi careva si isi va arunca privirile pe acest site). Intreb de curiozitate: la cate articole … ca nr… sa ma astept ca trebuie sa scriu, in acest concurs, pana la final, pe 1 decembrie? Repet… intreb de curiozitate dar… si ca sa-mi pot face niste planuri de viitor, care tin de viata mea, privata. Ms si… astept un raspuns. cu stima…
1 pe zi fara week-end.
daca tot se lasa asteptat clasamentul inseamna ca putem intarzia si noi cu articolele fara a fi penalizati?
Poti sa ai sansa ca proba ta intarziata sa nu fie penalizata daca juriul nu o citeste la timp
. dar chiar vrei sa risti ?
Multam pentru raspuns. Prin urmare… 20 de articole pe luna… 40 pana la sfarsit. Toate 40, pentru un premiu de vreo 2000 euro, pentru locul 1… sau pentru doar 100 euro(daca am retinut bine!) pentru ultimul loc… Sincer sa fiu… pentru 4 articole pe luna – cate 1 articol pe saptamana – … sunt cativa ziaristi pe care ii cunosc personal, aici, in provincie, care castiga 1000 euro, pe luna, in presa scrisa. Pentru 40… ajung redactori-sefi!…
Prin urmare… ca bloger… dati-mi voie sa ma simt… ca un sclav!… (ha,ha,ha)… Cum nici nu vreau insa, sa parasesc competitia… e dreptu’ meu, constitutional, sa ma simt cum vreau. O zi buna, tuturora…
In superblog banii nu se castiga usor. Este chiar foarte greu! De aceea numai ce puternici vor ramane pana la final
Nu mai fi asa incrancenat, mai Stefi, ca poate faci atac de cord. Intelege si tu ca sunt multe articole de citit. Si… oamenii au si ei familii… copii care pling de foame acasa… job-uri ca sa castige un banut… soti gelosi sau sotii care nu vor sa stea singure… Le e greu si lor sa stea toata ziua cu nasu’ in articolele noastre!…
Si mai e o vorba… “Ce-i al Cezarului…”
Sigur… la concursul de anul viitor, staff-ul va fi mai bine pregatit. Zau ca nu merita sa-ti strici ziua… Supara-te doar daca nu intri in finala…. In fond… pentru ce participi? Doar pentru bani?… Da-i la dracu’ de bani. Ce sa faci cu ei pe criza asta?… Sa-i cheltuiesti?… Daca vroiai sa faci o afacere, te duceai la Guvern, sa-ti dea cei 10.000 euro, promisi… Parerea mea, nu mi-o lua in nume de rau…
Am si eu o intrebare.. Pe fraza in care ne anuntam participarea in acest concurs, punem link catre proba la care am scris sau catre http://superblog.pcnews.ro/? Eu am pus la toate linkul pe care l-ap pus si aici, dar am vazut ca unii au pus catre proba…
Salut,
Conteaza mai putin. Important este sa anunti ca postul participa la acest concurs. Asa este fair play pentru cititorii tai. Nu vrem sa facem reclama mascata sponsorilor.
@PCNews Team : V-am pus o intrebare, dar cred ca a ajuns la spam, puteti verifica si sa imi si raspundeti?
Multumesc!
Vrem sa stim odata clasamentu` ala oameni buni !!!!!!!!
CLASAMENT CLASAMENT CLASAMENT
In sfarsit a sosit clasamentul. Dar acolo nu ma regasesc. Este vre-o problema “tehnica”,sau articolele mele sunt nule…
Doresc o precizare.
@Ion Toma Ionescu: ai introdus in platforma, la probele corespunzatoare, linkurile catre articolele tale? Te rugam sa verifici. Altfel, sponsorii n-au cum sa jurizeze…
Ce proba s-a punctat?
hostway
Am verificat , toate lincurile sunt puse pe titluri. Am mai pus inca unul in subsol. V-as ruga sa vedeti daca functioneaza.
Multumesc
Imi pare rau, dar nu stiu la ce te referi prin faptul ca ai pus toate linkurile pe titluri si un altul in subsol (in subsolul cui?!). Am verificat adineauri in platforma superblog.pcnews.ro si nu apare absolut niciun articol al tau, la nicio proba lansata pana acum. Daca nu ai introdus linkurile articolelor acolo, in contul tau, la fiecare proba in parte, sponsorii n-au cum sa stie ca tu participi la SuperBlog 2010. Recomandarea mea este sa urmezi indicatiile din acest post (mai ales punctul 2): http://pcnews.ro/2010/10/02/superblog-2010-detalii-participare/ Succes!
eu lucram la postul respectiv, si l-am postat nu demult dar cred ca deja au fost afisate rezultatele; o adoua jurizare cand o sa mai fie? ms
@Silviano: Urmatoarea jurizare Hostway va avea loc dupa lansarea celei de-a 2-a probe Hostway, adica peste aproximativ 2 saptamani. Succes cu celelalte probe!
buna… acum am vazut clasamentul. am vazut si ca am fost depunctat cu 5 pct. Oare pentru ce?… nu am intarziat cu nici un material… zau ca nu stiu. daca imi va putea raspunde careva, ar fi ok… (oricum, voi recupera cele 5 puncte)…
@Julien: cum adica ai fost “depunctat” cu 5 puncte? La ce te referi? Un articol poate fi depunctat nu doar pentru intarziere, ci si pentru ca nu abordeaza tema propusa conform cerintelor, este mai putin creativ decat celelalte, prin comparatie, sau poate are alte lacune. Motive pot fi destule, dar cel mai bine le poate explica juriul insusi.
Pentru a-ti evalua articolul obiectiv, poti consulta acest post de pe blogul Hostway in care se prezinta criteriile de jurizare: http://www.blog.hostway.ro/2010/10/01/ce-ne-ar-placea-sa-citim-la-superblog-2010/
Poate asa iti vei da seama ce le-a placut mai putin la articolul tau. Daca nu, le poti cere lamuriri chiar acolo. Sunt sigura ca vei primi un raspuns.
unde am putea citit asteptarile sponsorilor de la un articol, in afara de cerintele minime publicate pentru fiecare proba? probabil ca exista dar nu stiu eu unde sa caut.
cei de la hostway au facut foarte bine ca au publicat asteptarile lor, pacat ca le-am citit dupa ce am scris articolul.
Nu a fost nimeni depunctat. Tu ai cu 5 puncte mai putin decat cel/cea de pe locul I, daca scrie ca ai -5 puncte…
si inca o intrebare… e jurizarea doar de la un prim sponsor? asa deduc din tabelul clasamentului…sau e pentru 7 etape, de exemplu….?
Deocamdata este jurizarea pentru proba Hostway. Urmeaza si notele pentru celelalte.
Buna dimineata
Problema mea tehnica(adica faptul ca nu au aparut articolele mele in baza de date a concursului)mai are unele lucruri neclare.
1.Aseara,obosit am incurcat doua din cele opt linkuri si le-am trimis la alte “etape”. Am retrimis mesajele de confirmare de la dumneavoastra cu corectiile respective, sper sa nu se piarda si sa ajunga unde trebuie. Daca nu este suficient spuneti-mi ce trebuie sa fac. Este vorba de articolele etapei 3 si 9.
