Samsung face “cadouri grecești”

După cum știți companiile mari derulează campanii de marketing sub acoperirea unor evenimente caritabile. Corporațiile în general nu au compasiune și nici nu cunosc însemnătatea cuvântului etică, însă un lucru îl stăpânesc foarte bine: banul.

Pentru a-și promova produsele, Samsung dotează liceele cu ceva mărunțișuri. Samsung și Ministerul Educației Naționale va realiza o clasă digitală în cadrul Liceului Pedagogic „Carmen Sylva” din Timișoara, în urma competiției locale „Smart Classroom”.

Conceptul Smart Classroom are la bază dotările tehnice precum tabletele (Samsung GALAXY Note 10.1), E-Board-uri, Smart TV și laptop-uri.

După cum vedeți, Samsung alege liceele de top din România, frecventate de familiile bogate, ce vor cumpăra acum sau mai târziu produse companii. Elevii din mediul rural și din orașele mici nu vor intra niciodată în astfel de campanii din simplu fapt că organizația nu își va recupera banii.

Starea precară a învățământului rural (incluzând aici și orașele mici) impune investiții imediate. Din păcate nicio companii cu miliarde de dolari în cont nu poate rupe câteva mii de euro pentru elevii din aceste zone.

Samsung GALAXY Note 10.1

Samsung GALAXY Note 10.1

Author: cristi

Share This Post On