eMAG ProfitShare mai bun decât Google Adsense

Emag a anunțat cu mult timp în urmă rezultatele pentru ProfitShare pe 2011 însă puțini le-au dat atenție. Din discuțiile avute cu proprietarii de site-uri care au implementat ProfitShare, programul se poate dovedi eficient dacă sunt îndeplinite câteva condiții. Una ar fi ca ProfitShare să fie implementat pe link-uri, fără bannere mari, supărătoare.

Altă recomandare este ca site-ul să aibă profil IT adică să scrie despre produse IT (majoritatea dintre ele se vând la emag).
ProfitShare este mai eficient decât Google Adsense în condițiile în care este activat pe un site IT.

Ce spune emag despre produsul propriu?

– 75% cotă de piaţă pe zona de marketing afiliat din România
– creştere de 2.5 ori a vânzărilor finalizate, până la 38,68 mil. lei (peste 9 miloane euro) fără TVA
– creştere de 2.54 ori a comisioanelor plătite afiliaţilor, până la 1,17 mil. lei fără TVA
– creştere cu 24% a numărului de websiteuri afiliate active, până la 10.797

emag black friday stoc epuizat

Black Friday

Campaniile de vânzări, cum ar fi Black Friday cresc veniturile site-urilor cu ProfitShare.

Author: cristi

Share This Post On