SuperBlog 2010: etapa nr 31

Sponsor: Azerty.ro
Nume proba: Noul look Azerty
Enunt proba:

Astazi, Azerty.ro ridica stacheta in comertul online romanesc!

Pe langa noul look, Azerty vine si cu multe noutati in comunicarea comertului online, dar si cu diverse facilitati, pentru a fi cat mai aproape de clientii sai.

Tema pentru aceasta proba este sa specificati care sunt argumentele pro si contra noului site.

Va rugam sa dezvoltati ideile si sa fiti cat mai generosi in detalii.

Cerinte:
1. Să va anunţaţi cititorii că articolul vostru este scris pentru acest concurs;
2. In contul vostru de superblog introduceti link-ul catre articolul vostru de pe blogul participant.
3. Cerinta obligatorie: sa existe in articol sintagma ‘magazin online’, cu link catre http://www.azerty.ro
4. Optional, sa existe in articol sintagma ‘Azerty.ro si Microsoft’ link catre pagina http://www.azerty.ro/special/microsoft/

Jurizare:
Vor fi apreciate ideile care scot cel mai bine in evidenta noutatile prin care se relanseaza Azerty.ro, mesajul pe care isi propune sa-l transmita, precum si alte aspecte pe care voi le considerati importante, dar noua ne-au scapat.

Termen limita: 15 Noiembrie 2010, ora 23:59

Juriul de astazi: Ana (video mai jos)

azerty logo

Noul logo Azerty

Author: PCNews Team

Share This Post On

Comments

  1. julien says:

    Sunt foarte curios… daca vom avea si pareri critice… cum vom fi punctati?… Nu de alta dar punctajele obtinute de la Azerty, la proba trecuta… au fost foarte elocvente!!… Ii rog pe cei cu experienta… (in pupat in fund), sa-mi de-a un sfat. Zau ca fac cinste!…

    1. Iulia Mihai says:

      julien, zic ca uneori cam intreci calul cu limbajul folosit.

      1. julien says:

        te inseli colega… inca sunt chiar prea domn!…

        1. Iulia Mihai says:

          Nici mie nu mi-au convenit multe chestii la domnisoara de la Azerty, ca de exemplu ca citeste superficial regulamentul, si penalizeaza cu 10 puncte intarzierea, chiar daca si ea a intarziat, dar nu ma vezi ca incep sa folosesc cuvinte triviale!

          Decat sa scrii comentarii kilometrice pe aici, mai bine te-ai concentra la postari.
          Da dovada de varsta pe care o ai!

          Toate lumea are nemultumiri si intrebari, cu toate astea, nu ii vezi pe toti ca se agita online in halul asta! “Uhhhh, what this button doooooo?”… Gizas.

          1. julien says:

            colega… din cauza unora cu atitudini ca ale tale merg lucrurile asa in tara asta!… Scuteste-ma, te rog de sfaturi. Tine-le pentru tine. Sunt prea batran ca sa mai accept compromisurile prea usor… Daca totul era “ok” de la bun inceput, nici nu se cunostea ca exist pe lumea asta! Asa ca… succes si abtine-te!…

    2. m1ha1 says:

      @julien – am avut curajul sa spun ca siteul asta nou chiar se incarca greu. stii cat am luat ? 70

      Am lucrat la articol, poate prea mult:
      http://m1ha1.blogspot.com/2010/11/ce-aduce-noul-site-azertyro.html

  2. julien says:

    “dea”, “ofere” etc… traznile/ar tastaturi…

  3. Manuel says:

    Sa vad cum arata noul Azerty. Trebuie sa imi iau bisturiul si sa verific cat mai mult. 😀

  4. nytro3 says:

    Prima impresie (pagina deschisa in Firefox) nu e grozava. Voi intra oricum in detalii, dar asta mai tarziu.

  5. Cornel says:

    Am intrat si eu si speram sa fie noutati vizibile de la “o posta”, dar nu am vazut absolut nimic in afara de “dizain”… Ma asteptam sa vad servici noi cum ar fi consultanta online pt. potentialii clienti (ma refer la consultanta in ceea ce priveste alegerea unui produs…)

  6. daninho says:

    arata super bine noul site…

  7. Berilac says:

    Nu mai oferiti si invitatii la Laser Tag sau la film ca anul trecut ? 😀

  8. cristina says:

    foarte simplut si aerisit noul site

    @julien: eu cu oktal “ma iubesc” la punctaje ;)) azerty a fost ok (nu ca as fi luat nota mare lol)

  9. desy says:

    Claudia: ii poti ruga pe cei de la Edimax sa noteze si mascotele inscrise in concurs ceva mai tarziu? Cand au jurizat cealalta proba, la asta nu au mai .. verificat daca a scris cineva. Multumesc.

