NVIDIA RTX va oferi reflexii și umbre cu un grad ridicat de realism

NVIDIA a anunțat astăzi NVIDIA RTX, o tehnologie de ray tracing (urmărire a imaginii) care le permite creatorilor de conținut și dezvoltatorilor de jocuri să randeze în timp real, la calitate cinematografică.

NVIDIA RTX este un produs care are în spate 10 ani de lucru la algoritmii de grafică pe computer și la arhitecturile plăcilor grafice. Sistemul constă în tehnologia de ray-tracing înalt scalabilă care rulează pe o arhitectură NVIDIA Volta. Concepută pentru a avea suport ray tracing prin intermediul a numeroase interfețe, NVIDIA a colaborat îndeaproape cu Microsoft pentru a introduce support RTX complet pentru aplicațiile care folosesc noul API Microsoft DirectX Raytracing (DXR).

Demo NVIDIA RTX Real-Time Ray Tracing

Considerată de mult timp cea mai bună soluție pentru luminozitate, reflexii și umbre cât mai aproape de realitate, tehnologia ray tracing oferă un grad de realism mult peste tot ceea ce pot oferi tehnicile tradiționale de randare. Ray tracing-ul în timp real înlocuiește majoritatea tehnicilor folosite astăzi în randările tradiționale și oferă calcule optice realiste care duc la imitarea fidelă a modului în care lumina se comportă, ceea ce înseamnă imagini mai fidele realității
Ray tracing-ul este folosit de ani de zile pentru a pre-randa lumile similare cu realitatea pe care filmele le înfățișează. Totuși, până acum, această tehnologie a consumat prea multe resurse pentru a fi utilizată în cadrul jocurilor interactive care se desfășoară în timp real și care necesită o rată mare de cadre pe secundă și latență scăzută. NVIDIA RTX, însă, depășește aceste limitări.

Lideri ai industriei ca 4A Games, Epic, Remedy Entertainment și Unity folosesc NVIDIA RTX în cadrul demonstrațiilor de la Game Developers Conference care are loc săptămâna aceasta la San Francisco. Aceștia demonstrează cum ray tracing-ul în timp real poate oferi o grafică uimitoare, fidelă realității în jocurile pe care le vor dezvolta în viitor. Și, pentru că RTX are suport Microsoft DirectX Raytracing, de această tehnologie de ultimă oră vor putea beneficia utilizatorii de Windows de pretutindeni.

GameWorks pentru Ray Tracing

Pentru a le permite dezvoltatorilor de jocuri să profite de aceste noi capabilități, NVIDIA a mai anunțat că NVIDIA GameWorks SDK va adăuga un modul de ray tracing care va curăța imaginea de zgomot. Această suită de unelte și resurse pentru dezvoltatori va îmbunătăți semnificativ realismul jocurilor și va scurta ciclurile de dezvoltare de produs pentru titlurile care folosesc noul API Microsoft DXR și NVIDIA RTX.
Viitorul GameWorks SDK – care va avea suport pentru Volta și viitoarea generație de arhitecturi pentru plăcile video – oferă suprafețe de umbră, reflexii lucioase și ocluzie ambientală, toate prin folosirea ray tracing.

Prin intermediul acestor capabilități, dezvoltatorii de jocuri pot crea reflexe realiste, de înaltă calitate, care surprind mediul din jur și pot oferi acuratețe liminii și umbrei. Prin aceste capabilități care devin disponibile platformelor standard în industrie ca Microsoft DXR, orice dezvoltator de jocuri pe PC va avea acces la efecte realiste care până acum erau imposibile

Author: cristi

Share This Post On