PCNEWS

Azerty in sah cu piata e-commerce

Aseara am fost si noi la evenimentul de relansare al magazinului online Azerty.ro. In invitatie se anunta ca noul Azerty.ro, in parteneriat cu Microsoft, „declara sah pietei e-commerce din Romania”. Deci, o provocare. Efect garantat: ne-a facut curiosi, asa ca am vrut sa vedem si noi cu ce noutati se relanseaza Azerty.ro. Si uite ce-am aflat:

In primul rand, cand intri pe site, te intampina o domnisoara draguta, care-ti zambeste si incepe sa-ti vorbeasca (daca nu stii la ce sa te astepti, sigur te surprinde). Mai exact, te orienteaza spre o functie sau alta, iti prezinta produse sau optiuni si te asista cu informatiile necesare ca sa alegi ce cauti in cunostinta de cauza si sa trimiti cu succes comanda. Functia aceasta se cheama (dupa cum, probabil, stiti) „live face on web” si e destul de cunoscuta si raspandita prin Occident, insa la noi, iata, abia acum isi face lansarea – cel putin intr-un magazin online, dar nu e exclus si in Internetul romanesc in general (noi navigam destul de mult si n-am mai vazut asta pe vreun site de la noi). Desi cu o floare nu se face primavara, trebuie sa recunoastem ca efectul comunicarii video apropie Azerty.ro destul de mult de misiunea declarata, aceea de a umaniza Internetul, de a imbunatati comunicarea cu clientul.

In plus, magazinul isi rasfata de-acum cumparatorii cu poze 360º ale produselor de pe site – adica, daca ai chef, poti sa invarti produsul pe toate partile ca sa te convingi ca e fix ceea ce cauti. Ideea e laudabila, insa asteptam sa vedem cate produse din cele disponibile pe site vor fi astfel prezentate.

Apoi, indiferent ca esti inca novice in lumea IT sau te numeri deja printre profesionisti, ai la dispozitie filtre de cautare simple sau avansate. Cum s-ar zice, daca stii clar ce cauti si la ce sa te uiti, acum ai ocazia sa-ti folosesti cunostintele inclusiv la cumparaturile online.

Ar mai fi de mentionat si review-urile video ale produselor de pe site; deloc de neglijat, mai ales cand nu stii prea multe despre aparatul in cauza. Cu conditia sa ai incredere in parerea lor obiectiva si sa nu le scape nimic…

Si, daca tot nu esti sigur ca produsele de pe site corespund 100% cerintelor tale, daca esti din Bucuresti, te poti prezenta la showroomul Azerty ca sa vezi, pipai si testezi jucaria pe care ai pus ochii. Daca sunteti din tara, e mai greu cu distanta… poate trimiteti la fata locului un prieten din Bucuresti sa filmeze cu camera video si sa va transmita live ca sa va faca decizia mai usoara 🙂 Apropo, le sugeram o camera web in showroom si vor fi 100% interactivi, inclusiv cu cei care vor sa comande produse din Cucuietii din Deal 🙂

O alta stire destul de surprinzatoare a fost ca… de-acum incolo, pe Azerty.ro se comercializeaza sisteme IT cu Windows Original preinstalat. Si aici vedem contributia Microsoft la piata e-commerce 🙂 Totodata, magazinul va continua sa ofere si computere cu sistem de operare Mac.

Si sa nu uitam de cardul VIP Azerty, cu discounturi si servicii speciale pentru cei mai fideli clienti.

Voi ce credeti: cat reuseste Azerty, prin schimbarile aduse, sa umanizeze Internetul? Si cum comentati aceasta mutare de „sah” pe tabla comertului online de la noi?

Exit mobile version