PCNEWS

ASUS Learn and Compete 2025: a patra ediție a popularului concurs TIC reprezintă o nouă provocare pentru liceenii bucureșteni pasionați de tehnologie

Conferinta de lansare a concursului ASUS Learn and Compete 2025

Conferinta de lansare a concursului ASUS Learn and Compete 2025

În urma succesului mult peste așteptări de care s-au bucurat primele trei ediții ale concursului de TIC destinat elevilor de liceu din București, ASUS România a decis organizarea, în parteneriat cu Inspectoratul Școlar al Municipiului București, a unei a patra ediții ASUS Learn and Compete. Participarea este gratuită, înscrierea realizându-se pe site-ul asuschallenge.ro în perioada 2 decembrie 2024 – 2 februarie 2025 prin intermediul profesorilor coordonatori. Un cadru didactic poate înscrie în concurs unul sau mai mulți liceeni interesați să-și demonstreze abilitățile TIC într-un format hibrid (două etape online și o finală cu prezență fizică).

Concursul ASUS este dotat cu premii în laptopuri ExpertBook pe primii 3 concurenți, precum și pentru coordonatorii acestora.

Conferinta de lansare a concursului ASUS Learn and Compete 2025

Premiile concursului ASUS Learn and Compete 2025

Locul I: ASUS ExpertBook B5 (B5404)

Locul II: ASUS ExpertBook P5 (P5405)

Locul III: ASUS ExpertBook B3 (B3404)

 

Programul concursului ASUS Learn and Compete 2025

2 decembrie 2024 – 2 februarie 2025: În perioada înscrierilor, elevii din clasele IX-XII din București care doresc să participe la concurs pot fi înregistrați de către un profesor coordonator prin completarea formularului online de pe site-ul www.asuschallenge.ro. Înscrierile sunt gratuite.

4 februarie 2025: Profesorii coordonatori pot participa la un workshop online, în cadrul căruia organizatorii vor prezenta portofoliul ASUS Education, regulamentul și modul de desfășurare a concursului.

6 februarie 2025: Elevii înscriși în concurs pot asista la un workshop online pentru a afla detalii despre concurs și regulament. Cu această ocazie se va organiza și o rundă de test pentru acomodarea cu modalitatea de implementare a concursului.

12 februarie 2025: Prima etapă a concursului se adresează tuturor participanților care respectă regulamentul. În urma acestei etape online se vor califica în finală primii 15 elevi, conform punctajelor obținute pe platforma Kahoot!.

26 februarie 2025: Cea de-a doua etapă online este deschisă participanțior care nu s-au calificat în prima rundă. Vor fi desemnați alți 15 elevi finaliști, conform clasamentului etapei.

4 martie 2025: Finala se va desfășura în format fizic, cu participarea a maxim 30 de concurenți finaliști. Evenimentul va avea loc la sediul Microsoft România.

 

Toate etapele concursului se vor desfășura prin intermediul platformelor Kahoot! și Microsoft Teams. Fiecare participant trebuie să aibă la dispoziție un desktop și cel puțin un smartphone conectate la internet.

Competiția este inclusă în Calendarul Activităților Educative Municipale 2025.

Conferinta de lansare a concursului ASUS Learn and Compete 2025

ASUS România continuă să sprijine educația digitală a tinerilor. ASUS Learn and Compete 2025 urmărește să le dezvolte interesului pentru tehnologie, evoluția accelerată a acesteia resimțindu-se în cotidian, în toate domeniile de activitate.

 

„Prin ASUS Learn and Compete 2025 le oferim liceenilor un nou prilej să-și dezvolte competențele digitale într-un mod interactiv și atractiv. În același timp, continuăm să extindem și să îmbunătățim portofoliul ASUS ExpertBook pentru educație, susținând cadrele didactice și tinerii în progresul digital. Suntem onorați de parteneriatul cu Inspectoratul Școlar al Municipiului București și mândri că putem sprijini formarea unei generații pregătite pentru provocările tehnologice”, a declarat Bogdan Ivașcu, Country Manager ASUS România.

 

„Inspectoratul Școlar al Municipiului București susține cu entuziasm inițiativele care îmbină educația cu tehnologia și creativitatea, precum ASUS Learn and Compete. Această competiție oferă elevilor o șansă unică de a explora noi orizonturi și de a se pregăti pentru lumea de mâine, încurajându-i să își dezvolte abilitățile într-un domeniu inovator precum dezvoltarea de jocuri video. Mulțumim echipei ASUS România pentru oportunitatea oferită elevilor din liceele bucureștene. Le dorim mult succes tuturor participanților și îi încurajăm să își atingă potențialul maxim, transformându-și ideile în realitate digitală” a declarat Vlad Florentin Drinceanu, Inspector Școlar General, Inspectoratul Școlar al Municipiului București.

Exit mobile version