Orange România obține rezultate bune în trimestrul 3

Orange România a anunțat rezultatele financiare pentru trimestrul 3 al acestui an. Veniturile companiei de telefonie mobilă au crescut la 241 milioane de euro, o creştere de 3% comparativ cu trimestrul doi al anului 2011. La 30 septembrie Orange avea 10,184 milioane de clienţi, cu 1% mai mult decât în trimestrul precedent. Segmentul de broadband mobil continuă să se extindă, astfel încât creşterea este de 43% pe bază comparativă de la an la an, iar numărul de clienţi de broadband mobil a ajuns la 4,3 milioane.

Ne bucurăm că am obţinut rezultate încurajatoare în trimestrul trei din 2011, atât ca venituri, cât şi ca număr de clienţi: veniturile totale au crescut cu 3%, iar numărul de clienţi cu 1% comparativ cu trimestrul precedent al anului”, a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.
În trimestrul trei Orange şi-a extins portofoliul de produse cu noi opţiuni pentru abonamente şi terminale în premieră, atât smartphone-uri, cât şi tablete, precum: BlackBerry Bold 9900, Samsung Galaxy Tab 10.1”. Serviciul HD voice, în premieră în România, este folosit de din ce în ce mai mulţi clienţi, numărul lor ajungând la 75.000.

Author: cristi

Share This Post On

Comments

  1. nei says:

    hmmmmmmmmm orange,, au cazut de tot frate la calitatea serviciilor oferite. ca sa nu mai zic de preturile la abonamente si reducerile la telefoane sunt de cacao,d-asta am si trecut la cosmote. acum fiecare cu preferintele lui.

  2. ady says:

    @Nei and you are ???? credibilitate in ceea ce spui = ZERO

  3. nei says:

    Ady am si spus:acum fiecare cu preferintele lui! mie unul preturile la telefoane si abonamente mi se par mari pentru ceea ce ofera orange. iar de servicii: daca acum cativa ani nu aveam probleme cu semnalul,de fre-o 2 ani in zona semnalul este varza,ca sa nu zic de unele zone de aici,care nici in casa nu ai semnal. acum tragi si tu concluzia la ceea ce am spus.