IBM a anunţat astăzi planurile unei investiţii a 100 de milioane de dolari ce vizeaza extinderea la nivel global a capabilitatilor serviciilor de consultanţă pentru a ajuta clienţii sa-si dezvolte experienţa şi nivelul de implicare. Ca parte a investiţiei, compania va deschide 10 noi laboratoare IBM Interactive Experience în întreaga lume şi plănuieşte angajarea a 1000 de oameni pentru a construi modele de implicare noi şi personalizate cu ajutorul datelor şi al design-ului.
Noile laboratoare localizate în Bangalore, Beijing, Groningen, Londra, Melbourne, Mexico City, New York, Sao Paulo, Shanghai şi Tokyo vor oferi clienţilor posibilitatea de a colabora cu cercetătorii şi consultanţii IBM, precum şi cu experţii in realizarea de experienţe client, in tehnologia mobila şi marketingul digital. Aceste echipe multi-disciplinare analizează provocările de afaceri şi in colaborare creaza soluţii care integrează tehnologie. IBM plănuieşte să deschidă noi laboratoare în viitor pentru a susţine cererea la nivel global pentru experienţele bazate pe date.
În plus faţă de cele 10 noi laboratoare din cele 4 locaţii din Atlanta, Boston, Chicago şi Toronto, clienţii pot crea parteneriate cu echipele IBM Interactive Experience în laboratoarele IBM Research din cele 12 locaţii din întreaga lume pentru a personaliza fiecare interacţiune cu clienţii.