    1. Desy, ai dreptate, le scriu chiar acum. Multumim si noi!

  10. julien says:

    Explicatie…
    No… hai sa ma fac inteles!…
    Calitativ, daca imi veti citi articolele, veti constata ca ma descurc. Experienta… in jurnalism, in materiale publicitare, promotionale, etc… si nu numai… isi spune clar cuvantul. Bineinteles, unele articole sunt mai bune, altele mai slabute, iar altele poate… pot fi chiar geniale. Depinde in mare masura de gradul de inspiratie avut, in acele momente si de parerea cititorilor mei… Bineinteles, sunt materiale destinate si “aranjate” pentru postarea pe un blog si nu pentru presa scrisa!…
    Sunt insa concurent, intr-un concurs! Un concurs in care sponsorii cer sa tinem cont de cerintele lor, in materialele noastre. Noi, in schimb… prin materialele scrise, facem cunoscut cititorilor blogurilor noastre, de existenta acestor sponsori, despre care s-a auzit sau ba. De exemplu… eu n-am auzit de 4/5 dintre sponsorii acestui concurs, pana cand nu m-am inscris sa concurez!…
    Ei bine… odata concursul inceput… dupa ce primesc doar note de la 7 la 10… Azerty imi tranteste 40 pct… pentru ca ideea mea de promovare, nu a fost pe placul staff-ului, eu sugerandu-le sa scada preturile la deschiderea oficiala… precum procedeaza magazinele mari, americane! Bun…ideea mea n-a placut. E ok. Cand insa, am intrebat-o la radio, pe reprezentanta de la Azerty, de ce nu a placut ideea mea, mi-a raspuns… de m-a lasat cu gura cascata – ca scaderea preturilor nu face parte din strategiile comerciale… !!!! Repet, am ramas cu gura cascata!… Adica, eu sunt tampit? Doar tipa e comercianta? Eu n-am facut comert la viata mea? Nu am mai asistat la lansari de magazine, produse, etc etc?…
    Ei bine… din acest motiv, astazi, fata de Azerty, am atitudinea pe care o am!… Daca m-ar fi depunctat pentru ca as fi scris un articol, fara sa tin cont de… (atentie)… cerinte… as fi inteles! Dar nu-ti bati joc de un concurent, doar pentru ca in acceptiunea ta, mai mult sau mai putin pregatita profesional… tu nu accepti ca exista “n” variabile in comertul mondial!…
    Si ca sa vedeti ca nu sunt cretin… Tarom mi-a dat parca, 27 de puncte, pentru primul articol scris despre reclama lor! Oare de ce nu sunt suparat pe stafful lor? E simplu… ei mi-au cerut sa scriu despre reclama lor, iar eu am scris… despre frica mea, de a zbura cu avionul! E clar ca am fost “pe aratura”!!!… Din acest motiv…tac malc!…
    Exista sponsori care chiar apreciaza faptul ca scriem articole in care vorbim despre munca lor iar respectul e reciproc!… De ce sa nu avem insa posibilitatea in acest concurs, sa depunem o contestatie, atunci cand ceva nu este in regula?… Asta nu inteleg… iar aceasta lipsa, duce la aceste mici rabufniri de nemultumire…
    Daca concursul mi-ar fi indiferent, daca sponsorii mi-ar fi indiferenti, daca concurentii mi-ar fi indiferenti, nu mi-as pierde vremea! N-as concura si gata. Nu ma intereseaza nici macar premiile puse in joc, ca nu de bani duc eu lipsa!… Vreau in schimb, sa simt ca sunt concurent intr-un concurs profesionist!… Sa simt ca intr-adevar… trebuie sa-mi pun creieru’ la contributie, pentru ca am o concurenta strasnica! Caci doar de dragu concursului, m-am inscris!… Altfel, concura fiul meu, de 15 ani… nu eu, la 40…
    Prin urmare… nu mi-o luati in nume de rau daca rabufnirile mele sunt prea dese… Probabil ca m-am inselat iar acest concurs nu e ceea ce credeam ca poate fi! Cine stie… Sunt insa convins ca si acest concurs poate fi imbunatatit. Cu muult imbunatatit. Din acest motiv, nu vreau sa-mi tin rabufnirile in frau…
    Iar nemultumirile mele, pot da de gandit atat sponsorilor cat si staff-ului organizator, pentru viitor!…
    Asta e ceea ce simteam ca trebuie sa va spun. Sper ca n-am deranjat prea tare si nu s-a suparat nimeni. Trebuie insa facut ceva iar regulamentul trebuie iute imbunatatit si capabil sa devina litera de lege. Si atunci… nu vor mai exista nemultumiri!…

