PCNEWS

Grupul Orange anunţă rezultatele financiare pentru anul 2015

Anul trecut, veniturile Orange România au ajuns la 947 milioane de euro, din care 250 milioane de euro în ultimul trimestru. Veniturile totale au înregistrat o creștere cu 7,4% faţă de același trimestru al lui 2014.

La finalul anului 2015, Orange avea 10.177.000 de clienți, numărul abonaților fiind în creștere cu 4% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Serviciul Orange TV a înregistrat peste 275.000 de abonați, cu o creștere de 75,4% comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Aproape 75% din telefoanele vândute la finalul lui 2015 au fost smartphone-uri, înregistrând astfel un vârf al numărului de dispozitive de acest fel vândute, cu 50% mai multe decât în aceeași perioadă a anului trecut și cu 70% mai multe telefoane 4G decât la începutul anului. În 2015, au fost vândute de 4 ori mai multe tablete 4G față de 2014, iar, pe segmentul de wearable, vânzarile s-au dublat comparativ cu anul trecut.

Exit mobile version