SuperBlog 2010: etapa nr 28

Sponsor: real,- Hypermarket Romania
Nume proba: Gama de produse electrocasnice si electrice Alaska
Enunt proba:

real,- Hypermarket a lansat o noua gama de produse electrocasnice mici, sub brandul propriu Alaska. Redacteaza un articol in care sa ne prezinti opinia ta cu privire la aceasta gama de produse. In ce masura o consideri utila, oportuna, diferita de alte branduri? Ce alte produse ai dori sa regasesti in gama de electrocasnice mici Alaska? Este aceasta suficient de dezvoltata?

Cerinte speciale:
1. Să anunţaţi că acel articol este scris pentru acest concurs;
2. In contul vostru de superblog introduceti link-ul catre articolul vostru.
3. Realizeaza la tine pe blog un articol despre Gama de produse electrocasnice si electrice Alaska

Criterii de jurizare: Ca de fiecare data, vom acorda un punctaj superior articolelor originale, omogene, care surprind esenta subiectului – in acest caz, conceptul de marca proprie a unui retailer. La aceasta proba, fiind vorba de o gama de electrocasnice mici, ar fi interesant pentru noi sa aflam parerea voastra, daca doriti sa regasiti si alte produse in aceasta gama, daca o considerati suficient de dezvoltata etc.
Articolele pot veni in orice forma; diversitatea stilistica da culoare acestui concurs.

Termen limita: 14 Noiembrie 2010, ora 23:59

Juriul de astazi: Mirela Surghie, real-, Hypermarket

real fara egal

Materiale de informare:
1 . Microsite ALASKA

2. COMUNICAT DE PRESĂ

real,- lansează o nouă gamă de produse electrocasnice mici sub brandul propriu ALASKA

Bucureşti, 8 Noiembrie 2010 – real,- Hypermarket România lansează noua gamă de produse electrocasnice mici ALASKA, un brand propriu care se caracterizează prin calitate şi fiabilitate la un preţ avantajos . Printre cele peste 50 de tipuri de produse din această gamă se numără cafetiere, cuptoare cu microunde, aparate pentru îngrijire personală, mixere, blendere, fiare de călcat, aparate de gătit etc.

Introdusă în urmă cu o lună în oferta magazinelor real,- , gama de aparate electrocasnice mici Alaska cuprinde în prezent peste 60 articole, de la filtre de cafea şi până la ventilatoare sau articole de încălzit, mai ieftine cu 20-30% faţă de produsele de referinţă. În acest moment clienţii pot găsi în raioane un sortiment complet, de toate dimensiunile şi funcţiunile, care urmează să fie adaptată în permanenţă la nevoile şi cerinţele consumatorilor. Toate aparatele ALASKA, pe lângă preţul accesibil, sunt proiectate astfel încât să îndeplinească standardele de funcţionalitate, să fie în pas cu tendinţele inovative de pe piaţă, având un design plăcut şi culori atrăgătoare.

„În condiţii de criză economică, mărcile private reprezintă o alternativă viabilă pentru consumatorii care îşi văd puterea de cumpărare în scădere; de aceea, ne-am concentrat foarte mult pe consolidarea portofoliului nostru de mărci private, înţelegând nevoile urgente ale consumatorilor noştri, ca de fiecare dată. Brandului ALASKA i-am acordat o atenţie deosebită, cu atât mai mult cu cât această categorie de produse, a electrocasnicelor mici, are o dinamică bună a vânzărilor. Oamenii îşi stabilesc priorităţile achiziţionează numai produse de care au cu adevărat nevoie pentru confortul zilnic. Produsele ALASKA sunt deja recunoscute şi apreciate de mulţi dintre clienţii noştri, un exemplu în acest sens fiind cuptoarele cu micounde ALASKA, care au avut un foarte mare succes, graţie calităţii excelente, la un preţ accesibil, în raport cu alte produse din categoria sa”, a precizat Olaf Schulz Director Cumpărări Produse Nealimentare la real,- Hypermarket România.

real,- are în vedere ca în următoarele luni să dezvolte gama de electrocasnice mici prin introducerea în continuare de noi şi noi articole Alaska.