    1. daninho says:

      Julien, fata de precedenta editie, SuperBlog-ul de anul asta e muuuuult imbunatatit si cred ca cel de anul viitor va fi si mai mult imbunatatit 🙂

      1. Daninho, multumim pentru aprecieri, ne bucuram ca se simte schimbarea si din fata monitorului vostru 🙂 Este foarte dificil sa impacam pe toata lumea, insa continuam sa ne dam silinta.

    2. Julien, iti multumim pentru rabdare, pentru sugestii, pentru implicare. Te asiguram ca apreciem parerea tuturor bloggerilor participanti. SuperBlog a evoluat in timp si datorita sugestiilor voastre, de care am tinut si continuam sa tinem seama. Intr-adevar, inca n-am gasit o solutie in ceea ce priveste contestatiile, dar ne vom gandi si la acest aspect. Oricum, suntem convinsi ca, orice am face, nemultumiri vor exista intotdeauna de-o parte sau de alta 🙂 Toate cele bune!

    3. Dupa parerea mea, si tu, Julien, si Ana de la Azerty aveti dreptate. Dar fiecare in felul lui. In discutia ta cu Ana de la radio ne-am incurcat in termeni si definitii, si ne-am dat licenta in marketing cu totii 🙂

      Eu scriu urmatoarele:

      Am recitit de 2 ori enuntul probei respective. Titlul era ‘cum ai promova relansarea’, iar enuntul spunea foarte detaliat si explicat sa vii cu idei de evenimente, scenarii…

      Demersul sponsorului a fost IDEEA DE MEDIATIZARE. Ideea de “Domle, trebuie sa AFLATI ca s-a relansat Azerty.” Cu preturi reduse cu 10%, sau crescute cu 25%, nu conteaza. Ideea era CUM afla lumea asta ca tu ai redus preturile, le-ai crescut sau ai relansat site-ul!

      Deci mai putin CE faceai in site – dadeai licente gratis, livrai gratuit, etc etc – ci CUM afla lumea toate acestea – de aceea a punctat, din ce a zis la radio, ideea unei hale cu meniurile din site, de aceea sunt sigur ca ar fi punctat o idee de dirijabil pe care sa scrie “azerty-relansare-10% reducere”,sau chiar 100% reducere, sau chiar “La primele 50 de laptopuri comandate livram si cate o blonda cu garantie 2 ani de zile si memorie expandabila”.

      De aceea probabil ca Ana a vrut la radio sa spuna evenimente de promovare, si nu “strategii de promovare”. Iar enuntul probei a fost in directia de eveniment – CUM faci cat mai multi oameni SA AFLE despre ceva ce se intampla cu azerty-reduceri,relansari,orice.

      Altfel, nu pot vedea punctajele acordate per probe, deci nu stiu premiantii.

      Parerea mea, argumentata 🙂

      1. julien says:

        Bogdane, te rog, citeste-mi materialul de pe blog si vorbim dupa…

    4. cristina says:

      am trimis eu mail sa contest nota de la oktal si m-am ales cu nimic. am fost pe tema dar nu am pupat stim noi unde ..deci 10 pcte.

      sunt curioasa la o doua proba cu cat ma “fericesc”

      ah nici TAROM nu accepta ideea de scadere a preturilor 🙂

      tot respectul pentru REAL ! vad ca ei chiar citesc articolele si dau note pe continut si documentare.

  11. desy says:

    Si regulamentul nu se poate schimba dupa 1/3 din teme. Poate vor tine cont de parerile tale la anu. Pentru mine e prima participare.

