SuperBlog 2011: etapa nr 10

Se pare ca probele SF au mare trece la sponsorii competitiei SuperBlog 2011. ASUS nu face exceptie si in proba cu numarul 10 vine cu un subiect SF legat de tablete.

transformer

InteresantCel care identifica cea mai veche mentiune a unei tablete intr-o carte/film/etc primeste puncte suplimentare. Bonusul este facultativ, dar cei care fac acest pas trebuie sa mentioneze numele cartii (autor si data publicarii oficiale la nivel international) sau in caz de film (regizor, an de lansare), etc.

probaSponsor: ASUS
Nume proba: Amintiri din viitor
Enunt proba:

Cu totii am crescut cu ochii la cartile sau filmele SF. Prin intermediul lor descopeream lumi noi, concepte revolutionare si sperante sau demoni referitoare la viitorul nostru colectiv. Dar una peste alta imaginatia se aprindea, la lumina veiozei, lanternei, sau a tuburilor catodice palpaitoare.

Timpul a trecut si multe din lucrurile imaginate de autorii SF au devenit realitate, plus cateva pe care nici macar ei nu le-au prevazut. In anul 2011 ASUS isi prezenta primele tablete, dotate deopotriva cu ecran tactil dar si cu optiunea unei tastaturi fizice. Un dispozitiv extrem de util si care deschide calea pentru un viitor aparte.

Cerinte speciale:
1. Scrie un post (300 – 600 de cuvinte) in care sa ne povestesti despre un personaj, o carte sau un film SF in care tabletele ASUS Transformer sau Slider s-ar fi putut regasi in mainile protagonistilor. Povesteste-ne un episod in care acestea s-ar fi putut regasi in mijlocul actiunii.
2. Să anunţi că articol vostru este scris pentru acest concurs;
3. In contul tau de superblog trebuie sa introduci link-ul catre articolul tau de pe blogul participant si textul articolului (copy-paste).

Termen limita: 26 Octombrie ora 23:59

Juriul de astazi: Dan Dragomir

Materiale ajutatoare:

Imagini: ASUS Transformer + Slide: http://channel.asus.com/DownloadNoLoginList.aspx?Path=F47438AA184F149715F1B862218B6BA7

Video:

Author: PCNews Team

Share This Post On

Comments

  1. Razvan says:

    Destul de buna proba.

  2. C.A. says:

    Am scris un comentariu dar a ajuns in spam-ul pcnews, asa ca revin.
    Cu privire la corectare :
    – corectarea se face dupa care criterii? Caci nu se tine cont de originalitate, de folosirea cuvintelor cheie, de aranjarea in pagina, de modul de scriere ( nisat pe un anume segment de piata, general ) de SEO, de SMM, de creativitate, de tot ce inseamna articol dedicat.
    – notiunea de articol dedicat este total contradictorie cu modul de corectare.
    – persoanele care executa corectarea au reale cunostinte in marketing si online? Caci dupa modul de corectare de la prima etapa rezulta ca se corecteaza dupa cum se doreste efectiv, fara sa se tina cont de criteriile de corectare.
    – prima etapa aferenta hartancui a fost realizata nisat, pe un segment de piata cu peste 100.000 potentiali clienti ( studiourile si modelele din videochat ), macar pentru acest aspect trebuia sa primeasca 1 pct.,
    – pentru modul organizat de scriere si de aranjare in pagina mai trebuia minim 1 pct.
    – pentru folosirea link Asus si a cuvintelor cheie, bolduirea cuvintelor cheie,tags-urilor, mai trebuia minim 1 pct.
    Insa, am 0 ( zero ) puncte. De ce? Tind sa cred ca deoarece madame Andreea nu a inteles de ce am folosit in tema o tenta ( linie ) sex-uala. Am folosit o astfel de linie deoarece industria videochat-ului inseamna “sex”.
    Cum am precizat si in celalalt comentariu, daca madame Andreea nu este adepta phone sex-ului, nu inseamna ca o lucrare trebuie punctata cu 0 puncte.
    Cum am precizat si in celalalt comentariu, pe care sper sa-l aprobati,la corectarea lucrarilor va rog sa se verifice si link-urile de pe bloguri, pentru a se observa modul de folosire a link-urilor din concurs, a cuvintelor cheie, a tags-urilor, tot ce inseamna SEO.
    Si, evident, ca si recomandare, apelati la o firma strict specializata in marketing online pentru o corectare neutra a lucrarilor, caci nu este posibil ca acelas bloger sa ia 82 puncte la a 2 a etapa si la prima 0 pct., caci 0 puncte inseamna 0 in materie de marketing online, nu se poate ca peste noapte acelas 0, aceeasi valoare nula, sa ia 82 pct.
    Pentru o conceptie personala a lui madame Andreea riscati o reclama negativa in piata, in blogosfera si descurajati foarte mult tinerii blogeri, care inca cand vad astfel de comentarii ca al meu, renunta si la concurs si chiar la industria denumita blogosfera.
    Nu astept nimic din partea pcnews, doar am simtit nevoia sa fac aceasta remarca personala la fel cum si madame Andreea foloseste complexele si conceptiile personale in corectare.
    Imi voi retrage acest comentariu si aceste remarci deloc ironice si rautacioase ci doar motivate, daca voi primi o explicatie macar plauzibila cu privire la modul de corectare.
    C.A. hartancui