2.Sper ca jurizarea articolelor mele sa se faca acum nu la sfarsitul concursului pentru ca postarile au fost in termenele regulamentului.Daca era afisat clasamentul mai din timp observam si eu mai repede.Multumesc si tineti va rog cont ca sunt un bloger atehnic…
multumesc pentru raspunsuri. am inteles acum unde am “gresit” la chestia cu asa zisa ‘depunctare’. deh… ce sa fac, daca lucrurile din tabel nu sunt ceva mai clare. s-ar fi putut face un tabel in care sa apara numele sponsorului, nr de posturi, notele primite de la fiecare sponsor pentru fiecare etapa… si clasamentul general. acum… la cum arata tabelul, de unde voi sti eu, care sponsor urmeaza sa ma puncteze? sper ca m-am facut inteles!… e doar o sugestie pentru etapa viitoare… spor si bafta tuturor…
ma uit acum la clasament si vad ca pentru o alta proba… zau ca nu stiu care… sau dat puncte doar la… 12 candidati. Cum e posibil asa ceva? eu am raspuns la toate.. fara toyota, la care ii expira termenul abia luna viitoare. prin urmare… de ce nu am fost punctat si eu?… Sa mor daca mai inteleg ceva… ar trebui sa fim anuntati care sponsor pune puncte, caci asa… eu habar n-am ce note am primit si de la care sponsor!… staff/ule, please… verifica te rog…
hopa…
acum s-a afisat tot clasamentu…
sory…
vreau doar sa stiu
de la care sponsor…
ms..
revin. pentru Staff: cine e sponsorul care a afisat acum punctajul de azi? cine va fi urmatorul sponsor? cum putem afla care sunt sponsorii care isi afiseaza punctajele… ca sa nu va mai deranjam cu intrebari, caci ma simt deja penibil!…
Julien, nu pricep ce e asa greu… S-a afisat la ASUS, prima proba, deci, ASUS e sponsor…
@Julien: Juriul ASUS tocmai ne-a anuntat ca a introdus notele. De altfel, se afiseaza in clasament pentru ce proba ai primit punctajul, iti pot confirma colegii de competitie.
Cat despre cine va fi urmatorul sponsor care va va nota, din pacate, n-avem cum sa stim. Mai multi sponsori au inceput jurizarea pentru propriile probe. Cum am putea ghici in ce ordine termina?! Succes in continuare!
@julien: Daca intri in contul tau de pe superblog.pcnews.ro , o sa gasesti care sponsor te-a punctat si care nu. Cauta in sectiunea de unde se raspunde la fiecare tema si uita-te sub fiecare tema si o sa vezi ca la unele apar trecute un anumit nr. de puncte si la altele nu.. te descurci tu ca ai buletin
Bafta!
Sa-ti aduca Mosul un cadou mare de Craciu. M-ai luminat mai tare decat far de masina. Acum stiu si eu ce pobe s-au verificat si ce puncte mi-au dat. Multumesc mult.
draga Iulia. De unde sa stiu eu ca era vorba de ASUS, atat vreme cat concursul a inceput cu ASUS iar ieri, primii au fost cei de la Hostwey… sau cum naiba io mai chema? Pentru mine e important sa stiu cine pune punctajul, ca sa stiu ce material nu a fost pe placul sponsorului in cauza…in functie de punctajul pe care l-am primit etc,etc… Capisci?… E simplu… Nu vad de ce va ofuscati atat pentru aceste intrebari de bun simt? daca era totul Ok inca de la scrierea Regulamentului… acum nu va mai deranjam cu intrebari… Si cred.. ca nici n-o s-o mai fac!… asta e…bye…
Draga Julien, nu s-a suparat nimeni, in afara de tine
Dupa cum vezi, ti-am raspuns atat noi, cat si colegii-bloggeri.
Sponsorii nu jurizeaza neaparat in ordinea in care au fost lansate probele. Iar in privinta regulamentului, ce nu este in ordine? S-a publicat de la bun inceput tot ce trebuia sa stiti despre concurs si vad ca pana acum v-ati descurcat foarte bine. Unde e nemultumirea?
Si, apropo, nu ne deranjezi. Dupa cum vezi, incercam sa va raspundem la toate intrebarile… E nevoie doar de putin calm si intelegere, ca in rest se rezolva toate.
@Julien draga, fii atent/a, ca nu e greu.
Te loghezi pe pagina concursului( unde ai vazut si clasamentul) si click-uiesti pe tab-ul “concurs”. Acolo unde ai dat “raspunde” ca sa iti inscrii articolele. Ei bine, la baza fiecarei categorii ( care a fost jurizata) vei vedea notele.
Succes si nu te mai stresa atata
va multumesc pentru raspunsuri. am gasit… gratie indicatiilor voastre. va rog sa-mi iertati iritarea dar… am avut o zi ceva mai proasta…n-am vrut sa va supar. cu bine, bafta in continuare si… inca odata… iertati-mi “scaparea”!…
Julien, ok, n-o fi usor sa fii boboc la Superblog, dar incearca sa fii mai maleabil. Si mai putin irascibil. Zici ca esti jurnalist, nu? Probabil practicant. Ei bine, si eu am studii in domeniu, am practicat, nu mai practic, dar am idee despre ce e vba. Ideea e in felul urmator… Studiaza cu atentie treburile, ca nu e chiar atat de greu.
Numai bine.
Pai nu e corect!! La olimpiada de matematica concurezi impotriva unui matematician? La karaoke concurezi cu un cantaret? ..sau la superblog concurezi cu jurnalisti?
Va fac si eu o marturisire. Sunt ruda de gradul I cu doi dintre sponsori. Ghiciti voi cu care dintre ei
buna Iulia. mi-am cerut odata scuze in postarea de deasupra postarii tale, dar o mai fac odata. deci… scuze pentru irascibilitatea mea!… Sunt un tip care nu prea are vreme sa se impiedice in amanunte… ci intotdeauna am vrut ca lucrurile sa fie clare de la inceput, ca sa nu existe… oameni ca mine… bazaitori pentru ca nu gasec o virgula intr-un paragraf. prin urmare… ma enervez repede atunci cand nu pot intelege totul dintr-o singura privire ci… e nevoie sa tot dau alte clik-uri ca sa pot afla… unde se afla aceea virgula!… despre asta e vorba si… punct. In rest… da. ai dreptate. sunt jurnalist de investigatii… 12 ani, vechime… Iar azi am avut o zi de toata…jalea!… cu bine si tie… si inca odata… scuze…
A anutat cineva sponsorii ca acest concurs se bazeaza pe creativitate si nu pe date tehnice? Parca era scris pe undeva pe la inceput in regulament
De asemenea cineva sa-i spuna Ioanei Hreninciuc, Marketing Manager la Hostway, ca in formularea “că conținutul creat” exista o mare cacofonie si in regulament se preciza respecatarea gramaticii romane. Chiar poti sa dai nota maxima unui articol scris asa?
Jos palaria in fata celor care stiu sa scrie, dar unele jurizari cam lasa de dorit…
romanul e razbunator(vorbesc din experienta) asa ca ma voi semna cu anonim
@Anonim: creativitatea a fost, este si va fi principalul criteriu de jurizare in SuperBlog. Modul in care se apreciaza si noteaza creativitatea depinde insa de fiecare sponsor in parte – in orice jurizare exista si o doza de subiectivism, insa, facand media intre mai multe note subiective, se obtine in final una destul de obiectiva.
Oricum, te poti adresa direct juriului cu un comentariu (tot ca anonim, daca asa preferi) aici, unde s-au si explicat de la inceputul concursului criteriile de jurizare: http://www.blog.hostway.ro/2010/10/01/ce-ne-ar-placea-sa-citim-la-superblog-2010/
Succes in continuare!
Subiectivismul ma gandesc ca ar trebui sa apara doar daca juriul are preferinte fata de anumiti bloggeri. Daca nu-l cunosti pe om, mi-e greu sa cred ca poti sa apreciezi un articol 90% tehnic in defavoarea unuia creativ. De gramatica nu mai vorbim. Dumnezeu cu mila!