Author: PCNews Team

Share This Post On

Comments

  1. Manuel says:

    Ce e mic, electric si hiperactiv? Un mixer uitat in priza. 🙂

  2. cristina says:

    iar tb sa ma duc la real…

  3. Aceasta gama de produse vine chiar in intampinarea nevoii mele de shopping din aceste zile 🙂 Gama Alaska chiar pare sa ofere aceleasi functionalitati ca ale altor marci clasice, la preturi semnificativ mai reduse cu 20%/30%.

    Cu electrocasnice si cutite de la Real, toata lumea uita sa mai iasa din bucatarie 🙂

  4. Buna Bogdan,

    Multumim pentru aprecieri! Intr-adevar, produsele Thomas Rosenthal sunt excelente, iar gama Alaska adaptata nevoilor actuale ale clientilor noastri. Te asteptam la cumparaturi!

    Mirela

  5. cristina says:

    dupa ce am scris articolul aflu de la un prieten care se ocupa de service electrice/electrocasnice cum ca gama ALASKA nu e tocmai “top of the line”. Nu am pus acest detaliu in art ptr ca nu stiu cat deste de corecta aprecierea.
    Eu de ex nu am probleme cu ce am in casa – top brands – dar am prieteni care au luat aceleasi branduri mari si au avut probleme.

  6. desy says:

    Inainte de toate, vreau sa specific ca nu am nimic cu nimeni.
    Am ramas surprinsa cand am vazut ca un coleg de al ns la acest concurs, la aceasta proba a luat: 76 pct.
    Art lui este http://burli.eu/2010/11/14/all-in-one-superblog/. Tu cat i-ai fi dat ? 🙂

    1. Mihai says:

      95

      are tupeu baiatul sa afirme anumite lucruri in loc sa stim noi ce 😀

  7. desy says:

    i-am descoperit ieri articolul intamplator si chiar eram curioasa cat o sa primeasca.
    daca tu ii dai 95, o sa imi schimb parerea despre tine.

  8. Mihai says:

    Dar tu ai vazut ce articole primesc punctaje maxime? Mie alea nu mi se pare ca merita deloc, asa ca 76 pentru nenea e ok.

  9. desy says:

    Daca la oktal am primit nota pe care am primit-o (azi) am zis asta e. Nu le-a placut si punct. Stiu si articole care sunt scrise doar ca sa bifeze proba si au luat 100. In fine. Oktal i-a acordat acestui concurent 10 pct.
    Real, in schimb, sunt sigura ca nici macar nu a citit un rand din articolul lui. De fapt, din toate cele 30 art.
    Recunosc ca citesc cam toate articole lui Manuel. Fie ca sunt scrise pt acest concurs sau nu. Eu i-as fi dat 100. Un articol foarte bine argumentat si a luat 93. In afara de nota lui burli, mai e o nota de 92 si apoi sunt note de 93.

  10. desy says:

    Specific ca nu nota lui ma deranjeaza ci jurizarea.
    Daca articolul lui are originalitate, este omogen si a surpins esenta subiectului (despre produsele Alaska), asa cum doamna / domnisoara Mirela Surghie a cerut, astept sa imi raspunda unde a gasit toate acestea in acel articol.

    1. ramona says:

      Aseara dupa ce am bagat articolul de la Real in cont cam dupa un minut-doua am dat un refresh sa vad daca mi-a disparut “participa” (asa fac tot timpul sa fiu sigura ca s-a trimis) si surpriza… aveam proba punctata… am dat la clasament si aveau toti puncte la Real… tin sa cred ca nu mi-a citit nimeni articolul si s-au punctat asa… si pe langa asta pe blog am un “desfasurator” care nu mi-a aratat ca ar fi intrat careva in acel articol…

      1. Cornel says:

        Deci am avut dreptate si eu cand am zis ca la unele probe vin notele “pe ochi frumosi”.. La fel s-a intamplat si la tarom si chiar i-am intrebat pe cei de la pcnews cum sunt trimise articolele noastre catre juriu (link sau poza) si nu mi-au raspuns. Dar din moment ce zic ca unele link-uri sunt incorecte, inseamna ca sunt trimise linkurile si ca ar trebui sa ne apara si la noi in statistici cand intra cineva de pe acel link si, surpriza, niciun vizitator la acel articol…