    1. PCNews Team says:

      poti sa folosesti adresa de email pentru contestatii. doar in acest mod o sa ajunga cu siguranta mesajul tau la sponsorul respectiv.

      1. C.A. says:

        Adresa de email pcnews? sau a sponsorului? Si, concursul este organizat de pcnews, nu de sponsori, sponsorii sunt “sponsori”.
        Mesajul meu era adresat pcnews, dupa cum bine este si precizat.
        Am trimis si email catre pcnews odata cu comentariul.
        Multumesc pt promptitudine.

        1. PCNews Team says:

          ti-am raspuns pe email

          1. C.A. says:

            Again, multumesc pt promptitudine.

    2. coco says:

      @ C.A.: criterii de jurizare publicate inainte de verdictul juriului sponsor, ca sa stim ce si cum si respectat regulamentul!
      nu lucrari mici, jalnic de ofensator pt toata lumea, de 100 cuvinte cu 90 de puncte la prima proba! e depreciator pt toti ceilalti si modul asta de acord tacit intre libertatea deplina a unei persoane-juriu, fara o minima respectare a prevederilor regulamentare statutare, fac din concurs un circ, un balci si ne desconsidera total!

  3. Iulia Kelt says:

    Superblogul de anul ăsta ar trebui să poarte numele de ”Time Machine” :))

    1. Numai sa vezi ce i-am plimbat printre ere :))

  4. alex says:

    teme SF , note Sf, ce urmeaza?

  5. Thefreediver says:

    Mie imi plac temele sf 😉

  6. Thefreediver says:

    O intrebare legata de bonusul optional: ce se intampla daca gasesc mai multi cand a fost prima data folosit „tableta”. Primesc cu totii punctajul suplimentar?!?

    1. Redau raspunsul primit de la ASUS: “Daca vor fi mai multi, primul care va posta articolul, cronologic, va primi punctajul cel mai mare, ca sa nu incurajam copy/paste. Totodata, vom verifica toate mentiunile pentru a stabili care este cea mai veche”.

      1. Raka says:

        Si cronologia postarilor e un criteriu calitativ sau rational in vreun fel? Asta e un mod de jurizare care-i avantajeaza pe cei care nu lucreaza de la 9 la 19 si a doua zi o iau de la capat.

        Cronologia mi se pare poate cel mai prost criteriu de jurizare, pentru ca mizeaza pe “link-juice viteza”, nu pe continut de valoare si/sau expunere calitativa.

        Asta e un argument care e cel putin deranjant si demotivant pentru bloggerul care vrea sa puna un pic de farmec, un pic de suflet si un pic de pasiune in articolul sau, astfel incat cititorii lui, indiferent cati, sa nu se simta agasati intre 2 calupuri consecutive de marketing mascat, indiferent cat de indemanatic si de original e bloggerul…

  7. Cristina says:

    ce?! fictiune… again?!?!??!?

  8. Rodica says:

    Doamne,ăsta e clasament?Locul 1 are 306 şi ceva de puncte, cu proba nr.5 notată de 2 ori. Remediaţi greşeala!

    1. @Rodica: S-a anuntat deja, se corecteaza ASAP.

      1. Razvan says:

        Care este adresa de mail pentru contestatii?

  9. Off, pentru proba asta ar trebui sa recitesc o carte!

  10. tanya01 says:

    Buna ziua

    Am si eu o intrebare … de ce blogul care ocupa locul 1 (provizoriu) http://christina-mellek.blogspot.com/ a fost punctat de 2 ori la etapa nr 5: Oktal.ro ( 80puncte *2) ???
    http://superblog.pcnews.ro/top.php?id=00411460f7c92d2124a67ea0f4cb5f85

  11. d3v says:

    Nu s-ar putea introduce, pe undeva prin meniul celor care participa, o sectiune care sa spuna de ce s-au acordat anumite puncte? In felul actual, nu pot decat sa ghicesc ce a fost in neregula si, se pare ca sangele meu de Mama Omida e cam lenes si nu-si da seama exact. In felul asta am putea sti unde sa mai lucram, ce nu e ok, etc.

