Orange anunta rezultatele financiare

Orange România a început să guste din paharul cu băutură amară oferit de concurență. Cum vremea tarifelor mari a trecut, francezii de la Orange se văd nevoiți să reducă abonamentele sau să plece acasă, idee deja vehiculată în presa din România. La 31 martie 2011, Orange România avea 10.3 milioane de clienţi, în scădere cu 5% faţă de perioada similară a anului precedent.

Baza de clienţi PrePay a continuat să se diminueze, în timp ce numărul de abonaţi a crescut faţă de primul trimestru al anului 2010. Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 82.7 euro. În primele trei luni ale acestui an, compania a obţinut venituri în valoare de 222 milioane de euro, în scădere cu 6% faţă de primul trimestru al anului 2010. Din câte se pare Orange nu se află pe drumul cel bun, Cosmote și Vodafone având oferte mai avantajoase din punct de vedere financiar.
logo orange

Author: cristi

Share This Post On

Comments

  1. krash says:

    Nu numai ca concurenta are oferte mai avantajoase dar si serviciile oferite de Orange devin din ce in ce mai proaste. In loc sa isi tina profiturile in pusculita mai bine ar face modernizari la infrastructura lor actuala.

  2. Daniel says:

    Acoperirea e marea “buba” a operatorilor. Succesul Cosmote=Acoperire. Vodafone a inteles acest lucru si au mai acoperit cateva “gauri”. Orange isi tine banii la ciorap…