Nu mai este niciun secret pentru nimeni că majoritatea produselor IT se fabrică în China însă un fapt mai puțin cunoscut e că toată acestă tehnologie provine din Statele Unite ale Americii și Europa.
La cinci ani din momentul lansării în România, marca de produse IT SERIOUX a înregistrat un volum al vânzărilor de peste 1.500.000 de produse şi se clasează pe prima poziţie în topul preferinţelor consumatorilor pe mai multe categorii (PC-uri desktop, media-playere portabile, rame foto digitale), respectiv pe poziţia a doua în cazul navigatoarelor GPS, conform măsurătorilor GfK. Produsele SERIOUX, marca proprie dezvoltată de către Asesoft Distribution, sunt disponibile în prezent pe rafturile a peste 1000 de parteneri independenţi, celor mai importanţi retaileri de electro-IT din România, precum şi în majoritatea magazinelor online.
„Suntem convinşi că dezvoltarea şi vânzarea de produse sub marca proprie este o mişcare câştigătoare, SERIOUX fiind în acest moment cel mai puternic brand românesc din IT. În 2010, am vândut produse SERIOUX în valoare de 10 milioane USD şi ne aşteptăm la o creştere a vânzărilor de 40% în 2011, până la 14 milioane USD”, a declarat Răzvan Ziemba, director general Asesoft Distribution.