  12. Rodica says:

    Şi în celelalte ediţii au fost aceleaşi nemulţumiri faţă de jurizare? Nu vorbesc aici de pretenţii, ci de chestiuni care ‘luminează’ un pic pe participanţi, şi care măcar dau o aparenţă de ‘oficial’ şi de corectitudine.
    Iar dacă juriul nu respectă minimum de transparenţă faţă de concurenţi, de ce mai suntem noi aici? Cu toate că ştiu că se vor găsi întotdeauna ‘mulţumiţi’-de-situaţie, care vor sări în apărarea poziţiei lor, făcând parcă din concurs vendetă! Şi cum la retorice nu se aşteaptă răspuns, eu vă asigur că aştept!

    1. Nu, Rodica, n-au fost aceleasi nemultumiri, au fost (si) altele. 🙂 De aceea, regulamentul si sistemul de jurizare s-a schimbat de la o editie la alta, pe baza sugestiilor voastre. Participantii din anii trecuti stiu. Ai dreptate, insa: indiferent cum s-a schimbat, intotdeauna au fost multumiri si nemultumiri.

      1. Rodica says:

        Nu vreau să fiu înţeleasă greşit! Schimbările ce au îmbunătăţit? Să-mi fie iertată mirarea,dar transparenţa notării nu se vede nici acum. Să cred că toţi s-au mulţumit cu vălurile discreţiei din partea sponsorilor?! Se zice că cine dă ‘banul’ face şi regula. Nimic mai adevărat. Dar să ni se spună asta! Sau poate că e implicit, iar noi-naivii, pricepem greu!

        1. PCNews Team says:

          De exemplu: la prima editie notele s-au aflat la final. nu era un sistem automat, fiecare proba se trimitea pe email si era trecuta intr-un excel.

          1. Rodica says:

            Felul în care e(ra) transmisă contează mai puţin, cel puţin pentru mine! Transparenţa juriului, în cazul în care ar exista, ar linişti mult apele, ar da încredere şi nu s-ar mai ivi atâtea probleme. Nu poţi cere obiectivitate participanţilor, pentru a rămâne cu creativitatea (notelor9 doar juriul. De aici şi dilema. Scrii creativ, nu e bine, că prea e basm. Scrii obiectiv, nasol, dar nu se cer date tehnice! Deja pare mixtură de literatură şi matematică, şi parcă şi un pic de fizică(dacă nu mai mult).
            Transparenţa v-ar scuti şi pe dv., organizatorii, de fluxul ăsta de întrebări. Chiar, nu obosiţi citindu-ne nemulţumirile? Dacă da, faceţi ceva!

  13. stefy says:

    am si eu o nelamurire punctele alea cu minus ce reprezinta, pentru ca atunci cind faci totalul cu punctajul iti da o suma mai mare decit punctajul maxim;

    pricep mai greu:))

    1. Punctele cu minus reprezinta distanta fata de primul loc in clasament.

  14. melinna says:

    multimesc claudia ca mi-ai spus c nu stiam

  15. Ramona says:

    Clasamentul din momentul asta … este … prost … pentru ca persoana de pe locul 1 … are 2 articole punctate de oktal … cum se paote intampla asa ceva? e ca si cum ai zice ca 1+1 = -0,5

  16. Razvan says:

    Blogul de pe primul loc are defapt 226 de puncte, in clasament arata 306.Acest lucru schimba total clasamentul si diferenta de puncte a fiecaruia pana la primul loc. Va rog remediati si uitati-va si peste contestatia mea.

    1. PCNews Team says:

      S-a remediat.

  17. Iulia Kelt says:

    Pentru a nu exista niciun dubiu în privința copy/paste-ului, am să postez și aici link-ul spre postare. 😛

    http://octocat.org/2011/10/capitanul-nemo-si-tableta-asus-transformer/

    Și nu, nu am găsit nicio carte/film/etc cu și despre tablete. În afara cărților de specialitate, firește.

