Plățile online au luat avânt

Vânzările în domeniul retailului online au crescut cu 141% în perioada ianuarie-iulie 2013 față de același interval al anului trecut, potrivit PayU. Raportul a fost efectuat analizând valoarea totală a produselor comandate din magazinele din retail ce colaborează cu PayU. În categoria retail sunt incluse magazinele care comercializeză cărți, produse electronice și electrocasnice, IT&C, flori, jucării, cadouri, confecții, dar și alte produse.

Creșterea de 141% este justificată atât prin atragerea în portfoliul PayU a peste 200 de noi magazine din retail în ultimul an, de creșterea încrederii cumpărătorilor în plățile online, dar și de intrarea unor jucători de talia Carrefour – cu primul hypermarket online ce ofera produse alimentare, cosmetice si de igiena casei cu livrare la domiciliu – care vor influența semnificativ piața de plăți online.

Creșterea industriei de e-tail se manifestă însă pe toate segmentele reprezentative. Fashion continuă să fie domeniul vedetă, înregistrând o evoluție de 450%, în primul rând ca rezultat al apariției unui număr mare de magazine online noi. Printre segmentele cu evoluție foarte bună se numără IT&C (83%) și cadouri (70%).
Valoarea medie a coșului de cumpărături a fost în perioada ianuarie-iulie 2013 de 45 de euro, față de 65 de euro în urmă cu un an, explicația rezidând în diversificarea foarte puternică a ofertei magazinelor online și în creșterea numărului acestora.

Peste 1000 de magazine online de retail utilizează în prezent soluțiile de plată PayU, printre cele mai importante numărându-se, PC Garage, Elefant.ro, Fashion Days, F64, Floria, Floridelux.ro, Cărturești, Il Passo, Yokko, Librariile Humanitas, TinaR, Nissa, Miniprix, eMag, Carrefour-Online, etc.

Koyos-card-4000

Author: cristi

Share This Post On