PCNEWS

Probleme cu Vodafone

Mă întreb dacă există cu adevărat un departament PR Vodafone… Iniţial am crezut că există cineva acolo sus în biroul pe care scrie VODAFONE PR. Dar poate că a fost doar o întâmplare când mi-au răspuns prima dată… După ce acum două săptămâni am semnalat o altă problemă cu serviciile Vodafone primim altă sesizare. O publicăm şi pe aceasta cu toate că încrederea noastră în cei de la relaţiile cu publicul Vodafone scade cu fiecare zi care trece.

La ce bun atâţia bani cheltuiţi de Vodafone pe reclame dacă departamentul PR nu poate răspunde la o simplă problemă semnalată? Oare nu au învăţat în studiile lor de PR care le este meseria? Oare nu au învăţat că ce face PR-ul este mai important decât toate tonele de reclamă? Eu una încă mai sper la un răspuns oficial de la ei, chiar dacă se mişcă mai greu. Sper să nu mă înşel.

În continuare cea mai recentă problemă Vodafone semnalată de un cititor pcnews:

[…] mi-as dori ca sa fii singurul care a avut probleme cu Vodafone-ul, dar se pare ca deja aceste “evenimente ” nu mai sunt intimplari picante ci deja fac parte dintr-o politica interna a noii firme care se ascunde in spatele “procedurilor”, a robotilor telefonici si a clauzelor contractuale, intr-o sfidare deja evidenta a clientilor sai platitori. Deja nu mai ai cu cine vorbi la vodafone, operatorii umani sunt inlocuiti din ce in ce cu niste roboti cu optiuni stupide iar cei ramasi sunt deja robotizati si vorbesc in fraze standard de genul ” Nu, imi pare rau, nu putem sa va ajutam, va mai putem ajuta cu ceva?”

Mie mi s-a stricat din senin cartela dupa mai putin de o luna de folosire, timp in care nici nu am scos-o din telefon. Am fost s-o inlocuiesc si pe prima factura, stupoare, a aparut pretul de inlocuire a cartelei.
Am sunat sa intreb de ce, mi s-a spus ca deoarece am deteriorat-o si (culmea..)in primul an deteriorarea se plateste, apoi ai voie sa deteriorezi gratis 2 cartele pe an.!!
Am spus ca nu am deteriorat-o si ca sunt gata sa o testam sa vedem ca a avut un viciu de fabricatie.
Mi s-a raspuns ca nu se poate.
Am cerut un sef.
Mi s-a spus ca nu se poate si ca “noi nu suntem raspunzatori de cite ori o bagati si o scoateti dvs gresit”
Din ce o bag, am intrebat?
Dintr-un telefon in altul, mi s-a raspuns.
Da de unde stiti, am intrebat?
Toti faceti asa, ce naiba, apoi vreti sa o schimbati gratis..
Am cerut sa reclam asta, inclusiv convorbirea tendentioasa a consultantului”
Mi s-a dat o adresa de mail de la care mi-a venit un reply automat, cum ca nu a putut fi transmisa deoarece.. am forwardat mesajul de prea multe ori!!!
Am trimis totul la adresa oficiala de contact din site, adica contact_ro@vodafone.ro
Mi-a venit un raspuns automat in care mi se explicau optiunile robotului de la *222 si imi cereau scuze ca nu pot primi un raspuns de la un operator uman deoarece sunt prea multe solicitari.

Adica pe scurt, atit de mult le mai pasa celor de la vodafone de clientii romani si de problemele lor incit nici nu mai vor sa auda de ele.

Am ajuns toti niste muritori nemernici, corporatiile au ajuns un fel de dumnezeu intangibil de catre noi muritorii de rind, ne zdrobesc si ne impresioneaza cu catedralele lor de sticla si beton in care nu poti intra fara card de acces, iar daca nu le mai vrei serviciile sau nu esti multumit de ele, mori!
Sau rasteste te la icoanele automate cu optiuni pe care le folosesc pentru a te tine la distanta cu problemele tale si pentru a trai netulburati din banii tai.

De aia, vorba articolului de pe aici, PR-ul de la vodafone traieste. Traieste bine, pt ca face parte din “poporul ales”

De ce il tulburati cu problemele voastre de mici plebei..?

Ca de obicei aştept un răspuns de la Vodafone. PR-ilor Vodafone treziţi-vă!

Exit mobile version