  12. julien says:

    Multam in primul rand, pentru ca… m-ati inteles! Mi-era teama ca supar… Nu trebuie schimbat regulamentul acum… ci imbunatatit pentru viitor. Inclusiv pentru partea ce ii revine juriului. Promptitudine la acordarea de note, la termene clare si chiar si o “clasificare” pentru acordarea de puncte. Juriul trebuie sa stie clar din ce sunt formate cele 100 de puncte ce trebuiesc (sau ba) acordate: sa zicem… 10 pct pentru fantezie…alte 10 pct pentru originalitate… altele pentru tema ironica.. altele pentru cunoasterea datelor tehnice, etc etc! (criteriile pot fi multiple si sunt la indemana organizatorilor!)Si atunci… in cazul unei contestatii se va cunoaste cum a gandit sponsorul!…
    Vor mai fi plingeri… dar in mod clar vor fi puerile!…
    Ma opresc deocamdata, caci ar fi multe de spus. Poate ca va veni si vremea discutiilor serioase… Succes in continuare tuturora! Si multam staff-ului ca… m-a inteles!…

  13. Fun@Work says:

    Si pentru mine e prima participare si pot sa spun ca unele jurizari nu mi s-au parut corecte. Eu cred ca juriul perfect ar trebui sa aiba cel putin 3 persoane iar nota articolului sa reprezinte o medie intre note.
    Insa ce nu am inteles este atitudinea sponsorilor in interviuri. De ce spun ca Superblog constituie o rampa de lansare pt blogeri?! In afara de voucherul premiu de la final, ce poate sa faca un sponsor pt mine?

    1. julien says:

      Ei… trebuie sa intelegi contextul! Pentru firme, blogosfera a devenit o posibila piata (viitoare) a strategiei de marketing! Cei mai tari bloggeri… pot fi cooptati sa le scrie reclamele… sa se ocupe de PR… etc etc… E un viitor frumos daca e sa te gandesti…

      1. Fun@Work says:

        M-as mira sa se intample asta…

        1. cristina says:

          in Romania? sa te coopteze in stafful lor de PR ? LOL
          eventual advertoriale pe blogul tau (dar aici cred ca se tine seama prea MULT de trafic si vechime)
          Nu stiu cat e rampa de lansare dar e o experienta.

  14. julien says:

    Altii traiesc inca cu impresia ca… daca au bani, toata lumea se ploconeste!… Gresit. Daca nu-mi place un produs, sau ajung la concluzia ca o firma nu e serioasa… basta! Pe blogul meu sigur nu-i apare numele…

  15. Mihai says:

    Mie mi se pare haios cum spun unii sponsori ca apreciaza creativitatea, originalitatea, insa de multe ori nu stiu recunoaste ce au in fata, cauta doar linkuri, date tehnice si pareri bune despre ei, ignorand celelalte lucruri pe care chiar ei au spus ca le-ar aprecia.

    Mi se face lehamite cand vad ca in multe cazuri departajarea intre articole se face pe baza detaliilor despre produs si a unei pareri foarte bune despre firma respectiva. Imi pare rau ca s-a ajuns la asa ceva, mai ales cand vad ca exista articole bune, in care ideile sunt bine argumentate, articole cu exprimari foarte bune, cu constructii stilistice interesante, dar care sunt prost notate, fiind intrecute de articole de duzina ce merg pe aceeasi reteta, cu aceleasi personaje expirate care apreciaza la maxim si lauda pana in panzele albe produse ce nu le-au testat niciodata. Ar trebui sa existe depunctari pentru articole cu laude nefondate, duse la extrem. Sincer.

    Da, s-a spus bine, ar trebui sa existe totusi un barem pentru corectare. Ma tot gandesc la probele de la Real unde o parte primesc 100 puncte, o parte 99 puncte iar ceilalti 98 puncte. Cu diferente uriase intre calitatea articolelor.

    1. Mihai, multumim pentru feedbackul sincer! Conteaza foarte mult pentru noi, cu atat mai mult cu cat, daca nu ma insel, ai participat la toate cele 3 editii SuperBlog; deci, poti face o comparatie.
      Ai dreptate, ar fi mult mai clar daca ar exista un barem. Vom retine ideea (mentionata mai sus si de Julien) pentru urmatoarea editie (acum ar fi cam tarziu s-o mai implementam, pe ultimul sfert al competitiei).