Cat despre sponsori ..nici nu ma obosesc sa ma adresez lor personal. Nici nu-i intereseaza; totala lipsa de respect. Am vazut asta din absenta clasamentului de pana acum. Or fi ei ocupati cu activitatea zilnica dar si noi suntem. Deci asta nu-i o scuza. Si-n plus, doua probe cu termen in aceeasi zi?! Ce-i asta? ..Ii doare-n pix
Iar voi, cei de la Superblog, incercati sa fiti impartiali dar sunt sigur ca sunteti constienti ca si anul acesta ati facut destule greseli si multi concurenti se vor simti nedreptatiti. Sau poate e ca peste tot: sponsorii canta iar voi dansati
Anonim, faptul ca tu ai nemultumirile tale nu iti transforma automat opiniile in axiome. Este un punct de vedere si ai, desigur, dreptul sa ti-l exprimi, insa nu inseamna ca este si adevarat. Daca ai fost depunctat, inseamna ca ceva nu le-a placut si, in loc sa acuzi pe toata lumea de incorectitudine sau lipsa de profesionalism, ai putea sa ceri in mod deschis o explicatie – sunt convinsa ca nu s-ar supara nimeni, chiar si daca lansezi o critica (orice companie are de invatat si din critici). Este insa mult mai usor sa te ascunzi in spatele anonimatului si sa lovesti cu generozitate in toata lumea (apropo de corectitudine…).
Cat despre relatia dintre noi si sponsori, asta ar trebui sa fie ultimul lucru care sa te preocupe in aceasta competitie. Atata timp cat nu mentionezi concret care sunt aceste greseli, ca sa stim si noi de ce ne acuzi si eventual sa remediem problemele, comentariul tau ramane doar o acuza gratuita si nefondata. De la an la an am urmarit sa atragem in concurs ca sponsori companii cu un bun renume si, eventual, extindere globala ca sa ridicam stacheta competitiei, iar voi sa interactionati cu un mediu de business mai larg – ceea ce, in conditiile financiare actuale, nu este tocmai usor. Daca cerintele sunt prea dificile pentru tine, nu te obliga nimeni sa le accepti (apropo, termenele-limita le stabilim noi, sponsorii n-au nicio legatura). Dar nici nu-ti da dreptul sa ne jignesti pe noi sau pe sponsori doar pentru ca ai motivele tale de nemultumire. Exista si metode mai civilizate de a analiza situatia, oricare ar fi ea, si de a purta un dialog. Dar, desigur, aceasta este doar parerea umila a unui PR intotdeauna la dispozitia voastra…
Nu inteleg de ce vrei sa stii numele meu. As avea parte de un altfel de tratament in urma discutiilor astea? Ti-am explicat de ce prefer sa raman anonima.
Daca te indoiesti ca parerea mea nu este impartita de ceilalti concurenti, incearca sa citesti parerile lor legate de publicarea sau mai bine zis nepublicarea clasamentului la timp. Cand concurentii trebuie sa respecte un regulament iar cei care organizeaza sau sponsorizeaza nu, cum poti numi situatia asta?
In al doilea rand nu ma plang pentru faptul ca am fost eu depunctata pentru ca sunt constienta ca nu scriu perfect. Dar nu vad ce parte din “un articol mai mult tehnic decat creativ ce contine greseli gramaticale a obtinut punctaj maxim din partea sponsorului desi in regulamentul Superblog se specifica ca se pune accentul pe corectitudine in exprimare si creativitate” nu intelegi.
E de apreciat ca ati implicat mai multi sponsori dar asta nu ajuta decat la cresterea valorii premiilor. Daca intr-adevar vroiati sa faceti ceva pentru concurenti puteati sa implicati si o agentie media pentru a-i selecta pe cei ce dau dovada de creativitate si talent la scris.
Iar la final, mi se pare de prost gust din partea “umilului PR” sa sugereze mascat unui concurent sa renunte la concurs. Sefii tai stiu asta?
Daca erau facute cu cap probele, ati fi lasat cateva zile intre ele, timp in care ar fi putut aparea si clasamentul pentru proba dinainte
Anonim, nu tin neaparat sa-ti cunosc numele; de altfel, nu mi-ar folosi la nimic. Este doar o cutuma general acceptata de a sti, de regula, cui te adresezi. In ceea ce priveste jurizarea, cu siguranta n-ar influenta cu nimic daca ti-ai dezvalui numele… mai ales ca noi, organizatorii, n-avem nici cea mai mica legatura cu jurizarea
Nu ma indoiesc de parerea ta, nu pretind ca nu exista si alte nemultumiri (tocmai de aceea vroiam sa le aflu, ca sa le avem in vedere) si iti inteleg si respect opinia. N-am incurajat niciodata pe nimeni sa se retraga din concurs si imi pare rau ca ai interpretat mesajul meu in acest mod (oricum, nu am sefi, ci doar parteneri de echipa). Cat despre frecventa probelor, acestea nu puteau fi lansate la o distanta de cateva zile pentru ca sunt destul de multe si nu ne-am fi incadrat in cele doua luni de competitie.
Intentia mea a fost de a-ti raspunde la intrebari si nemultumiri, nicidecum de a lansa o polemica. Toate cele bune!
Ma bucur ca ti-ai revizuit tonul. Asa se intampla de obicei cand aduci in discutie seful
. Si eu vreau sa cred ca sefa e partenera de echipa dar sunt constienta ca poate sa ma penalizeze cand gresesc.
E cam aiurea sa spui ca nu ai afirmat/sugerat anumite lucruri cand astea sunt scrise. Totusi daca ti-ai uitat ideile pot sa iti trimit eu toate conversatiile.
Ma bucur de asemenea ca vrei sa afli parerile concurentilor, pacat insa ca nu tii cont de ele. Cat despre raspunsuri sau lamuriri primite de la tine, sunt tot acolo de unde am plecat.
Asa ca te las pe tine sa fii aia mai desteapta care cedeaza si nu continua aceasta polemica.
Ti-as transmite si eu toate cele bune…
PS: si daca numele nu l-ai aflat, sper sa-ti fi dat seama macar de sexul interlocutorului
Vad ca incep nervii, sa cedeze!…
Hai sa mai zimbim nitel… Notiunea CACOFONÍE, cacofonii, inseamna (dupa DEX) – asociaţie neplăcută de sunete; cacofonism…
Dar ce spuneti de… coCA-COla?…
@julien – Este cacofonie. Dar daca tot faci pe cunoscatorul, poate scoti si tu virgula de dupa “nervii”, te asigur ca nu are ce sa caute acolo, intre subiect si predicat NU se pune virgula, da? Ce-mi plac mie specialistii astia care nu se pricep la nimic…
@Julien: Divagam de la subiect. Coca-Cola este o companie straina la baza. Americana. Nu se supune regulilor gramaticii noastre. In plus, cum il pronunta americanii, nu e cacofonie deloc. Romanii, daca se simt pudibonzi, poata sa spuna “Cola” (sau “Coke”).
Julien, daca ne aducem bine aminte, cred ca tu ai clacat primul …si chiar fara motiv. Explicatia o aveai chiar pe siteul concursului dar ca multi altii, n-ai stiut unde sa cauti si ai preferat sa intrebi. Pai suntem jurnalist de investigatii de 12 ani sau nu?
