Paul Sanar din New York a învăţat anul trecut o lecţie dură despre afacerile online.
În urmă cu 2 ani magazinul său online era listat în prima pagină a căutărilor Google, iar vânzările lui de bijuterii cu diamante erau de peste 3 milioane de dolari.
Anul trecut „zeul” Google şi-a întors faţa de la magazinul lui online, iar afacerile au înregistrat o scădere de 2,5 milioane de dolari.
Paul Sanar nu a reuşit să înţeleagă 100% de ce a pierdut primele locuri în căutările Google dar a învăţat (cam târziu ce este drept) o lecţie importantă: într-o afacere nu te poţi baza numai pe căutările unui motor de căutare.
El crede (şi noi credem la fel) că acest eveniment nedorit este cauzat de acţiunile unui consultant SEO care a fost angajat de Paul Sanar în schimbul sumei de 35.000 USD (nici nu ştiaţi cât de mult câştigă un specialist SEO, nu-i aşa?!?) să îmbunătăţească PageRank-ul Google. Specialistul a duplicat conţinutul magazinului online pe mai multe pagini şi probabil că Google l-a marcat necruţător: SPAM!
Sursă: Revista Forbes.