  11. Cornel says:

    @desy: nu ne dai vreun exemplu de articol “scris doar ca sa bifeze proba” si care a luat punctaj maxim? recunosc ca si eu am procedat la fel.. cum ai vrea sa procedezi cand vezi ca la prima proba primesti 40 de puncte? sau cum ai vrea sa ii tratez pe cei de la tarom care mi-au dat 41 de puncte numai pt. ca nu le-am inteles sloganul? din moment ce nimeni nu a luat nici macar 90 p. inseamna sau ca noi suntem… nu am inteles sau ca au un slogan pe care nu il stie nimeni interpreta corect… ti se pare normal sa te depuncteze numai pt ca, compania care a realizat acel slogan, l-a relizat tampit? ar fi trebuit sa ii penalizeze pe ei, nu pe noi..
    sau cum vrei sa ii tratez pe cei de la azerty, la care am luat o nota buna in comparatie cu multi, dar cu mult mai putin fata de asteptari? da, scriu pt. ca sa “bifez temele”… sa nu imi zici ca tu nu procedezi la fel ca nu te cred 😀

  12. julien says:

    Dar ce spuneti de nota…99? De ce nu 100… daca tot s-a ajuns la 99? Si ma refer aici, of course, la REal!… Hai sa vorbim pe sleau: cata vreme un regulament e facut… cu scapari, ca sa nu spun altfel, regulament in care juriul nu acorda notele la timp… nu tine cont de criteriile cerute chiar de ei, si nu e obiectiv… iar concurentii nu posteaza probele in intervalul mentionat… si exista regula ca sponsorul sa nu-i depuncteze daca nu ii prinde… vor tot fi nemultumiri! Un asa regulament “cu scapari majore”- ca in acest concurs – eu nu am mai intalnit! Neplacerea e insa alta: existenta riscului ca SuperBLog sa ajunga precum in zicala… “afara-i vopsit gardu’, inauntru-i leopardu’!”… Cu un regulament aiurea, SuperBlog va ajunge PrafBlog sau DeRasulCurcilorBLog! Asta e doar o simpla previziune iar eu de felul meu nu sunt tocmai un prapastios… Prin urmare, scuza ca mereu vor exista nemultumiri intr-un concurs, nu tine! Nu si dupa a 3-a editie…

    1. PCNews Team says:

      PrafBlog sau DeRasulCurcilorBLog 😀 foarte tare

  13. desy says:

    jumatate din articole sunt scrise ca sa le bifez. Daca prima tema de la un sponsor nu mi-a placut, asta nu inseamna ca la alta tema de la ei o sa ii tratez cu indiferenta, ca tot punctaj mic imi vor da.Nu voi da nume de blog, pt ca este doar o parere personala.
    Repet ca nu burli m-a deranjat cu art lui ci juriul de la real.
    Au spus: vom acorda un punctaj superior articolelor originale, omogene, care surprind esenta subiectului
    Art care ma refer este” Etapa 28 -Cumparati produse din gama Alaska, de la real Hypermarket, sunt foarte ieftine si avantajoase.”
    Vreau doar ca Mirela Surghie sa intra aici si sa-mi explice de ce i-a dat atat si .. nu mai mult.

    1. Cornel says:

      Daca o sa te uiti peste note probabil o sa vezi ca el are cea mai mica nota de la aceasta proba (sper sa nu gresesc), de ce are cea mai mica nota din moment ce tu zici ca nu au fost citite articolele? Da, a luat o nota prea mare, dar poate doamna/domnisoara nu a vrut sa fie chiar atat de rautacioasa incat sa ii ofere numai 10 puncte, de exemplu. Asa-i ca te-ai referit si la mine cand ai vorbit de acele note? 😛 Recunoaste ca nu te impusca nimeni 😀
      Sa iti zic un secret: eu chiar am vrut sa ma semnez cu un nume de fata pe blog si sa imi schimb si stilul de scris, numai pt ca nu erau jurizate toate probele..