    1. stefy says:

      in odisea spatiala 2001 se gaseste, spun unii; se foloseste si-ntr-un proces ca proba:))

      1. Iulia Kelt says:

        Păi și de ce nu ții secretul pentru tine? :)) Altruistă persoană mai ești 😀

      2. Cristina says:

        si mai e intr-un serial 🙂
        carte inca nu am gasit :))

        1. Iulia Kelt says:

          Stați mă… nu era vorba de (citez): ”Cel care identifica cea mai veche mentiune a unei tablete intr-o carte/film/etc”? :)) Acum, Stefy zice de Odisea nu știu ce… tu zici că mai e și altul, dar the oldest one wins 😀 Mai bine de mine că nu am găsit. 😀

          1. Cristina says:

            e un serial si un film; serialul e cronologic inaintea filmului. 🙂 search wiki, darn it! :))

          2. Iulia Kelt says:

            Păi las chestia asta în treaba lui Dan Dragomir; de ce să mă agit eu? :)) Ce încercam să zic e că toată chestia asta penru noi, bloggerii, e o loterie… Pentru că nu se știe niciodată când vine unul cu un film despre o tabletă, film creat în Paleolitic 😀

          3. Cristina says:

            ca tot voiam io sa scriu despre Flinstones si tabletele :)) da’nu e SF, din pacate :))

  18. Cristina says:

    Doar carte/film SF putem povesti?
    Am citit la greu carti in ultimii doi ani, dar nu imi place SF :((
    Si in afara de Jetsons (acu o groaza de ani) nici la film/desene SF nu m-am uitat ; Jules Verne am citit in copilarie…

  19. D-Petre says:

    Tablitele de la Tartaria nu seamana a tablete ? 🙂

  20. D-Petre says:

    “” In anul 2011 ASUS isi prezenta primele tablete, dotate deopotriva cu ecran tactil dar si cu potiunea unei tastaturi fizice.””

    Am luat legatura cu adevarata mama a mamei Omida pentru o potiune de OPTIUNE 🙂 🙂 🙂

    1. =)) Buna si potiunea! Iata o greseala buclucasa. Multumesc, m-ati amuzat 🙂
      @PCNews, “transformati” potiunea in optiune, va rog 🙂

  21. D-Petre says:

    Cea mai veche mentionare a unei tableta n-am identificat-o dar poate se pune ceva penbtru ca am sesizat potiunea 🙂

  22. gica says:

    Fratilor, e dezastru sistemul de notare. Cu cat ma uit mai mult la cei care au castigat pcte multe cu atat stau si ma intreb ce se puncteaza de fapt? Toate cerintele care sunt cerute, nu fac nimic, poti sa nu faci nimic din ce ti se cere si poti avea cea mai mare nota. Incep sa ma intreb daca tipu care a castigat in 2009 a vorbit serios cand a zis ca e concurs pe bune….

    1. Bogdan MoneyWatch says:

      DA, eu sunt tipul din 2009, e concurs pe bune, si in 2009 au fost 56 de probe, nu 33. Si am primit si eu punctaje mici la diverse probe, si maxime la altele. Si nu a fost usor sa constati ca poate nu intotdeauna munca ta este apreciata. Dar a fost extraordinar sa constati ca scriind in primul rand intr-un duel cu tine insuti, ai o mare sansa de a reusi ceva extraordinar.

      Nu va sfatuiesc, ci va rog, concentrati-va sa scrieti cat mai bine pentru probe, si nu mai aruncati cu noroi in niste oameni chiar extraordinar de bine intentionati.
      Si mai ganditi-va la cate concursuri din viata noastra ati putut sa aruncati cu noroi in juriu, in organizatori, in tot ce misca, doar pentru ca, din diverse motive, juriul probei X sau Y nu apreciaza ce ati dori voi sa aprecieze. Da, au fost si vor mai fi punctaje discutabile probabil, dar ele nu au la baza rea intentie, ci pur si simplu o perceptie a acelui om care a jurizat. Buna, rea, perfecta? Cu siguranta nu, dar dragilor, ASA E IN VIATA PESTE TOT. CU BUNE SI CU RELE, CU DEZAMAGIRE, PERSEVERENTA, TALENT, PERFORMANTA. De ce va asteptati aici la o lume de cristal in care toti se inghesuie sa va puna neconditionat pe piedestal???

      Am avut ocazia din 2009 incoace sa cunosc multi dintre oamenii partenerilor SuperBlog care sunt in juriu. Aveti cuvantul meu, sunt toti UNUL si UNUL. Si sunt aici pentru voi, au intins o mana intr-o initiativa UNICA in Romania, iar ceea ce primesc inapoi de celel mai multe ori este mult, foarte mult NOROI. Cereti sa vi se respecte tot ceea ce faceti, dar la cel mai mic disconfort aveti o mare placere sa dialogati GOLANESTE.

      In 2009 de exemplu a fost o proba unde au corectat 2 oameni ai unui sponsor, unul jumatate din articole, iar celalalt restul, la 2 zile distanta. Evident, s-a intamplat ca unul sa dea punctaje pana in 60 de puncte, iar celalalt de la 80 de puncte in sus. EU AM LUAT 59 DE PUNCTE, DUPA CE STATUSEM PESTE 2 ORE SA SCRIU UN ARTICOL. CUM crezi ca te simti?