Nu trebuia sa-mi spui definitia din DEX pentru cacofonie. Credeam c-o stii si tu. Ai vrut tu sa aplanezi situatia dar nu era cazul. Nu reusesti mereu sa iesi dintr-un impas cu o glumita
Cat despre situatia de care m-am lamentat eu, tine de corectitudine si/sau profesionalism
Poigne… te mananca limba? ai hemoroizi, sau ce?… eu te-am jignit cu ceva? de unde pana unde fraza… “Ce-mi plac mie specialistii astia care nu se pricep la nimic…”…? vezi-ti de viata ta si scuteste-ma de filozofarile tale, daca esti nesimtit(a)!…
Sa nu divagam de la problema si sa mai spunem, daca nu ai inteles, ca in timp ce analizai cacofonia, AI PUS VIRGULA INTRE SUBIECT SI PREDICAT ceea ce, tinand cont de normale limbii romane, nu se face. Acum ai priceput? Nu a fost o jignire, am spus doar ca nu te pricepi la ceea ce critici. Daca te supara nu e problema mea, te poti duce la scoala, cam prin clasa a IV-a, si afli despre ce este vorba. Si nu sunt “filozofari” ci “filosofii” eventual, scris cu S, ca asa se scria corect pana sa apara aia ca tine. Multumesc, analfabetule. Vezi ca “analfabet” nu vine de la ce visezi tu, da?
tot pentru POigne… Oi fi si tu vreun profesoras grevist, ofticat(a) ca nu-ti mai ajung spagile luate de la copii?…
Nu sunt profesor. Sunt doar unul care nu a fost la scoala degeaba, ca tine. Capisci, smechere?
ba’ domnu’ Poigne… Sory frate… ce sa fac daca eu n-am scoala?… asta a fost viata. unii au invatat ani de zile… si amu, sunt muritori de foame si se mandresc cu diplomele de pe perete… in vreme ce altii, analfabeti ca mine, ajung ziaristi… ba mai scriu si carti… mai conduc si afaceri… isi mai traiesc si viata.. deh…
daca esti atat de deprimat… nu ai vrea s-o apuci pe urmele madalinei manole? iti trimit eu …otrava. gratis.
Suntem frati, mai nou? Te asigur ca si sora mea are aceleasi apucaturi intelectuale, ceea ce ma face sa cred ca ai mei au avut materiale de calitate si nu te puteau naste. Una peste alta, scriu de la job, nu-ti spun cu ce ma ocup, dar as paria ca nu ai salariul meu. Stii tu, cu lucrurile astea e bine sa nu te lauzi. Sunt sigur ca tu conduci afaceri, ca esti plin de bani, ca mor gagicile dupa tine si ca iti iubesti la nebunie A6-le din poza de pe perete. Baietas, calmeaza-te. Acum ai dat-o in manelisme, cu bani si dusmani, chiar nu vezi ca esti la marginea lantului trofic?
Hai, mai baga un Guta si du-te si ia-ti o shaworma, se vede ca ti-e foame…
Haide mai, incetati cu cearta. E un concurs. Unul ce ar trebui sa fie distractiv, nu arena! La ce va ajuta toata rautatea asta? Toata nemultumirea… Serios, as fi curioasa cum v-ati comporta voi sa fiti lasati intr-o camera, inchisi, timp de multa vreme. Cred ca ati iesi de acolo cu ochii scosi, cu maini lipsa, dar fericiti ca v-ati exteriorizat.
Serios, oameni buni, altceva nu aveti de facut cu timpul vostru decat sa vi-l risipiti pe certuri fara rost?
Daca unul sta mai prost cu gramatica, clar va fi depunctat de catre sponsori, iar daca nu va fi depunctat, ei, asta e… its a hard knock life, cum se zice.
Nici mie nu imi convine sa vad agramati, si credeti-ma, ca anul trecut corectam pe toata lumea… eram un soi de Pruteanu printre concurenti, si cu ce m-a ajutat asta? Va spun eu, cu nimic! Poate doar sa-mi castig cateva antipatii!
Incetati cu certurile si bucurati-va de competitie!
Folositi-va energia pentru postari.
tot pentru Poigne…
uite ba= desteptu…ce scrie la dex…
“FILOZOFÁRE, filozofări, s.f. Faptul de a filozofa. – V. filozofa.
Sursa: DEX ’98 | Adăugată de LauraGellner…
pentru acelasi Poigne…
e vina mea daca eu ma iau dupa DEXu de pe net?… ce sa fac daca nu am carti in casa?…
Citez: Si nu sunt “filozofari” ci “filosofii” eventual, scris cu S, ca asa se scria corect pana sa apara aia ca tine.
Acum, sperand ca de data asta ai priceput ce am spus, sa mai notam ca Academia a dispus sa se scrie “niciun/nicio” tot in urma existentei celor ca tine.
Sau ca sa iti fie mai simplu, dat fiind ca Romania e plina de analfabeti care de-abia isi iau bacul, limba s-a modificat pentru a le putea permite si lor sa se exprime
Si mi-as dori ca sintagma “ba” sau “frate” sa o folosesti in familia ta, da? Nu am coborat discutia chiar atat de jos, desi o pot face. Ai un minimum de bun-simt, stiu ca e greu sa parasesti cartierul, dar asta este, nu traim toti pe bordura…
Hahahahaha… Pai… daca ditamai Academia s-a luat dupa noi…astia prosti dar multi… inseamna ca s-o fi saturat de voi..astia cu limbaju de lemn… si care traiati bine pe vremea lu Ceasca. NU-i asa? Doar din cauza unora ca tine… astia… elevatii… nu a fost loc de noi in UNiunea Scriitorilor atitia amar de ani… Doar ca sa va impartiti intre voii premiile…Voi… cultii… si invatatii de soi ai Romaniei ceausiste!…
sictir Poigne, ca ma scarbesc rationamentele tale…
Una peste alta, intre aia care mai cunosc cate ceva, se stie foarte bine cam cum si cine este Eugen Simion. Cat despre tine si Uniunea Scriitorilor, sunt curios cine rezista psihic sa-ti corecteze cartea
) Dar na, in Uniune nu au fost decat nimeni ca Barbu, Neagu si altii de-astia, neimportanti. Intr-adevar, trebuie facut loc mancatorilor de shaworma
)
Voi doi sunteti culmea. Va plictisiti maxim, nu? Nu e niciun film pe la tv?
Hai mai, baieti… Kiss and make up.
Iulia, sincer, cu cine? Cu unul care pune virgula intre subiect si predicat, dar vorbeste de Uniunea Scriitorilor? Regret, eu nu am cum sa ma consider pe acelasi palier cu unul ca asta…
Patetic. Esti patetic si te compatimesc… Cei ca tine vad lumea doar prin prisma cartilor citite… si nu v-ati trezit nici in ziua de azi din visare. Ati fost invatati sa stati cu mana intinsa la cersit, de la stat si din cauza asta a ajuns tara asta unde a ajuns. Adica nicaieri. Nu ati realizat ca realitatea nu are legatura cu subiectele din cartile in care ati stat ani de zile, cu nasu. Si la ce v-o folosit?… Prin urmare… scuteste-ma.
In privinta faptului ca nu vrei sa stai de vorba cu mine… pentru ca pun virgula aiurea… ma doare exact in cot. asta nu m-a impiedicat sa am publicate 2 romane, pana in prezent.asta…pentru cultura ta generala. si nu le-am publicat pe banii mei ci… altii au fost (edituri) cei care au umblat dupa mine, ca sa-mi ceara sa public.asa ca… sory daca te-am dezamagit profund…- cititule…
Pentru cultura vostra generala… IUlia si Poigne…
http://ro.wikipedia.org/wiki/Julien_Tanase
- cu salutarile mele de rigoare -
Nu stiu de ce ma implici pe mine. Eu incerc sa va fac sa nu va mai certati, iar tu ma iei si pe mine la palme? Julien, eu zic sa te calmezi si sa lasi treburile astea! Eu nu am nimic nici cu tine nici cu poigne.