      1. cristina says:

        m-am cam suparat si eu la faze de genu…ca se dau note mari la…laudarosi.
        Real mi se pare ok. Nu ptr ca mi-au dat note mari…ptr ca i-am criticat si mi-au dat note mari. Pe Oktal i-am criticat si mi-au dat 10 pcte. Sa imi spuneti mie ca ala nu e punctaj rautacios…
        Dar sar peste …sunt la prima editie si…asta e

  16. julien says:

    Buna observatia… bv mihai…

  17. i4ever says:

    Cat conteaza cerinta optionala?

  18. Fun@Work says:

    care cerinta optionala? 🙂

    1. i4ever says:

      “4. Optional, sa existe in articol sintagma ‘Azerty.ro si Microsoft’ link catre pagina http://www.azerty.ro/special/microsoft/”

    2. Mihai says:

      e clar ca cine nu scrie si chestia aia e depunctat vro 10-15 puncte… in dulcele stil clasic :))

  19. Mihai says:

    care e faza ca uneori mi se accepta direct comentariile, alteori mi se spune ca va fi vizibil doar dupa ce va fi moderat??

  20. @Julien
    “Cand insa, am intrebat-o la radio, pe reprezentanta de la Azerty, de ce nu a placut ideea mea, mi-a raspuns… de m-a lasat cu gura cascata – ca scaderea preturilor nu face parte din strategiile comerciale… !!!! ”
    Julien, in primul rand la acea emisiune nu am vorbit nici o secunda de strategii comerciale. Poti cere celor de la RadioLynx inregistrarea si sa o mai asculti o data.
    Te mai intreb ceva: ai citit vreo carte de marketing sau ai studiat aceasta materie? Daca da, ce carte ai citit si cine a fost profesorul tau?
    Uite, eu am invatat la marketing ca: un plan de marketing este facut pentru a atinge obiectivele firmei. Acest plan cuprinde cateva strategii. Pe langa strategiile defensive, ofensive si cele de dezvoltare, avem si strategia individuala (Mix de Marketing) a celor 4P – Produs, Pret, Promovare, Plasare.
    Si exact asa am spus si la Radio “reducerea preturilor constituie un subpunct al unui plan de marketing” si nu cum sustii tu julien.
    Am vazut limbajul folosit de tine prin diverse comentarii in cadrul acestui concurs, mai ales la adresa noastra. Vreau doar sa stii ca toata lumea munceste, nu numai tu. Ar trebui sa respecti acest lucru. Iar daca nu iti place acest concurs, nimeni nu te obliga sa participi.
    Vizavi de jurizare, noi avem cateva cerinte de la participanti si jurizam respectarea acestora. Fiecare sponsor jurizeaza in felul sau, la fel cum si voi aveti modalitatile si tacticile voastre de a scrie.
    Si daca “vrei sa simti ca esti un concurent intr-un concurs profesionist” da dovada si tu de profesionalism!

  21. @Fun@Work
    Blogerii vor fi promovati atat prin intermediul blogului nostru dar si in viitoarele actiuni de marketing ale Azerty.ro.

    @i4ever
    Cel care nu va tine cont de cerinta optionala nu va fi depunctat.

    Acel link duce catre o pagina care continte informatiii interesante si utile atat pentru voi cat si pentru cititorii vostri.

    1. Fun@Work says:

      Multumesc pentru raspuns!
      Acum astept si nota pentru articol

  22. Cornel says:

    @Ana Mihailescu: Puteti verifica din nou articolul meu, am corectat greseala! Multumesc mult pt. atentionare!

    http://borciu.wordpress.com/2010/11/14/superblog-2010-etapa-nr-31/

  23. julien says:

