PCNEWS

DIGI automatizează interfața pentru clienți

Serghei Bulgac, CEO Digi Communications

Serghei Bulgac, CEO Digi Communications

Compania Digi, cel mai mare furnizor de telefonie mobilă, televiziune și Internet din România, are o creștere rapidă, atrăgând un număr tot mai mare de clienți. Gestiunea unui număr mare de clienți nu este o sarcină ușoară nici atunci când ai la dispoziție sisteme informatice complexe, apărând tot timpul neclarități și nemulțumiri.

Din februarie 2021, contul de client Digi beneficiază de un nou flux de comandă și va îngloba o zonă de administrare a serviciilor existente, a facturilor, contractelor și setărilor de securitate. Odată cu introducerea acestor optimizări și funcționalități, clienții vor avea la dispoziție o interfață cu aceleași elemente vizuale pentru plasarea comenzilor online, indiferent de natura acestora – servicii noi, extra-opțiuni sau upgrade net. În cazul comenzilor de servicii noi, clienții își vor putea selecta din contul personal ziua și intervalul preferat pentru instalare, în timp ce activarea/dezactivarea extra-opțiunilor și a upgrade-urile se va putea realiza aproape instantaneu, doar cu un click.

Ce oferă nouă interfață de client?!

Exit mobile version