PCNEWS

eMAG Black Friday în Bulgaria și Ungaria

eMAG a început să obțină rezultate bune și Bulgaria și ungaria. Magazinul a înregistrat în prima zi de Black Friday, până la ora 13:00, comenzi de 15,4 milioane de euro în Bulgaria și Ungaria, dublu față de anul trecut. Lansat de eMAG la nivel internațional, pornind de la experiența din România, Black Friday a ajuns un fenomen social și în țările vecine.

„Am lansat Black Friday în Bulgaria acum doi ani și în Ungaria anul trecut și deja evenimentul a ajuns la nivelul de fenomen social național, într-un timp mai scurt față de așteptările inițiale. Clienții din internațional așteaptă Black Friday și au venit în număr record pe site de la prima oră a dimineții. Am preluat evenimentul lansat de către eMAG în România și l-am exportat cu succes în țările vecine, a declarat Sorin Ionescu, VP International Business Development Director.

„Continuăm să surprindem cu fiecare Black Friday pe care îl organizăm în Bulgaria. Anul acesta am depășit în doar 4 ore volumul de vânzări generat anul trecut în tot evenimentul”, a declarat Radu Ilinof, country manager Bulgaria.

Trafic și vânzări la ora locală 13:00:

În site și în aplicația de mobil s-a înregistrat un vârf de 130.000 clienți simultan
40% dintre vizite sunt făcute de pe terminalele mobile.
De la startul Black Friday Bulgaria de la ora 07:28 și până acum, s-au comandat 120.000 produse.
În 3 ore de la startul evenimentului, eMAG a depășit nivelul total de vânzări de anul trecut.
Valoarea totală a vânzărilor înregistrate este de 8,4 milioane de euro, dublu față de cele înregistrate în 2014.
45 de comenzi pe secundă în primele 4 minute
În premieră pentru piața din Bulgaria, eMAG a oferit clienților autoturisme. Până la ora 13 au fost confirmate 5 comenzi.

Trafic și vânzări la ora locală 13:00:

În site și în aplicația de mobil s-a înregistrat un vârf de 150.000 clienți simultan.
Până la ora 13:00, s-au înregistrat în total peste 1 milion de vizite, cu peste 50% mai mult decât anul trecut.
Peste 40% dintre vizite sunt făcute de pe terminalele mobile.
De la startul Black Friday Ungaria de la ora 07:52 și până acum, s-au comandat 111.000 produse.
Valoarea totală a vânzărilor înregistrate este de 7 milioane de euro, dublu față de cele înregistrate în 2014 (până la aceeași oră).
50 de comenzi pe secundă în primele 4 minute de la start.
Cel mai scump produs cumpărat până la această oră: 11.800 euro, un autoturism Citroen C4 CACTUS PT82 SHINE

Exit mobile version