      Dar am strans din dinti si am zis ca merita sa incerc sa fiu si mai bun in restul concursului. Si au fost una sau cinci probe de acest gen unde am incasat-o sub centura din 56 de probe, dar atat.

      Acum observ ca daca primiti punctaje mici, e o problema. Daca primiti punctaje mari, iar e o problema.

      Este un concurs de creativitate, nu de “prostitutie”. Cu un sfert din costurile participarii la SuperBlog oricare dintre parteneri ar fi putut obtine 30 de articole de calitate, de bun simt, in care sa isi fi promovat produsele fara sa riste sa fie luat la suturi de voi.

      Acceptati va rog si punctaje diferite de cele maxime; cel care a luat poate pe nedrept, dupa diverse criterii obiective de apreciere, un punctaj mai mare ca voi la proba X, cu siguranta nu va avea parte de astfel de “accidente” tot concursul.

      Graul de neghina si diamantele de noroi se separa usor.

      Este enuntul unei probe ciudat? Se dovedeste dificil sa abordati anumite subiecte? DESCURCATI-VA, de aceea e competitie si nu bal de caritate.

      Cred ca si Manuel, castigatorul din 2010, si Lexa Verzes, acum partener al concursului, se uita siderati si nu le vine sa creada cum puteti sa va bateti joc de toti si de toate care nu au vrut sa va dea fix 100 de puncte.

      Succes la scris, sau la retras din concurs, sau la ce vreti voi. Nu va obliga nimeni sa faceti ce nu vreti sa faceti, si in acelasi timp NU va obliga nimeni sa aveti un discurs golanesc, suburban, de atacuri la persoana si teorie a conspiratiei.

      1. coco says:

        @2009’s winner: intelege si tu ca cine cere transparenta in comunicarea criteriilor evaluarilor probelor, ala nu e om ce a pus carciuma-n drum! e un minimum de cerinta decenta ce respectata, la fel ca si regulamentul enuntat si pt care ni s-a cerut acordul de a intra in competitie si de cei ce decid, asigura cadrul neutru de competitie! dar deocamdata asa ceva nu e! caci: notele sunt postate pe site fara o esalonare justificata a lor, printre fruntasii apreciati de primele jurizari regasindu-se articole ce nu intruneau numarul de cuvinte, iar creativitatea nemasuata si formal eu asa stiu ca se penalizeaza nu primeste punctaj maxim! asa, mai apoi, criterii de jurizare, penalizare cu atat pt depasirea cu atatea cuvinte a limitelor anuntate in regulament ai minus atatea puncte, primirea articolului dupa perioada regulamentara aia tat minus si tot asa, fie pe e-mail fie doar pe portal, evaluarea scrisului sa fie cum se cere peste tot motivata de alegeri dupa criterii, iar nu dupa aleator, sau partipriuri cum se lasa a se intelege din aceasta lipsa de comunicare spre noi cu criterii de jurizare si alte informatii care sa ne dovedeasca faptul ca regulamentul se respecta si de catre sponsorii si juriul acestuia, care daca ofera premii, nu inseamna ca jurizeaza in afara regulamentului!
        atat! de poti tu sa te asiguri ca asta se intampla, sau sa faci si tu demersuri sa se inceapa a se pune in aplicare, ar fi bine. eu nu pot intelege cum pot spune aici in commurile astea, ca “multumim de sugestii, vom tine cont de ele”, cand 3 jurizari au fost fara ce solicit de la bun inceput?
        pt ca fara suparare, dar a te concentra pe scris pana la final, e imperios necesar a-ti raspunde tie insuti de merita sa admiti complacerea asta in romanisme! oriunde sunt evaluari, cei evaluati stiu de la comisii criteriile dupa care acestea se vor fi facand! aici, mai ales ca este o competitie cu un puternic iz si interes comercial de imagine si nu doar, oare de ce crezi tu ca inca nu se aplica aceasta minima regula? din comoditate, din nepasare, din scuze? o alegere sta sigur la baza acestei decizii de a sta cu mana in san! afecteaza tuturor, iar pe cel ce scrie, si pe cei ce scriu, pe cei mai multi dintre acestia-i desconsidera un juriu sponsor cu decizii netransparente, doar cativa fiind fara voia lor punctati mai mult decat merita desi ar fi in afara regulamentului cu texte mici!
        de zile bune tot asta zic, nimeni nu aude, contestatiile-s tratate cu asteptare si uite-asa romanismele-s in fata: ca muncitorii angajati sa toarne asfalt pe sosele primite cu dedicatii de la stat pt sefii lor printi si emiri ai soselelor si ai asfaltului, fara sosele si fara asfalt fiind tara in care vietuim! asa si aici: spunem ceva, anuntam asa si pe dincolo, dar vedem nu doar ca regulamentul nu se respecta, ci si ca acea conturare a cadrului oficial in care competitia sa se desfasoare prin compunerea regulamentului, e aleatorie pentru decidenti! iar noi ce suntem, oi, turme?
        lipsa de comunicare, iarasi o spun, dinspre cei carora li se anunta aceste lipsuri, inspre noi cei ce scriem, e desconsideratoare la adresa noastra in primul rand si apoi si a lor, caci in fond e si preocuparea lor ca prin concurs interesele afirmarii comerciale sa-si gaseasca priza in piata de profil. dar cum? asa?
        just do it, am tot zis, dar nu gasim receptori ai mesajului! poate contribui tu la realizarea sa! ce zici, te bagi?

