Black Friday văzut din depozit

Black Friday a fost ziua în care cererea s-a întâlnit în mod brutal cu oferta. Numărul comenzilor înregistrate a fost imens pentru o singură zi iar magazinele virtuale și-u numărat veniturile. Firmele de curierat și angajații din depozite vor avea cel puțin o săptămână în care activitatea la vi la cea mai înaltă cotă.

Flanco a înregistrat vânzări de 55 mil. lei, cu 80% mai mult decât la prima ediţie, pe o suprafaţă de vânzare cu 20% mai mare decât anul trecut. Peste 500.000 de vizitatori au trecut pragul magazinelor Flanco.

Emag s-a autodepășit, înregistrând comenzi într-un ritm alert.

Avem de transportat peste 80.000 de comenzi inregistrate doar vineri, catre cele mai diverse localitati si orase ale tarii. Fiecare comanda are o zi de livrare calculata si fixata in momentul plasarii pe site. Inclusiv atunci cand primeam 1000 comenzi/minut. A scris pe blog Radu Apostolescu, vicepreşedinte şi director de dezvoltare eMAG.

Altex, Domo şi Flanco nu au profitat așa cum ar fi trebuit de această zi a reducerilor din cauza suportului online și a strategiei greșite. Site-urile au fost imposibil de accesat în timpul zilei. Același lucru se poate spune și despre Evomag, un magazin mic care nu a încetat niciodată să viseze că poate prinde din urmă emag-ul.

Dacă în România piața este relativ mică în Statele Unite ale Americii, Black Friday a fost un coșmar logistic. Imaginea de mai jos a apărut în TheSun și reprezintă depozitul Amazon înainte de începerea Black Friday.

Depozit Amazon

Author: cristi

Share This Post On