nJoy se extinde în regiune

Marca românească de IT&C, nJoy, prezentă în România din anul 2010 își continuă strategia de extindere teritoriala.

Brandul nJoy a fost prezent pe piata din Romania in 2010, apoi s-a impus in Bulgaria, Cehia, Croatia, Ungaria, Macedonia, Romania, Serbia, Kosovo prin relatiile de colaborare cu distribuitorii importanti din aceste tari. Recent, nJoy a adaugat in portofoliu un nou teritoriu in Orientul Mijlociu, Liban, prin colaborarea cu Technomania. Produsele care se regasesc pe aceasta piata sunt surse si carcase PC, urmand ca in viitor sa fie disponibila si categoria de UPS.

De la infiintare pana in prezent, sub brandul nJoy au fost realizate peste 20 de categorii de produse, creand un portofoliu extensiv de periferice, componente hardware PC, tablete, smartphone-uri si notebook-uri, insumand peste 500 de modele si mai mult de 1 milion de unitati vandute.

Pentru a oferi acces facil catre produsele brandului nJoy, DAI-TECH le-a pus la dispozitia clientilor prin e-retailerul gigant Amazon, incepand cu ianuarie, anul acesta. Extinderea pietelor si cautarea de noi parteneri nu a incetat; prin participarea anuala la evenimente, produsele nJoy sunt prezentate numerosilor jucatori de pe piata mondiala de IT&C. Prospecte de dezvoltare in viitorul apropiat vizeaza pietele din Europa de vest si America Latina.

De curand nJoy a lansat propria platforma B2B pentru parteneri sai, facilitand astfel procesul de achizitie si oferirea de informatii in timp real.
Luna ianuarie a anului 2018 a adus lansarea primului ultrabook, Aerial. Un laptop entry-level, subtire, metalic cu un pret accesibil, iar zilele urmatoare va fi disponibil si un al doilea produs din gama, Ediam. Acesta va fi un inlocuitor al desktopului de business atunci cand ai nevoie de mai multa flexibilitate, mai ales ca este echipat cu noul Intel Gemini Lake (N4000) pentru 30% mai multa viteza de procesare fata de generatia anterioara.

In categoria carcase PC, vor fi configurate noi modele de gaming cu ori fara sursa inclusa; acestea devenind disponibile in urmatoarele luni. Categoria de UPS se va extinde cu focus pe segmentul profesional, cu optiune de putere pana la 100kVA, in functie de nevoile de consum a partenerilor din piata.

Din câte știm, nJoy nu are unități de producție proprie sau de proiectare, însă a reușit să-și ocupe un loc onorabil pe piață. Dacă nu ar fi existat aceste mărci românește precum nJoy, E-Boda, AllView, Myria și altele, acest segment de piață ar fi fost ocupat de firme din afara țării. Companiile românești ce și-au dezvoltat o marcă proprie creează locuri de muncă în România în marketing, vânzări și management, având zeci sau chiar sute de angajați.

Author: cristi

Share This Post On