PCNEWS

Black Friday încinde spiritele

Anul acesta, ziua reducerilor a beneficiat de o promovare intensă făcută pe toate canalele media. Siteurile online abundă de linkuri direct interesate iar magazinele freamătă în așteptarea comenzilor.

Conform unui studiu realizat de Daedalus Millward Brown, înainte de cea de-a doua ediție autohtonă a Black Friday, 4,1 milioane de români auziseră de acest eveniment și așteptau să vadă care vor fi ofertele retailerilor în acest an. Dintre aceștia, 59,3% și-au manifestat interesul de a cumpăra.

“Dintre toți cei care și-au manifestat intenția de a cumpăra de Black Friday, 28,9% au spus că vor să cumpere ceva de la eMAG”, a declarat Radu Apostolescu, Vicepreședinte și Director de Dezvoltare eMAG. “Ne așteptăm ca încă din primele ore să avem un trafic de circa 700.000 de vizitatori pe site, iar pe întreaga zi să primim până la 2 milioane de vizite.”

“Dacă ar fi comparăm cu magazinele tradiționale, cel mai mare mall din România e traversat într-o zi extrem de aglomerată de cel mult 100.000 de oameni. Niciun magazin offline nu ar putea să suporte 2 milioane de vizite într-o singură zi, adică traficul estimat pentru ziua de Black Friday la eMAG”, spune Apostolescu. “Pentru a face experiența de shopping cât mai bună pentru clienții noștri, anul acesta de Black Friday toate comenzile vor fi primite exclusiv online, cu livrarea acasă. Vom accepta ca de obicei plata ramburs, online, cu cardul bancar sau cu carduri de rate fără dobândă. Recomandăm clienților să aștepte promoțiile în fața propriilor calculatoare, pentru a evita aglomerația și timpul pierdut în trafic.

Din păcate au existat și magazine care au mărit prețul în această perioadă pentru al reduce de Black Friday. Altele au menținut pur și simplu prețurile ridicate pentru a le scădea mâine. Black Friday reprezintă și un bun prilej de a scăpa de produsele greu vandabile ce zac prin depozite. Oricum ar fi, un utilizator pragmatic și bine informat poate profita de reducerile Black Friday.

Exit mobile version