BenQ a înregistrat în al doilea trimestru al acestui an o creștere de 107% a vânzărilor pe segmentul proiectoarelor, în timp ce piața din România a avut o evoluție de 44% comparativ cu trimestrul al doilea al anului trecut, arată datele publicate de compania de analiză FutureSource Consulting. BenQ rămâne astfel liderul pieței de proiectoare în România, cu o cotă de 49,3%, de trei ori mai mare decât a companiei clasate pe al doilea loc.
Astfel, în perioada aprilie-iunie, vânzările de proiectoare BenQ cu rezoluție Full HD (1920 x 1080p) au crescut cu 188%, iar cele cu rezoluție WXGA (1280 x 800p) au înregistrat un avans de 253%.
Din punct de vedere al scenariilor de utilizare, BenQ a înregistrat în aceeași perioadă un avans al vânzărilor de 129% pe segmentul Home Cinema, 113% pe cel instituțional și 96% pe segmentul corporate.
La nivelul întregii piețe, proiectoarele cu rezoluții Full HD (1920 x 1080p) și cele cu rezoluție WXGA (1280 x 800p) au avut cea mai bună evoluție, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, ceea ce arată influența pe care Campionatul Mondial de Fotbal 2014 o are asupra pieței. Astfel, în perioada aprilie-iunie 2014 au crescut cu 131% vânzările de proiectoare Full HD și cu 136% cele pentru modelele WXGA, BenQ având 76%, respectiv 42%, din totalul videoproiectorelor vândute în România pe aceste segmente, arată datele publicate de compania de analiză FutureSource Consulting.
La nivelul celor trei luni, piața locală de video-proiectoare a crescut cu 44% din punct de vedere cantitativ și cu 52% din punct de vedere valoric, ceea ce arată o orientare a consumatorilor către modele cu funcții și capabilități avansate.