Ajunge! Chiar n-aveti alte treburi de facut! Aici nu e OTV.
http://ro.wikipedia.org/wiki/Julien_Tănase
- acesta e linku corect… lipsea diacritica..
sory..
cu stima
Dati tot din casa
Asa mai aflam si noi cu cine concuram. Jurnalisti, scriitori …Ion Creanga e printre noi? 
Ma simt amenintat in lupta pentru podium
pentru Poigne… imi cer scuze pentru … eventualele jigniri aduse. Nu-mi sta in caracter. Inca odata… scuze.
Ah, mai provine si din moldoveni! Mdeah, asta trebuie sa spuna totul, cum naiba de nu am banuit?
poigne, cred ca si tu ar trebui sa o lasi mai moale cu jignirile aduse, la fel ca julien! nu are nicio relevanta din ce familie se trage fiecare.
Are, mai ales daca este moldovean. Astia sunt betivi, inutili, ingalati, nesimtiti si plini de ei. Tara Romaneasca s-a facut praf dupa ce ne-am unit cu lenesii astia.
poigne, suntem cel putin 3 persoane din Galati in competitie (incluzandu-ma pe mine, si eu sunt jumatate moldoveanca), asta ca sa nu mai mentionez de alte orase ale Moldovei.
Nu-ti castigi prea multi prieteni cu prejudecatile astea.
Si cu asta am incheiat orice discutie. Eu incercam sa va calmez, dar se pare ca nu am cu cine.
Galati rules !!
Si eu sunt tot de acolo
poigne e din varful lantului trofic. nu ne punem cu el.e rasa pura. pur-sange
oricum se zice ca de ce fugi nu scapi. iti dorim multa ..mmmm ..moldovenie pe langa tine
M-am saturat de atatea orgolii! Va rog frumos sa incetati si sa va comportati ca niste oameni maturi! Nu inteleg ce legatura are profesia pe care o avem cu concursul. De exemplu, eu am terminat Filosofie-Jurnalistica si acum profesez ca si tehnoredactor si editor la o editura locala din orasul natal. Conta mai mult daca eram vanzatoare la un magazin non-stop sau daca eram director de firma IT?!
Prin aceste cuvinte intepatoare va injositi. Ar fi mai bine sa va concentrati asupra concursului.
E vorba ca cei care au terminat o facultate de jurnalism stiu(sau ar trebui sa stie) mai bine cum sa scrie si sa structureze un articol . Pot sa jongleze altfel cuvintele.
Sa-ti dau un exemplu: incearca sa asculti explicatiile unui informatician si pe cele ale unui umanist
PS: si eu sunt moldovean si as vrea sa-l intreb pe poigne pe cine considera el rasa superioara? muntenii, oltenii, banatenii, ardelenii etc
Haideti ma…
Crezi ca din facultatea de jurnalism iesi direct un jurnalist experimentat? Wrong. Si eu tot la jurnalism vreau sa ma duc, am un prieten care a terminat acolo. Stie sa scrie, dar nu pot sa zic ca mai bine decat mine. Daca ai un blog de ceva timp ai ceva experienta
Asa ca haideti sa lasam prejudecatile si conflictele inutile.
OK Winnetou. Inseamna ca toti blogerii suntem aproape jurnalisti. Deci “Hai sa dam mana cu mana/ Sa jucam hora romana”
PS: make love not war …macar acasa daca intre voi nu se poate
sau daca va plicstisiti, intrati pe blogul meu funny http://unzambetpezi.blogspot.com/
pentru Poigne… Iarta-ma, dar de asta data nu-ti mai fac jocu’!… Se supara fetele si… sincer sa fiu… am de scris!… Aşa ca… hai s-o lasam pe alta data ca devine obositor. Cu bine… si.. mi-a facut placere. Bye… acelasi anagramat. si moldovean pe deasupra. si cum mai vrei tu!…
ANAGRAMAT? Are vreo legatura cu ANAGRAMA? Jesus, esti la pamant, baiatule. Si mie mi-a facut placere, mi-ai facut ultima zi de lucru mai frumoasa. Nu oricand dau de asa ceva.
pentru POIGNE…
Ştiu… Am simţit eu bine, că nu eşti cu toţi boii acasă, şi că te afli la un pas distanţă de a-ţi pune juvăţu’ de gât şi mi-a fost milă de tine. Prin urmare, prefer să fiu tot eu domn şi să las de la mine. Hai, pa şi pusi… Du-te şi termină-ţi treaba. Mai sunt de frecat doar toaletele din clădire!!…
ATENTIUNE! Se baga carne la macelarie! Pardon… se afiseaza punctajul pentru proba3_… oricare o fi aia…
Imi faceti si mie pls. o rubrica de total la blogul meu de concurs ca nu mai stiu aritmetica, desi am facut liceu de informatica!!! E singurul blog fara rubrica de total si stiti, deja e prea mult sa adun inainte de a ma uita la clasamentul final. Va pup!
Eu nu ma bucur ca guvernu’ ii anunta in fiecare an pe moldoveni ca vin inundatiile, dar na, asta este, nu le putem avea pe toate. Daca nu ar mai anunta, s-ar mai curata tara asta de pietrele atarnate de gat.
poigne,
ai dat-o de gard urat cu ultima afirmatie
Asa sa iti ajute Dumnezeu !!
Alo?… Doamna de la PR?… Claudia? Se mai adaugă punctajele… că parcă s-au blogat pe la poziţia 20?…
da… se adaugă băiete… De ce nu ai răbdare?…
Claudia… gata cu punctajul? Am vazut ca sunt … sarit de la punctaj. AMD nu mi-a primit materialul?…
claudia… eu nu am primit note de la amd. ce s-a intamplat?…
Aloooooo? Nu mai e nimeni pe aici?… Claudia, ce s-a întâmplat cu punctajul meu?… Aştept un semn de la tine. Ms. Pa.
Ce plăcut e să vorbeşti singur. Aţi încercat careva?… Hm… Cred că a căzut netu tuturor celor din staff… Deh… se mai întâmplă… poate o să aflu si io în acest cincinal… ce-i cu lipsa punctajului meu. O seară plăcută…
Julien, am lipsit doar cateva ore de la calculator. Nu banuiam ca mi se va simti atat de tare lipsa
Din cate observ, nu esti singurul care nu a primit nota de la AMD. Probabil juriul nu a terminat de notat. Oricum, voi cere lamuriri luni, la prima ora. Week-end placut!
in sfarsit… tocmai am reusit sa agat si etapa a 8-a! 2 materiale intr-o singura zi.. hm… gata. a trecut!… Claudia, merci mult. credeam ca AMD nu mi-a găsit materialul pe blog… şi intrasem la gânduri. sper că pe luni o să fie ok. noapte bună şi merci încă odată…
pentru claudia… de la swissPlan.biz
te astept precum asteapta frunza, roua
precum un canceros o chimioterapie
ca sa imi spui unde mi-e nota
de la AMD.
Azi… musai, trebuie sa fie!…
As vrea sa particip si eu:)
@Pcnews: Il invit eu pe Alexandru..
Succesuri
Rusu Alexandru : trimite un email cu datele tale pe adresa concurspcnews@gmail.com. Bafta!
buna seara. cu staff-ul PCNews Team, va rog. ce anume s-a întâmplat cu notele mele de la amd că nu le-am văzut nicăieri şi doar am trimis materialul exact la termen. de ce nu am fost punctat azi? va rog. aştept o explicaţie… toată seara am aşteptat un semn…ceva…
Mama, ce viata in comentariile de aici. Bine ca am revenit ca am aflat unde sa ma uit pentru punctele primite. Succes tuturor.
pentru Claudia… de la SwissPlan.biz
…te astept precum asteapta frunza, roua
precum un canceros o chimioterapie
ca sa imi spui unde mi-e nota
de la AMD.
