NVIDIA GPUDirect

NVIDIA a anunțat în cadrul International Broadcasting Convention 2011, Amsterdam, tehnologia NVIDIA GPUDirect. Tehnologia NVIDIA GPUDirect pentru video este cea mai rapidă metodă de a transfera sursa video către GPU pentru procesare video. În trecut, televiziunile şi profesioniştii în producţie video au trebuit să se confrunte cu întârzieri de până la zece cadre pe secundă – o cantitate vizibilă cu uşurinţă de către ochiul uman – la transferarea semnalului video de la un dispozitiv video I/O către un GPU, din cauza faptului ca cele două dispozitive nu puteau comunica direct între ele pentru a asigura sincronizarea. Asta însemna că dezvoltatorii de aplicaţii trebuiau să gestioneze scheme de buffering complexe, care duc la aglomerarea CPU-ului şi creşterea latenţei. Cel mai important, aceste întârzieri creşteau semnificativ costul şi complexitatea producţiilor mai complexe.

„NVIDIA şi partenerii noştri redefinesc modul de lucru pentru producţia video în timp real”, a declarat Greg Estes, industry executive, Media & Entertainment, NVIDIA. „De soluţiile cu latenţă scăzută pentru procesarea în timp real a fluxurilor video se vor putea bucura nu doar cei care lucrează în departamentele de transmisie şi producţie, dar şi agenţiile de sănătate şi guvern”.

Companii precum 3Ality Digital, Adobe, AJA, Autodesk, Avid, Binocle, Blackmagic Design, Brainstorm, Chyron, DVS, GenArts, MainConcept, RT Software, Quantel, Sony, The Foundry, Vizrt şi în plus un număr crescut de dezvoltatori de aplicaţii folosesc deja procesarea pe GPU pentru accelerarea aplicaţiilor.

NVIDIA GPUDirect

Author: cristi

Share This Post On