  14. desy says:

    suspiciunea mea. ca sa nu ii spun altfel, e ca notele s-au acordat dupa ochi frumosi, lungimea articolului.. sau nu stiu ce alt criteriu. propun ca la editia de anul viitor, daca o sa mai fie, ca sponsorul sa lase un comentariu si sa explice de ce a luat 100 sau de ce a lua x pct. asa aceasta suspiciune nu o sa mai fie si nu sunt singura din acest concurs care spune ca sponsorii nu citesc articolele.

  15. julien says:

    Legat de articole, trebuie sa cunoasteti cateva realitati, si va spun asta din experienta mea, ca jurnalist. Un sponsor are interesul sa i se faca prezentarea produsului, fie ca esti bloger, fie ca publici un articol intr-un ziar. Din acest motiv, sponsorul plateste! La ziare, unii sponsori iti cer clar ce anume sa evidentiezi in articol sau in clipul publicitar sau in reclama scrisa. Pt un blogger, in acest concurs, e mai simplu: sponsorul nu se baga ci te lasa pe tine, sa concepi integral, acel articol. Prin urmare, un sponsor care apeleaza la publicitatea in mass-media, nu va accepta deloc ca tu sa publici un articol negativ despre produsul sau, chiar daca acesta e stricat si plin de “e”-uri! Daca ii vrei banii, ii vorbesti produsul de bine!…
    Intr-un concurs… ca acum… lucrurile nu ar trebui sa fie altfel, ca regula, pentru ca sponsorii platesc niste bani, in schimbul reclamei. Diferenta e ca nici pentru un bloger, nu se merita sa publice 40 de articole, ca la urma sa se aleaga doar cu 100 euro! Si pana nu se va gasi o cale, ca sa fie impacat si blogerul de pe ultimul loc, cu faptul ca nu castiga mai nimic pentru osteneala sa, nici sponsorul nu poate ridica prea mari pretentii…
    Prin urmare… cand se vor schimba lucrurile, fiti convinsi ca pana si ultimul bloger, ca participant intr-un concurs, va avea articole bune, care vor evidentia un produs, stiind ca si el se alege cu ceva, la finalul competitiei!… Astazi, repet… 100 euro, pentru 40 de articole, chiar nu merita deloc efortul! Eu la ziar, pentru o reclama scrisa, de 1 pagina A4, cu fotografie, etc… incasez singur, doar partea mea, cel putin 300 euro! Dar sa public 40?…Deci… e de gandit!… Trebuie cumva impacata capra si cu varza, altfel nu se poate!…

  16. julien says:

    pt Desy… Real a cerut si a punctat si originalitatea articolului. Eu am publicat o strigatura de sarbatori de iarna… o alta domnita, a publicat un colind… Altcineva a scris despre intreaga sa familie si ce articole si-ar fi dorit… Normal era ca noi, cei cu nota 99 sa primim 100 de puncte!… Asa era normal, atata vreme cat 100 n-a luat nimeni!… In rest… e de inteles un sponsor, atunci cand se mai satura si el de citit articole, omogenizate sau trase parca la idigo… chiar daca nu sunt copy-paste!…

  17. desy says:

    cornel nu ma refer la tine. iti citesc si tie articolele cat si pe cele scrise de julien. Adv e ca la julien ma enerveaza ca treb sa stau 15 min ca sa pot sa ajung la articol. ii merge incredibil de greu blogul. Din cate bloguri am vazut al lui se incarca cel mai greu.
    revenind, mi-ar placea sa cea/ cel care a jurizat articolele de azi la real – sa imi dea mie si celor care au nedumeriri in legatura cu jurizarea, explicatii.. despre ce criterii a tinut cont cand a “corectat” pt ca cele enuntate de ei, nu.

    1. julien says:

      Desy…. La blogu meu nu are acces oricine!… Sper ca intelegi… Daca nu le ai cu “saru-mana”, geaba incerci ca e greu…

  18. desy says:

    sa inteleg ca eu nu am acces, multumesc 🙂
    si app cornel, am scris articole ca si cum as fi baiat la acest concurs. unele din ele.
    concluzia mea: am ramas dejamagita de jurizarea acestei probe.

