Marketonline.ro a renunțat la Backfriday și a ales ziua de Ignat (20 decembrie) pentru a tăia prețurile afișate pe site. Campania este 100% românească iar reducerile promise se vor încadra între 5 și 50% la toate categoriile de produse. Deoarece MarketOnline.ro nu dorește să limiteze posibilitățile clienților, nu va oferi doar câteva modele, ci îi va lăsa pe aceștia să-și aleagă din întreaga ofertă MarketOnline produse cu preț redus aflate în stocul magazinului sau cel al furnizorului.
„Creșterea din primul semestru al acestui an a pieței bunurilor de folosință îndelungată pentru prima data în ultimii doi ani, s-a reflectat si in cresterea cu peste 40% a vanzarilor magazinului fata de aceeași perioada a anului trecut. Acest lucru ne face să preconizăm pana la sfârsitul anului vânzări de peste 10 milioane EURO pentru 2011” declară Cătălin Mihăilescu, Managing Partner al MarketOnline.ro.