        1. Nora Vaum says:

          Coco, tu așa scrii și pe blog?

  23. Rodica says:

    Stimate câştigător 2009,
    din păcate, cred că nu-ţi pot accepta urările de bine, tocmai pentru că am ‘dialogat golăneşte’.
    De altfel, minunat discurs!

  24. stefan papusoi says:

    Eu nu am inteles de la Bogdan moneywatch decat: blabla blabla, “Da, au fost si vor mai fi punctaje discutabile probabil”, blabla blabla, “Acum observ ca daca primiti punctaje mici, e o problema. Daca primiti punctaje mari, iar e o problema.”(2 care se contrazic) blabla, Sponsorii va dau premii ca sa-i pupati undeva, asa ca gura mica, blabla, nu-i pasa nimanui de ce credeti voi, nu mai fiti niste golani, tarani, conspiratori, etc.!
    Mie unul mi se pare ofensator si pentru neuronul care-l am.

  25. mihai says:

    ciudat bogdan asta …pare cam comunist…nu poti sa zici nimic in tara asta… ca esti ba golan, ba ai un mesaj suburban, ba conspirator…cu alte cuvinte da-o-n masa de libertate…
    lasa-i Ceausescule/Iliescule/Basescule sa vorbeasca!!!

    legat de notele date la proba 2, real, cred ca au fost mai multi oameni care au corectat si fiecare s-a raportat la primul text din lotul ei de texte…daca a avut 10 texte foarte bune a dat la ultimul 60 de puncte…iar altul avand 10 texte proaste a dat la primul 90 de puncte…chiar daca era mai varza decat ala de 60 de puncte…si uite asa sa ales praful de proba 2

    si daca s-a intamplat cum zic eu…ceea ce sper, asta presupunand ca nu e o jurizare facuta pentru ca cineva anume sa castige….atunci avem tot dreptul sa ne luam de cei care au jurizat pentru ca au facut-o cu picioarele…puteau sa mai stea inca o saptamana fara sa avem rezultatele dar sa jurizeze cum trebuie…

    ce vad!!! si vad bine…si chiar ma bucura!!! cei de la real s-au conformat si au schimbat plurarul de la rucsac…bravo baieti si fete…ati vazut ca si cei care va critica sunt buni de ceva…deci bravo…asa se zice… rucsacuri si nu rucsaci….:)

  26. coco says:

    @Mihai: cel mai simplu ar fi fost ca toate aceste sugestii ale noastre in privinta derularii in bune conditii a competitiei, sa nu mai aiba nevoie a fi si exprimate, concursul, asa cum se intentioneaza poate, desfasurandu-se corect, transparent, jurizare pe criterii cunoscute anterior postarii articolelor noastre in portal si respectare a regulamentului de catre toti, ca de aceea exista si nu e facut de noi competitorii, ci de cei care organizeaza, jurizeaza, decid!
    crezi ca s-or adapta celor sugerate, sa faca adica acest concurs asa cum se fac ele de obicei, transparent evaluate? sau facem ca la campionatele de box amator unde sistemul de punctaj e cel mai detestabil, la el concurand si o serie imensa de coincidente ce defaimeaza toata arta pugilismului: presedinti de iba(asociatia internationala de box amator, corespondentul lui fifa in fotbal) care-si deleaga arbitri ce sunt doar patrioti la meciurile connationalilor si cate si mai cate?
    asa si aici, deocamdata! cine stie, poate schimba ei ceva!