Azi… musai, trebuie sa fie!…
pentru claudia… de la swissPlan.biz
te astept precum asteapta frunza, roua
precum un canceros o chimioterapie
ca sa imi spui unde mi-e nota
de la AMD.
Azi… musai, trebuie sa fie!…
pentru PCNewsTeam
va rog sa-i spuneti Clauditei,
ca o astept cu sufletu la gura
ca sa imi spuna, ce-i cu nota…
de la AMD. O zi buna…
buna dimineata. va rog… raspundeti-mi si mie. cum se face ca alti concurenti au primit punctele pentru 5 etape de concurs iar eu inca nu am primit punctajul de la AMD? astept si eu un raspuns, inca de vineri. chiar nimeni nu ma poate ajuta?…
Julien, in legatura cu nota AMD ti-am raspuns si vineri seara, si astazi (din pacate, si comentariul meu a fost supus moderarii, de aceea nu s-a afisat pe site atat de repede precum il asteptai). Am anuntat echipa AMD de aceasta situatie si se va remedia cat de repede posibil. Imediat ce vei primi nota de la AMD, se va afisa in contul tau de pe platforma SuperBlog. Dupa cum ziceam, nu esti singurul blogger in aceasta situatie, dar veti fi notati toti, nu va nelinistiti. Multumim pentru intelegere! O zi buna!
vad ca comentariile postate de mine trebuiesc mai intai moderate, ca sa poata fi publicate pe acest site. bine. nu va mai deranjez. o zi buna… si cred ca gata… ma retrag din concurs. nu de alta dar vad ca deranjez…
Salut julien,
Zilnic sunt peste 300 de comentarii in spam. 99% sunt chiar spam. De doua ori pe zi facem un control manual pentru a depista comentariile valide marcate automat drept spam de catre wordpress.
Nu este rea credinta, pur si simplu asa stau lucrurile.
Sa-l ajute cineva pe ala de mai sus, cu poeziile lui cu tot, ca vad ca sufera si nu cred ca ne-am dori sa se sinucida, desi daca ne gandim de doua ori…
poigne… mai du-te si la dracu’ … daca esti cretin si nesimtit, stai in banca ta. si scuteste-ma si de comentariile tale…
Eu te sfatuiesc sa imi vorbesti frumos, fara sa ma injuri. E un sfat prietenesc, asa, ai grija de el, da?
auzi poigne… scuteste-ma… deja tremur de frica ta… controleaza-ti limbajul. sau crezi ca n-am observat cum ai cautat tot timpul prilejuri ca sa ma jignesti. vezi-ti de viata ta si inca odata iti repet…scuteste-ma de comentariile tale. nu vreau sa te cunosc… nu vreau sa stiu ca existi… pur si simplu nu vreau sa stiu nimic de tine. capisci? prin urmare… la revedere.
Esti suburban si bolnav. Adori puterea si se vede ca deja consideri ca tu trebuie sa castigi. In ceea ce priveste ce vrei tu, ma lasa rece, multumeste-te ca nu vreau eu. Pentru ca daca vreau eu, lucrurile se schimba. Incearca sa te comporti omeneste, scriitorule, jurnalistule, investigatorule, colaboratorule si politistule, adica lingaule al structurilor, da?
tot astept un raspuns la intrebarea… unde sunt punctele mele de la AMD!!!…
La cativa, aseara, erau jurizate 4 probe. Bun, am zis ca mai dureaza pana termina la toti, etc…
Astazi, vad ca sunt cativa cu 5 probe…si eu 4…dat fiind faptul ca am participat la toate probele, la fel ca multi altii, nu inteleg de ce am numai 4.
Anyway, o rog pe Iulia( Iulia-diana-mihai) sau pe Alexandra(lexaverzes) sa imi spuna care proba o au jurizata in plus fata de mine. ( la mine ultima e cea de la Real)
Merci anticipat.
blogmoney. dar vezi ca poti si tu vedea asta din cont
@julien: ai nitel rabdare … notele pana in decembrie au timp sa apara
nu e graba pana la urma toate vor aparea intr-un final nu cred ca e cazul sa fim asa in tensiune tot timpul pentru niste amarate de note.
Un sfat prietenesc incercati sa nu va mai certati atata … pana la urma toti suntem concurenti aici si meritam fiecare dintre noi sa fim respectati, nu e un meci de fotbal nici macar rivalitate intre galerii e un simplu concurs in care cu siguranta cel care va merita va castiga.
E un drum lung asa ca trebuie sa avem rabdare dar mai ales sa fim intelegatori, ca doar suntem oameni nu roboti brute sau animale!
Eu propun ca Julien sa fie declarat deja castigator. El este scriitor, jurnalist, investigator, politist si colaborator al regimului, asa ca are toate calitatile. Plus ca e mort sa-i fie recunoscuta valoarea. Asadar, premiul la Julien sa vina
@Winnetou: daca tot esti asa de curios sa stii ca poti vedea la fiecare concurent in parte ce nota a luat la fiecare etapa si ce etapa i-a fost jurizata.
Dai clik pe unul din blogurile din clasament si ai tot ce vrei sa stii!
@poigne: mai bine ai propune o cinste cu o bere sau vin fiert ca sa fie de sezon dupa terminarea cu bine a concursului.
Cinste cu cine, cu el? Sa nu exageram, beau cu oameni normali
@poigne: ai grija ce spui ca nici eu nu ma consider un om normal asa ca nu de alta vezi sa nu ai de-a face si cu mine sa stii!
si pana la urma mai conteaza cu cine este? cinste sa fie ca restul se uita si se iarta
Lol, daca ai vrut sa ma sperii nu ai reusit
)
)
In ceea ce priveste lipsa de normalitate, cred ca stim amandoi la ce ma refer
Cred ca as participa si eu …
Și ce te reține?
Îl recomand eu pe Dragoș dacă se decide să înceapă să scrie.
Ne-am simtii mai bine daca s-ar respecta cat de cat principiul
“egalitate de probe egalitate de sanse”, pe cat posibil…
in primul rand nu pot citi regulamentul … am dat clik pe cuvantul “aici” si ma asteptam sa ma duca intr-o pagina unde sa il pot citi totusi si cand colo era de fapt un link catre sigla Superblog.Asa ca daca nu am regulament …. cum pot sa particip? la ceva ale carui reguli nu le cunosc? ce fel de concurs e asta? sorry!
http://pcnews.ro/regulamentsuperblog2010.pdf
PCNEWS TEAM ASTEPT SI EU RASPUNSURI LA NEDUMERIRILE MELE:
http://iongirnod.blogspot.com/
pai linkul care l-ati trimis nu e valid …am incercat sa il accesez si nu merge
asa arata primele detalii despre regulament: Nothing Found
We’re very sorry, but that page doesn’t exist or has been moved.
Please make sure you have the right URL.
If you still can’t find what you’re looking for, try using the search form
incearca acum
Linkul bun era bine afisat in comentariile de la proba nr. 3
http://pcnews.ro/regulamentsuperblog2010.pdf
Ce de bani…
Adresa buna aparuse prin comentariile de la proba 3:
http://pcnews.ro/regulamentsuperblog2010.pdf
heeeeeeeeeeeeeeeeey, un raspuns la intrebarea dc am ramas singurul nejurizat la Boraly imi dai si mie PCNews Team?
http://iongirnod.blogspot.com/
Putina rabdare. O sa iti raspundem cand o sa aflam de ce Boraly nu ti-a acordat nota. PCNews NU este implicat in acordarea notelor.
ce inseamna putin arabdare?ca eu in functie de nota asta ma decid azi daca mai continui sau nu!!!ar fi cazul sa va zbateti putin si sa aflati!!!ce insesmna toata lipsa asta de organizare si mai ales “partinirea” unora dintre participanti?!!!
ba ionane nu mai continua. oricum blogul tau e nashpa rau.
buey (ba)laur vezi-ti mai bine de boii tai, ca nu cred ca ai pus tu coada la pruna ca sa-ti dai cu parerea despre ceea ce nu te priveste!!!