    Buna seara. Amu am ajuns acasa… si am vazut comentariile!… Scumpa d-na Mihailescu! Multam fain pentru raspuns. Pe considerentul ca “nu ma obliga nimeni sa particip la un concurs”, nu se vor schimba in veci lucrurile strambe!!!… In loc sa va luati de mine, mai bine argumentati-va criteriile de punctaj! Sau… hai s-o lasam balta. Ce a fost… a fost. Si ma astept din partea dvs, inclusiv al doilea material sa-mi fie drastic depunctat pentru ca… am avut o alta parere… decat parerea prea buna, si totalmente lipsita de modestie, pe care o aveti despre… munca dvs! Prin urmare… cum suntem intr-un concurs fara un regulament bine facut si fara criterii bine stabilite pentru acordarea de punctaje… mai bine repet… s-o lasam balta… Daca erati corecta, nu ma depunctati atat de drastic pentru ca metoda mea de promovare nu a placut! Sunt chiar curios cat o fi primit cineva care nici macar nu s-a sinchisit sa ofere vreao varianta de promovare?… In fine… Va doresc toate cele bune si mai reflectati! Dar… nu uitati! Nici la anu… si nici in anii viitori, nu veti scapa de unul ca mine, in acest concurs sponsorizat de firma dvs, si caruia nu-i face nici o placere sa fie bataia de joc a cuiva!…
    O seara placuta si dvs!…

  24. Anemonaa says:

    @ Claudia- Vad ca am 2 probe necorectate.Te rog mult sa imi spui daca am o problema cu link-urile sau pur si simplu nu au fost inca jurizate. Multumesc frumos!

  25. desy says:

    si poti sa dai de cei de la ASUS si Toyota? Sunt 2 probe la fiecare vechi si necorectate.

    1. Desy, i-am tot anuntat si mi s-a promis ca se rezolva curand. Le astept si eu cu aceeasi nerabdare ca si voi 🙂

  26. @Anemonaa: Te rog sa-mi scrii despre care probe este vorba, ca sa verificam cu sponsorii respectivi. Multumesc!

  27. m1ha1 says:

    hai că e tare. am scris 30 de minute la un comentariu și s-a dat refresh automat la pagină.

    1. PCNews Team says:

      Da, o problema mai veche de la tema noastra. Am marit acum timpul de refresh la maxim. ne cerem scuze.

  28. Anemonaa says:

    @Claudia- este vorba de Azerty, cu proba – noul look. Merci!

  29. Fun@Work says:

    Claudia nici eu nu am fost notat la proba cu noul look Azerty si nici la cea cu tinuta de la Tara Fashion. Ma ajuti si pe mine?

  30. alex says:

    @Clauia am avut si eu o problema cu afisarea articolului pentru ultima proba Azerty si din aceasta cauza nu a fost jurizat. Te rog sa amintesti juriului sa nu uite de el in cazul in care nu vom mai avea nici o proba din partea lor. Problema a fost rezolvata.

    1. Am vazut articolul dupa problema cu afisarea. Am jurizat.

    2. Anemonaa, Alex, Fun@Work, scuze ca va raspund abia acum. Cum ieri mesajele au aparut cu intarziere pe PCNews, le-am observat adineauri. Intre timp, dupa cum ati vazut, au fost notate toate articolele la a 2-a proba Azerty. Multumim juriului!
      Cat despre proba TaraFashion, am revenit azi cu o noua rugaminte de a se finaliza jurizarea. Multumesc!

  31. Fun@Work says:

    @Ana Mihailescu: Doar 80 de puncte?! Sa nu spui ca am fost depunctat pentru intarzierea cu cateva ore. Am publicat articolul a 2a zi dupa data limita la pranz iar notarea am vazut ca s-a facut abia seara 🙁

    @Claudia&PC News team: Am si eu o sugestie. Va rog ca in viitor sa mai inserati o coloana la clasament cu parerile juriului despre fiecare articol. As vrea ca fiecare dinte jurati sa se creada un Mihai Petre de la “Dansez pentru tine” si sa scrie primele 3 lucruri care ii vin in cap dupa citirea unui aticol. Macar asa avem ocazia sa ne corectam stilul pentru urmatorul articol.

    Ma oftic cand sunt depunctat la probe la care sponsorii nici macar nu spun ce asteapta de la un articol

    1. Mi-a placut articolul tau. Ai adus si exemple concrete la afirmatiile facute. Deci cerinta “Va rugam sa dezvoltati ideile si sa fiti cat mai generosi in detalii” a fost indeplinita.
      Insa am vazut link-uri in plus in acest articol care duc catre alte site-uri/bloguri decat Azerty. Ori la aceasta proba nu am mentionat acest lucru. Si in plus nu mi se pare ok sa vorbiti de blogul Azerty si link-ul sa duca catre un alt blog.
      Am incercat sa va scriu acest lucru insa marti formularul nu mergea (atunci nu puteam da click in campurile formularului). Am incercat si astazi, dar in continuare nu merge (astazi este boxul cu codul de securitate).