  27. stefan says:

    @Coco
    Eu cred ca răspunsul ți l-ai primit deja și în nenumărate rânduri. Ar suna cam asa: Sugestiile sunt luate în considerare, iar anii următori vor “incerca” să și aplice una doua din ele.
    Ma scuzati daca gresesc, dar eu citesc printre randuri.

  28. coco says:

    @Stefan: din ce se vede pana acum in concurs, ai dreptate! timp mai e, vointa sa fie si ar putea deveni chiar concurs. examinari oglindite de altceva decat vointa proprie a juratilor, adica de criterii aduse la cunostinta tuturor participantilor inainte de punctarea scrisului e tot si suficient.
    weekend placut si linistit!

  29. Gmx says:

    Aș avea o întrebare și o rugăminte pentru juriul acestei etape în legătură cu cerința facultativă. Câte puncte primește în plus cel care va identifica corect ce se cere (dacă este pe aceeași lungime de undă cu cel care jurizează) și chiar dacă toți am dat cu nuca în perete și nu am răspuns la ghicitoare să ni se spună totuși răspunsul corect, la sfârșitul concursului.

  30. torden says:

    “Cel care identifica cea mai veche mentiune a unei tablete intr-o carte/film/etc primeste puncte suplimentare.”
    Ce fel de tableta? De piatra? De lemn? Electronica? ASUS? Despre ce scriem, legile lui Moise, sau?… De ce ni se dau detalii “cu firmitura”? Ne apucam si scriem fara sa stim despre ce anume, exact, si cate puncte primim daca ne chinuim sa aflam raspunsul?

  31. Sepu says:

    Cite runde vor mai fi cu ASUS?
    La fiecare runda ASUS am punctaj mai mic cu 10-15 puncte decit la celelalte si sa stiu daca mai am vreo sansa…
    La cit de “alambicate” sunt cerintele din probele ASUS ar trebui sa se porneasca automat de la un punctaj peste jumatate pentru cei ce au inteles ce au “gindit” sponsorii…
    Ce viziune au cei de la ASUS? Vor blog personal sau general? Cu implicarea autorului sau nu? Se doreste “identificarea” scriitorilor de fictiune (si mai ales SF…)?

  32. Manuel says:

    Consider ca sunt cam multi nervi incordati aici. Si anul trecut a fost nesiguranta si cearta cat cuprinde.

    Un lucru trebuie tinut minte: indiferent de situatiile care apar trebuie sa pastrati o limita de decenta in legatura cu modul in care vorbiti despre organizatori, juriu sau ceilalti participanti.

    Considerati toate probele ca fiind advertoriale. Nu va place o proba sau vi se pare neclara? Va trebui sa invatati sa va folositi de ceea ce primiti. Pastrati o nota neutra, cel putin.

    Va invit sa cititi cateva lucruri de pe blogul meu sa ajute putin la clarificarea situatiei : http://obisnuit.eu/2010/12/14/capitol-incheiat/

    1. Razvan says:

      @Manuel: Cum sa nu fie nervi cand pe primul loc este unu care nu a scris un articol in care o propozitie sa nu fie dialog?
      Jurizarea este jalnica.
      Bataie de joc… Imi pare rau de 10 articole pe care le-am scris.

      1. PCNews Team says:

        Razvan, tu chiar crezi ca dupa 4 etape jurizate putem vorbi de locul 1?

        1. Razvan says:

          Daca se vor juriza la fel, da:)
          Eu nu sunt de nota 10, am si zis, unele note sunt ale mele si mi le asum… dar cele de la ASUS si oktal, nu:)

  33. mihai says:

    sper ca la proba asta se va juriza dupa cum se spune ….adica ….
    ………………………………….
    Scrie un post (300 – 600 de cuvinte) in care sa ne povestesti despre un personaj, o carte sau un film SF in care tabletele ASUS Transformer sau Slider s-ar fi putut regasi in mainile protagonistilor. Povesteste-ne un episod in care acestea s-ar fi putut regasi in mijlocul actiunii.
    …………………………….
    deci…o carte sau un film SF……

    ..vad deja in top20 oamenii care au scris despre filme care numai SF nu sunt…de ex Indiana Jones— film fantastic de aventuri in niciun caz SF…

    …..

    sunt tare curios de note….

    hahaha…dupa aceasta proba cred ca voi avea ultimul motiv sa ma car enfanfare din acest pe alocuri cool concurs

    1. Toma says:

      Eu vreau sa scriu despre un personaj care nu este dintr-o carte sf. Dupa personaj au pus virgula. Daca scriau “despre un personaj dintr-o carte sf” eram de acord cu tine. In cazul asta nu.

