PCNEWS

Cel mai mare magazin din sud-estul Europei

eMAG a realizat o cifră de afaceri de 145 milioane euro în anul 2011, în creştere cu 42% comparativ cu 2010, menţinându-şi poziţia de cel mai mare magazin online din sud-estul Europei.

Anul 2011 a fost anul revenirii pe creştere a vânzărilor, iar jumătate din creştere a fost adusă proactiv de noi. Un alt lucru interesant în 2011 este schimbarea comportamentului de cumpărare: nu te mai poţi lăuda la televizor cu cele mai mici preţuri sau cele mai bune servicii, clienţii au învăţat să compare, să verifice şi să aleagă. Şi aici noi stăm bine, livrăm ceea ce promitem„, a declarat Iulian Stanciu, Director General eMAG.

Planurile pentru 2012 vizează creşterea cifrei de afaceri până la 180 de milioane de Euro şi extinderea accelerată eMAG Marketplace pe mai multe categorii de retail.

eMAG va primi peste 100 de milioane de vizite în 2012, un trafic care este de cel puţin 10 mai mare decât un centru comercial important din România”, a completat Radu Apostolescu, Vicepreşedinte, Director de Dezvoltare eMAG.

Exit mobile version