      PS: link-ul catre pagina de Microsoft nu merge. Nu te-am depunctat din aceasta cauza pentru ca aceasta era o cerinta optionala. Insa daca tot e acolo link-ul ar fi bine sa mearga.

      Iar 80 de puncte mi se pare un punctaj mare. Media punctajului in aceatsa proba fiind de 83.8.

      1. Mihai says:

        Din cate am inteles eu Fun@Work nu a gresit cu nimic. A respectat intru totul cerintele, nu? Scrie undeva in cerinte ca nu avem voie sa punem linkuri spre alte situri? Nu. Drept urmare pentru acel lucru nu trebuia depunctat. Daca ati depunctat pentru asa ceva, in ochii mei ati facut o greseala ce ar trebui indreptata, o greseala pentru care nu aveti deloc acoperire in cerintele temei.

        1. Mihai, atunci cand jurizez un articol tin cont de mai multe aspecte. Dupa cum am spus, 80 puncte nu e o “nota” mica tinand cont de media de 83,38 puncte pentru aceasta proba.

          Iar in cadrul cerintelor nu este cazul sa fac un REGULAMENT cu “ce nu trebuie sa faca participantii”.

          Iar Fun@Work, fata de proba anterioara a facut un articol mult mai bun. Si a si fost punctat mai bine. Poate la proba urmatoare se va apropia de 100 puncte.

          Succes.

          1. Fun@Work says:

            @Ana Mihailescu: daca in articol a aparut un link catre alt blog sa stii ca e vorba de publicitate contextuala. Cred ca ai mai auzit de asta. Am instalat un script care in functie de cuvintele cheie ale advertiserului, pe durata campaniei, duce spre alte siteuri/bloguri. Nici nu m-am gandit ca publicitatea lor s-ar putea suprapune cu acest concurs. Era la mintea cocosului ca atunci cand scrii despre un site/blog in articolul respectiv nu vei pune linkuri catre alte siteuri/bloguri. Daca ai fi urmarit siteul PC News, la ultima proba Oktal, pe cuvantul laptop era link de fapt catre Emag. Am si scris comentarii la proba respectiva. Poti sa verifici. Deci daca m-ai depunctat pentru asta eu zic ca ai facut o eroare si inclin sa cred ca nu ai auzit de publicitatea contextuala 🙁 . Daca totusi nu asta a fost motivul, as vrea sa imi spui ce lipsea articolului meu. Cum ar fi trebuit sa arate articolul perfect pentru tine? Explicatia cu media de 83.38 puncte nu ma multumeste.
            Cat despre formularul de contact de pe blogul meu, iti multumesc ca mi-ai semnalat erorile si cred ca l-am reparat. Totusi, daca in loc sa-mi lasi un comentariu cu Anonim(de doua ori) te-ai fi semnat, am fi intrat in legatura mult mai repede.
            Linkul spre Microsoft l-am luat cu copy/paste de pe pagina probei. Il voi recopia.
            Iar despre prima proba, sa stii ca ideea de promovare pe Facebook mi-a dat-o o prietena la un suc, cand mi-a povestit mai demult de o campanie facuta in acelasi fel de IKEA. Ei au avut vanzari de milioane cu ideea asta pe cand tu presupun ca ai considerat-o banala. 🙁

    2. Fun@Work, multumim pentru sugestie!

  32. Mihai says:

    Cu intarziere am apucat si eu sa scriu articolul. Sa nu uitati, va rog, sa il cititi/notati si pe al meu cand aveti timp. 😀

  33. @Fun@Work
    Fun@Work, pentru a nu intra in polemnici cu tine si pentru ca respect munca altor oameni, o sa iti explic ce am punctat la articolul tau daca doresti lucrul acesta atat de mult si punctajul „te deranjeaza” :

    Ai punctat foarte bine ideile despre design, logo parteneri, filtre, cautare rapida, comparare produse. Dupa cum am spus si la comentariul anterior ai indeplinit cerinta “Va rugam sa dezvoltati ideile si sa fiti cat mai generosi in detalii”
    Insa in aceasta proba am spus chiar la inceput „Astazi, Azerty.ro ridica stacheta in comertul online romanesc!
    Pe langa noul look, Azerty vine si cu multe noutati in comunicarea comertului online, dar si cu diverse facilitati, pentru a fi cat mai aproape de clientii sai.”
    As fi vrut sa identifici aceste noutati si sa dezvolti un pic mai mult noile facilitati: poze 360, review-uri video, cardul VIP, Live face on web.