@ion vorbesti singur … tu nu vezi ca n-au oameni de online? e pusdtietate pe-aici, am, plecat, va astept pe facebook
Vreau doar sa le multumesc celor de la Azerty.ro, pt. bataia de joc numita… punctaje. Sper sa aiba asa vanzari, pe masura gandirii lor…
Bine ca si-au batut joc de clasamentul nostru… Le era greu sa faca diferentele doar la o distanta de cateva puncte?… Ma scarbeste atitudinea asta… Sper sa nu mai aiba nici o proba… ca abia atunci o sa-i doare cand imi vor auzi parerea sincera, despre siteul lor!…
Iar de pe blogul meu… voi sterge materialul publicat despre ei. Nu merita sa-mi murdaresc blogul vorbind despre un site, absolut anonim!…
Azerty sunt un nume destul de mare. Dacă la tine, la Ţărănoaia, nu s-a auzit de el, asta nu înseamnă că nu există.
Dar singurul lucru unde ai dreptate este atitudinea. Azi am sunat la ei, interesat de ceva ce doream să-mi cumpăr şi vroiam să ştiu dacă au pe stoc, să nu bat drumurile degeaba. Ei bine, după aproximativ 45 de minute de încercat nu reuşisem să iau legătura cu ei. Probabil că erau la Pui de Urs, la haleală.
PS – Tot pentru tine, la Ţărănoaia, unde stai, Pui de Urs este un restaurant destul de cunoscut în Regie, care se află în capătul străzii pe care Azerty are sediu.
Nikname-ul tau “POIGNE”… pentru mine suna mai simplu… PULIME!… Iar eu cu p…mea, nu vorbesc. Prin urmare… sictir!…
După cum spuneam, un ţăran bolnav să câştige şi care-şi permite să atace o companie neştiind nimic despre ea. Treci pe la doctor, deşi schizofrenia de care suferi nu cred că se mai tratează la vârsta asta. Ai grijă la substanţa albastră care te invadează prin cercevea, să-ţi fure pick-up-ul de la Kennedy…
Buna dimineata
Apelul meu ar avea in fapt doar rugamintea de a se incerca aducerea in echilibru a numarului ne probe notate, pentru ca altfel vom suspecta ca la sfarsit se vor face aranjamente.
Si am si o intrebare vad ca sunt punctate bine textele standard iar la inceput ne vorbeati de originalitate, mai exista o jurizare, alta peste cea pe care o suportam acum?
Asta am observat si eu. Nu ai ce face. Bagi un copy/paste, mai bagi ceva de la tine si a iesit articolul. Te adaptezi din mers
Ce atata regulament?! Nu stiai ca regulile sunt facute pentru a fi incalcate?
Pe mine ma mai jurizeaza prietena mea si-n ochii ei deja sunt un castigator. Ma multumesc cu asta
@PCNews Team,
Va rog sa-mi permiteti sa mai introduc o data link-urile de concurs din contul de SuperBlog, incepand cu prima proba nejurizata. Am schimbat modul de afisare al linkurilor (adresa url) – o prostie de a mea – si la accesarea link-urilor apare “page not found”. S-ar putea ca si juriul de la Tara Fashion sa aiba aceeasi problema, pentru ca inca nu am primit nota.
Va multumesc si astept raspuns.
Exact aceeasi problema o am si eu Lexa. Am trimis mail cu noile link-uri, sper sa se rezolve.
@PCNews Team: Cred ca s-a rezolvat problema cu link-urile. Daca totusi juriul va gasi diferite link-uri “sparte”, va rog sa imi dati de stire.
Superblog _ Greşeală de arbitru. În loc de contestaţie
Dintru început vreau să fac precizarea că nu sunt adeptul Comisiilor de disciplină ale Ligii lui Mitică, cele care sancţionează printre altele şi arbitrajul. Ce să am eu cu arbitrii?…Eu doar, vreau să-i eliberez de coşmaruri. Vă aduceţi aminte Olimpiada de la Moscova când aşteptam nota Nadiei? Ţopescu ca Ţopescu , dar bieţii arbitrii, un secol de gimnastică n-or să mai aivă somn!…
Puteam să aranjez cu Mircea Badea şi cu Ciutacu să-l scot vinovat pe Băsescu, pentru jurizare, nimic nu mişcă fără ştirea lui, puteam s-aducem în faţa Casei Poporului toţi blogerii de bună credinţă…
51 de puncte, taman Frunza de ferigă! V-aţi uitat atent în cabina de probă cât de bine îmbracă ea, subiectul? …Stimaţi juraţi, mai uitaţi-vă o dată, jur c-o să vă placă.
http://pasareacetii.blogspot.com/2010/10/superblog-etapa-xi-fhasion-frunza-de.html#links
@PCNews Team: Salutare
Va rog sa ma lamuriti si pe mine daca la clasament, coloana “Numar de rasp” afiseaza numarul probelor jurizate sau numarul raspunsurilor trimise de participanti.
Multumesc
Ii felicit pe cei care s-au retras la timp din aceasta competitie; exista sponsori care ne-au apreciat munca si oameni care, pentru simplul fapt ca nu s-au simtit gadilati au ales sa dea punctaje de tot rasul. Daca eu merit nota 2 pentru ca le-am criticat reclama la Tarom, artunci cei care au gandit-o merita 1. Azerty, daca tu ai fi avut metode mai bune de promovare decat cele propuse de mine, atunci cu siguranta as fi aflat de tine mai devreme. Cat despre tine draga, TaraFashion vad ca nu ti-a placut tinuta creata de mine….am lucrat cu ce mi-ai pus la dispozitie asa ca …e cazul sa iti pui intrebari. Pentru mine, deja nu mai conteaza notele; o sa scriu 40 de articole pentru ca imi place sa merg pana la capat si o sa iau fabuloasa suma de 100 USD. Cam asta cred ca e si profitul sponsorilor care se dau mari jurati!
Cat de acord sunt cu tine, in primul rand Azerty in loc sa isi faca promovare incercad sa dea note mai mari, mai mult creaza reticenta, Tarom-ul, saracul, cred ca are o problema, lipsa de imaginatie sau nici nu stiu ce vor…, respect pentru ceilalti.
Revin cu o intrebare si gata pe ziua de azi ca nu stric eu frumusete de Duminica: Regulamentul l-a citit si juriul? sau doar noi?Art.18. Juriul va tine cont, in primul rand, de creativitatea articolului publicat in etapa jurizata de el. Descrierea corecta a detaliilor tehnice sau cunosterea tehnica a respectivului produs nu vor constitui criterii in acordarea notelor….
Cand am scris articolul la Tarafashion… am rugat-o pe sotia mea sa-mi spuna ce i-ar place sa imbrace de acolo. Prin urmare, tinuta aleasa de ea am postat-o pe manechin. Am luat insa o nota… de mi-a venit sa ma injectez cu acu’!!!… Sotia mea a spus simplu “e clar, noi, femeile de varsta mijlocie, nu avem ce cauta in acest magazin, ca-i pentru pitipoance!”… Pot eu oare, s-o mai contrazic?…
Uneori stiu barbatii mai bine decat femeile ce imbracaminte merge mai bine, si invers
Cand te uiti la o “gagica” iti intrebi sotia daca iti place cum este imbracata?