      1. alex says:

        Toma are dreptate, acea virgula schimba total cerinta, nu este specificat ca personajul sa fie dint-un film sau carte SF

  34. Toma says:

    Azi vreau sa scriu si eu la aceasta proba dar vreau sa inserez o poza pt bonus. Pentru ca am luat-o de pe un alt site, as pune si o legatura catre ei.. sa nu ma acuze de nu stiu ce.
    Intrebare pentru sponsor: voi fi depunctata pt asta ?
    Sau mai bine – pas.
    Multumesc.

    1. @Toma: Iata raspunsul sponsorului: “Poate prelua poza si sa citeze sursa de unde a luat-o, cu link catre pagina. Asa se face profi :)”

      1. Toma says:

        Multumesc.

  35. mihai says:

    @ Toma — pai daca tu crezi ca din cauza aia e virguala aia acolo….hmm….

    mergand dupa logica ta bizara….mai toate personajele din toate timpurile si toate filmele sunt SF…exceptand autobiograficele…

  36. Toma says:

    Eu astept un raspuns de la Claudia / Dan Dragomir / PCNews Team in legatura cu acel link pe care vreau sa-l pun si legat de aceasta virgula. 🙂

  37. mihai says:

    k…daca il dau ….da un semn aici….ca-s curios…lol

  38. Octavian says:

    Stimati participanti. Pentru a raspunde la unele intrebari formulate mai sus.

    1. Mentiunea unei tablete pe care o cautam se refera la dispozitive electronice, interactive, in opere SF sau de fictiune. Tabletele de lut sau alte materiale solide, inerte nu se pot incadra la asa ceva.

    2. Punctajul bonus acordat castigatorului depinde nu poate fi stabilit clar de la inceput. Depinde foarte mult si de nota acordata articolului propriu-zis. Daca un articol va avea 90 de puncte, mentiunea il va aduce cu siguranta la 100. Daca nu, vom stabili un bonus de maxim 25 de puncte, inca o data, in functie de calitatea articolului ce il insoteste.

    1. Torden says:

      “dispozitive electronice”… multumim pentru lamurire, chiar daca a venit dupa vreo 3 zile de la intrebarea pusa de mine. Cel/cea care se ocupa de scrierea articolelor de ce nu a facut precizarea? Sunt momente in care imi vine sa cred ca nu va dati interesul foarte mult, sa ne ajutati cu detalii.
      Puteam la fel de bine sa ne apucam sa scriem despre prima tableta mentionata in istorie, care era de piatra. Ba nu, era de lemn. Si era ciobita intr-un colt…

  39. Torden says:

    … e criminala cerinta asta cu 300-600 de cuvinte. Pai daca vreti sa fie SF… trebuie sa scriem, nu? Unde incap in 300-600 de cuvinte – si SF-ul, si detaliile tehnice? Postarea mea a avut initial 1100 (si ceva) de cuvinte, si iesise o povestioara frumoasa. A trebuit s-o tai, si s-o tot tai… pana au ramas sub 600 de cuvinte. In felul asta nu mai putem fi creativi. Nu iese nimic…
    Nu ne sunt de ajutor regulile astea…

  40. Claudia Nichitelea says:

    Acum lamuriti-ne si pe noi cum e cu punctele suplimentare, bonus, si care e cea mai veche mentiune a tabletei… 🙂

  41. Ramona says:

    am vazut k s-au pus notele pt asus proba 10 … in punctajul afisat e sunt incluse si punctele suplimentare.
    si puteti sa ne spuneti si noua cn a luat punctele suplimentare?

  42. AMTruta says:

    Multumesc pentru note, Asus! Sunt foarte mandra ca ma aflu printre primii clasati … deocamdata. Chiar daca sunt provizoriu acolo, va multumesc ca mi-ati dat aceasta sansa sa fiu si eu undeva acolo, sus! Sunt tare bucuroasa si emotionata… sper sa scriu cat mai bine de acum inainte! Spor la scris tuturor!

  43. Laurentiu Iancu says:

    Proba 10 mi-a adus si mie punctajul meu cel mai mare. Poate pentru altii 90 e o nota curenta, dar pentru mine este pana acum cea mai mare.
    Chiar m-am distrat scriind si se pare ca a citit cineva cu simtul umorului.
    In fond, de-asta particip, sa ma distrez.

    Multumesc corectorilor de la Asus, mi-ati facut o seara frumoasa. Sper ca si eu voua… 🙂

    http://ochiuratiunii.blogspot.com/2011/10/partidul-brunetelor-bancul-sf-al-anului.html

  44. Stefan says:

    Care e cea mai veche mențiune a unei tablete electronice? Când putem obține un răspuns din partea celor de la ASUS?

  45. Octavian says:

    chiar, cine a luat aici punctele suplimentare?