    Aparitia intr-un articol despre Azetry a link-urilor catre alte site-uri (voite sau nevoite datorate sau nu scriptului pentru publicitate contextuala) nu este acceptata de noi. Iar asta am considerat-o o regula de baza in blogosfera care nu trebuia trecuta in Regulament.

  34. Fun@Work says:

    OK, ai dreptate. As fi putut dezvolta mai mult despre review-urile video si pozele 360 de grade dar de cardul vip si live face on web nu am auzit. Am intrat acum si abia am gasit informatii despre VIP dar cealalta facilitate tot nu o gasesc 🙁
    As fi scris si despre ele daca erau mai la vedere

    1. Lexa says:

      Live face on web ar trebui sa iti apara in mod instantaneu pe ecran cand intri pe site Uita-te cu atentie si… porneste sonorul! :))

      1. Mihai says:

        mie nu imi mai porneste Live face on web 😛

  35. Anemonaa says:

    @Ana Mihailescu – As dori sa va intreb daca am fost depunctata sau aceasta a fost nota pentru continutul articolului meu. Termenul limita a fost 15.11 orele 23:59. Articolul meu e inregistrat cu 23:54. A fost puctat cu 80. Mentionez ca am atins aspectele pe care le indicati referitoare la noile facilitati: poze 360, review-uri video, cardul VIP, Live face on web. Multumesc frumos pentru raspuns.

  36. alex says:

    As dori si eu sa imi explice juriul Azerty diferenta de puncte dintre articolul meu, notat cu 76 puncte si articolul unui alt concurent, si anume http://www.gmxul.ro/2010/11/15/nuovo-azerty/ notat cu 95 puncte. Poate ca da, articolul meu nu este chiar asa reusit dar nici celalalt articol nu este aproape perfect.

  37. Mihai says:

    @alex: sa imi trag palme de inteleg cele 95 de puncte :-S Probabil ca 5 puncte au fost scazute pentru “Ayerty” 😀

  38. Gmx says:

    Si eu mă întrebam de ce am primit numai 95 pct, dar am aflat de la voi.

  39. Iulia HazLii says:

    Sunt uimita de nota primita de la Azerty… 40 puncte! Cea mai mica nota obtinuta de mine la acest concurs.
    Vreau si eu o explicatie pt nota care ati acordat-o! Din cate stiu mi-am exprimat parerea LIBERA, vis a vis de transformarile prin care a trecut magazinul virtual, am facut si recomandarile de rigoare pt imbunatatiri viitoare si pe deasupra am postat si link-ul optional.
    De ce am primit aceasta nota atat de mica???

  40. Iulia HazLii says:

    Ma baga si pe mine cineva in seama??? Nu vreau decat un simplu raspuns!

  41. Mihai says:

    Eu as zice sa trimiti un mail cu contestatia notei catre Pcnews si ei o vor fowarda spre cine a jurizat, iar apoi vei primi un raspuns. Eu asa am facut cu Tarom, le-am detaliat de ce am considerat ca m-au punctat gresit la a doua proba, intrucat acoperisem cerintele lor. Am primit si rapsuns de la ei.

    PS: Sa fi depunctat si pentru intarziere? deadlineul era 15 noiembrie si tu ai publicat articolul pe 24 noiembrie.

    1. Iulia HazLii says:

      Mihai multumesc pentru sfat, asta am sa fac. Daca ma depunctau pt intarziere scadeau doar 10 puncte nu 60. Si am fost fix pe subiect, dar am observat ca unii sponsori sunt foarte subiectivi si asteapta anumite “dovezi” de afectiune… de care eu nu sunt in stare. Uneori sinceritatea nu este apreciata.

  42. Cornel says:

    Imi spuneti si mie careva pe ce adresa de e-mail se poate trimite contestatia? Pe adresa pe care ne-am inscris in concurs sau pe alta?
    Mersi anticipat!