) Tu trebuie sa ii zici ei “uite, vezi ce imbracaminte poarta tipa din fata noastra? vreu sa te vad si pe tine imbracata la fel..” 
Eu am ales o tinuta business, fara ca sa cer vreun sfat de la cineva si sunt multumit de nota pe care am luat-o.. bineinteles ca se putea si mai bine, dar am preferat sa scriu putin (am mai trecut acolo si accesoriile de care ar fi nevoie la o asemenea tinuta si cam atat)
Cornelus tata… vorbim dupa ce faci cu prietena ta, vreo 20 de ani de casnicie, asa ca mine. Apoi mai vedem noi cine imbraca pe cine, in familia ta!!!…
Asa e Julien, bine zici. La fel am procedat si eu la proba Tarafashion, dar se vede treaba ca doi ani in plus de casnicie, fata de tine, conteaza. Pentru ca eu am luat o nota ceva mai mare. Nu-i mai putin adevarat ca nevasta-mea e mult mai “conectata” inclusiv la emisiuni de moda.
Salut batrane!…
Deh, ma Ioane… Amu inteleg de ce te-ai inscris in acest concurs! Nu ti-ar cadea rau ceva lovele in plus!!!… Vezi… daca lasi muierea sa-ti cheltuiasca leafa ca sa fie in pas cu moda? Trimite-o la munca, Ioane, n-o mai lasa acasa sa vada toate prostiile de la TV… Macar amu… pe ultimii tai ani, sa te poti bucura nitel de libertate!… Eu asa am facut si zau daca imi pare rau. Mai pot rasufla si io!…
ai dreptate in tot ceea ce spui, parca ai fi gandit in locul meu. Nu sta amice acasa nevasta-mea ca, asemenea tie, avem trei copii. Am gasit alta reteta pentru a face lovele, nu pentru asta m-am inscris la concurs, unde oricum nu se acorda cash. Dar recunosc faptul ca am participat la concurs cu gandul de a pune mana pe un laptop mai “profi”. dar se vede treaba ca astia nu vor sa le dea ziaristilor astfel de “scule”. in rest, sa fii iubit…de cine vrei tu!
Multam de raspuns, Ionica! Am glumit, dupa cum ai si realizat… Drept spui cu laptopurile astea insa… e clar ca nu sunt de noi! Poate la anu, daca s-o schimba regulamentu iar competitia o deveni cu-adevarat serioasa… Nu de alta dar… anu acesta se pare ca e mediocra rau… iar eu i-am pus cruce demult!… Oricum… Bafta Ioane, mi-a parut bine sa te cunosc… ca am si io cu cine vorbi si cine stie… Poate bem si o bere vreodata. Dau eu primu rand!…
pai eu zic ca ne vom intalni nu peste mult la Tg. Mures. Nevasta-mea a avut o mana rupta, am operat-o la Mures si in decembrie sau ianuarie tb sa mergem din nou pentru a-i fi scoasa “brosa” care i-a fost “montata” intre brat si antebrat. sta vreo 2-3 zile internata si cum in Tg. Mures n-o cunosc decat pe Cora (Muntean) – apropo stii ce mai face? – ne putem spune of-urile la o bere (doua,trei…). Si eu ma bucur ca am participat la concurs pt. ca am avut posibilitatea sa te “intalnesc”, mai ales ca ne asemanam din foarte multe puncte de vedere! Iti doresc numai bine!!!Servus!
Baieti, nu vorbiti si voi in particular?
Vad ca deveniti cam sentimentali si toti ceilalti nu am vrea sa aflam toate detaliile
Ohoho… Asta da, veste!… Esti binevenit, Ioane… Numa sa ajungi in oras. Despre Cora… numa’ de bine… dar barfim cand ne vedem!!!…
Daca e pe bune venirea ta… iar eu scap de neamuri in perioada cand apari pe aici, stai la mine… ca se elibereaza! Om incapea cu totii in 3 camere… Decat sa stai la hotel… Oricum… tinem legatura. Exact… sa nu uit!… 0742307309 e telefonul meu. Suna cand vrei tu… iar tanase.julien@gmail.com… e adresa mea de mess…
ioane… tanase.julien@gmail.com e adresa de e-mail. am gresit. scuze…
@Claudia: Asus si Toyota s-au suparat pe voi? Nu vedem puncte si de la ei?
FUN… daca te simti singurel… hai ca vorbim si cu tine. Despre ce vrei? Femei?… Ai vreo sora nemaritata, ceva?… Sau sa-ti vorbesc despre surioara mea? Numa cere… nu te supara pe noi si-ti vom fi alaturi. Promit!…
Fun… gata, parasesc campu. am tot asteptat un semn de la tine dar vad ca te-ai rusinat! mai intru pe seara… ca mai am de postat un ultim articol pt concurs. vorbim atunci. hai salut!…
Nu ma simt deloc singur(diminutivul nu-si avea rost dar nu vreau sa dezvolt pe tema asta) dar multumesc de invitatie!
Era vorba ca ne umpleti mailul cu discutii care nu sunt legate de concurs si implicit nu MA(ne) intereseaza.
Mersi ca mi-ati inteles si respectat rugamintea!
Mare ciudatenie!… SuperBlog a ajuns la final… insa noi nu stim inca nici macar cum arata clasamentul final. Asta da sfarsit de concurs! Adica… primim punctajul la 30 de probe… si concursul se si termina! Bravos!… Rad si curcile daca aud… De parca… punctajul ultimelor 10…14 probe, nu mai puteau schimba deloc ordinea clasamentului! Chiar ca e naspa!…
Cum sa scriu pe blogul meu, un articol in care sa anunt ca s-a terminat concursul dupa ce am primit punctajele la 30 de probe… iar eu nu stiu cum arata inca, clasamentulde final, caci restul probelor vor fi punctate… probabil, dupa ce se acorda premiile!… Zau asa… Chiar nu vede nimeni ca ceva nu e in regula cu acest concurs? Sunt eu timpit?…
Cu riscul sa fiu depunctat… dar eu nu pot publica pe blog, un articol in care sa-mi fac publice, eventualele mele nemultumiri legate de acest concurs! Nu pot si pace!… E ca si cum mi-as spala rufele in public, ceea ce nu se face. In nici un caz in fata altor bloggeri neparticipanti, care curiosi sa afle cum a fost acest concurs, stau acum cu privirile asupra noastra, hamesiti dupa barfe!…
Asa ca… asta e!… Nu pot!…
Daca e interesat careva sa afle ce nemultumiri am… sa gaseasca o alta cale de a comunica cu mine. Nu m-am inscris in acest concurs… ca acum, sa-l subminez tocmai eu! Si in public!…
Daca nu credeam ca acest concurs are un viitor… ma retrageam de mult!… Prin urmare, sper ca m-am facut inteles!… Am si eu nemultumirile mele legate de acest concurs, dar nu sunt pentru public!…
Va rog… mai bine spuneti-mi cu ce punctaj am terminat acest concurs! E mai interesant de aflat decat sa va vorbesc despre nemultumirile mele…
O seara placuta!…
ești incredibil omule. Tu chiar n-ai lucruri mai bune de făcut?
Cine esti tu mai julien ? Ce pagina de doi bani ai de te umfli atat in pene ? Cam frustrat si necunoscator. Mai bine te apuci de vandut ziare la coltul strazii decat sa speri ca devii cineva pe internet. Ca sa nu mai spun ca e imposibil sa castigi si bani din asta.