  19. julien says:

    desy… am glumit. Asa e blogu meu… incapatanat, trasnil’ar!…Nu-ti pierde insa speranta! Doar moare ultima, nu-i asa?…

  20. desy says:

    atunci cand vrei sa transmiti ceva, facilitezi calea catre cititori. Eu nu as revenii pe un blog, daca se incarca asa. Imi pierd rabdarea. Cred ca e si de la muzica pe care o ai pe el. Recunosc ca pana o inchid ma dispera la culmeeeee.

  21. Burli says:

    Gata bai nu va mai certati :). Eu sunt faimosul autor al articolului cu 76 de puncte.INCREDIBIL.Nici in cele mai frumoase vise nu credeam ca o sa obtin asemenea punctaj :).Ei bine, trebuia sa ne asteptam la asa ceva, doar traim in Romania.Nu am nici o pila pe la real daca asta credeti.Eu doar am vrut sa fac un articol care sa reuneasca 11 probe la care aveam restante.Atat!Nu vreau sa va suparati pe mine, chiar nu am nici o vina.Vreau sa nu ramanem certati sau suparati, din contra, vreau ca dupa decernarea premiilor sa mergem toti, desy, julien si cine mai e, la o bere si sa radem impreuna de toate punctajele.Ma inclin !

  22. O sa incerc sa raspund intrebarilor voastre, dar pentru inceput, va rog sa aveti in vedere criteriile de jurizare anuntate. Prin acel anunt, am dorit sa simplific lucrurile, sa fiu obiectiva, nu sa le complic sau sa generez nemultumiri.
    @Julien: De ce nu s-au acordat si 100 de puncte: Pentru ca nu a fost niciun articol care sa intruneasca toate cerintele principale, respectiv: recomandari de noi produse, intelegerea conceptului de marca proprie si originalitate. Toate cele notate cu 99 de puncte mi-au placut foarte mult – de fapt, multe altele, dar am incercat sa respect cu strictete criteriile de jurizare anuntate.
    @Desy: De ce nu am acordat mai multe/putine puncte articolului “All in one” : mai putine: nu am dorit sa depunctez pe niciunul dintre cei care au facut efortul de a intra in concurs; acest efort trebuie apreciat; nu este usor sa participi la un astfel de maraton.
    Mai multe: Deoarece nu a fost un articol pentru un subiect, a fost un articol pentru 11 subiecte si mi s-a parut ca nu ar fi fost corect fata de toti ceilalti, desi am apreciat originalitatea 🙂
    @Desy: Nu s-au citit articolele: am citit cu foarte mare atentie, chiar si comentariile 🙂
    @Desy: Puncte pe ochi frumosi: nu este cazul, se poate urmari istoricul a ceea ce am punctat.
    Ce mai doresc sa mentionez: este un concurs aflat inca la inceput de drum, pe care noi, toti cei implicati in el, il putem face mai bun, daca ne dorim acest lucru. Concursul trebuie privit si prin alta prisma decat cel al castigului imediat (premiile/articolele): este o mare provocare, care ne imbogateste pe toti. Pe concurenti: pe langa experienta si lucrurile noi pe care le acumulati, cred ca multi dintre voi si-au facut noi prieteni, inclusiv prin aceasta platforma pusa la dispozitie de PC News. Mai mult, toti contribuiti la popularizarea comunicarii in blogosfera in randul companiilor; toate lucrurile care se fac intr-o directie conteaza pentru crearea unui mediu online mai bun, mai performant, mai matur, pentru ca in viitor mai multe companii sa aloce resurse pentru comunicarea online.
    Pe noi, sponsorii: ne ajutati sa avem o imagine mai clara asupra blogosferei, ne deschideti apetitul pentru a realiza mai multe lucruri in aceasta directie si in acelasi timp invatam si noi….
    Cat despre mine, o sa mai citesc o data toate comentariile voastre si o sa incerc sa va notez cat mai echitabil. Va felicit pentru implicare si abia astept sa va citesc in continuare articolele/comentariile 🙂

    Mirela Surghie

    1. PCNews Team says:

      Foarte tare! multumim mult!