Blogging

SuperBlog 2011: etapa nr 13

Sponsorul probei cu numarul 13 este compania NH Hoteles.

NH Hotels

InteresantIn cadrul SuperBlog 2011, NH Hoteles Romania ofera drept premiu un voucher pentru un weekend gratuit in cadrul hotelului de 4* NH Bucharest, constand in 2 nopti cazare pentru 2 persoane, cu mic dejun inclus.

Premiul va fi acordat unui blogger participant la aceasta proba si finalist in cadrul concursului, cu ocazia Galei de premiere SuperBlog 2011.

Dar mai intainte sa aflam cate ceva despre sponsorul de astazi:

NH Hoteles (www.nh-hotels.com) este al treilea lant din Europa pe segmentul business. În prezent, NH Hoteles detine 400 de hoteluri însumând 59.847 de camere situate în 25 de tări din Europa, America si Africa. NH Hoteles are în derulare 24 de noi proiecte hoteliere ce vor asigura un număr de 3000 de camere.

NH Hoteles se evidentiază prin standardele înalte de calitate ale serviciilor si facilitătilor oferite, prin decoratiunile alese cu atentie pentru a fi pe gustul oaspetilor si menite a oferi acestora un grad ridicat de confort. Oferă tehnologie de ultimă generatie ce facilitează desfăsurarea optima a activitătilor de comunicare, lucru si agrement.

NH Hoteles este o companie responsabilă din domeniul turistic, oferind servicii ce anticipează nevoile curente si viitoare ale tuturor partenerilor sai (angajati, clienti, actionari, furnizori, mediu, etc.), ale comunitătilor în mijlocul cărora îsi desfăsoară activitatea si ale generatiilor viitoare, cu o atentie deosebita asupra detaliilor, propunând solutii eficiente si sustenabile.

probaSponsor: NH Hoteles
Nume proba: NH HOTELES “WAKE UP TO A BETTER WORLD”
Enunt proba:

• In mesajul “Wake up to a better world” NH Hoteles reuneste actiunile si campaniile prin care comunica intregii lumi preocuparea noastra pentru mediul inconjurator
• Una din actiunile principale realizate este noua gama de cosmetice “Agua de la Tierra”, cu ambalaje oxo-biodegradabile, care sunt oferite gratuit oaspetilor din fiecare hotel NH; Astfel, durata de biodegradare a ambalajelor devine de maxim 7 ani de zile, in loc de 400 de ani, cat este in prezent durata standard de biodegradare a unui ambalaj de plastic.
• NH Hoteles a inceput sa instaleze si sa ofere gratuit oaspetilor sai puncte de reincarcare rapida pentru masini electrice.
• De asemenea, compania ofera un “Calculator al emisiilor de dioxid de carbon”, disponibil pe website-ul lantului hotelier, prin care oaspetii se pot informa despre impactul sejurului asupra mediului inconjurator
• Prin conceptul de Ecomeetings aferent evenimentelor sociale si de afaceri gazduite in cadrul hotelurilor noastre, propunem partenerilor o abordare responsabila privind protejarea planetei.
• NH Hoteles a demarat parteneriate strategice cu Comisia Europeana in programele acesteia “GreenLight” si “Green Building”, devenind un model de referinta pentru hotelurile din intreaga lume in domeniul protejarii mediului inconjurator.

Tocmai ai castigat un concurs avand drept premiu un voucher de calatorie catre una din destinatiile tale preferate (tari/orase). Ai ales sa stai intr-unul din hotelurile lantului international NH Hoteles.
Descrie, relateaza cum iti imaginezi ca va arata sejurul tau intr-un astfel de hotel NH, ale carui gazde, facilitati si servicii oferite se ghideaza dupa informatiile oferite mai sus, si respectiv dupa principiile descrise in prezentarea video a conceptului “Wake Up To A Better World”, din care reluam aici doar cateva:

– reducem utilizarea energiilor conventionale si nu in ultimul rand, noi insine oferim energie pozitiva oaspetilor nostri.
– imaginatia fiecaruia dintre noi este nelimitata, dar resursele Planetei sunt limitate; de aceea, reducem consumul de apa si administram mai eficient resursele naturale.
– utilizam surse de iluminat ecologice.
– nu facem economie de zambet, sprijin, buna dispozitie, dar facem economie la tot ceea ce ar putea dauna mediului inconjurator.
– am inlocuit mentalitatea de “nu se poate”cu atitudinea “sigur ca pot”.
– reusim sa iti oferim intotdeauna o dimineata buna si un “Buna Dimineata” nu doar prin cuvinte.
– avem grija de mediul inconjurator la fiecare intalnire de afaceri organizata in hotelurile noastre, propunand conceptul de “ecomeetings”: folosire eficienta a energiei si apei, reducere a emisiilor de CO2, utilizarea de materiale biodegradabile

Ideile si principiile care sustin “Wake Up To A Better World” se pot viziona in detaliu in clipul de prezentare disponibil aici:

Cerinte speciale:
1. Atentie: Limita de cuvinte pentru aceasta proba este de 400 – 800 de cuvinte.
2. Anunţa ca articolul tau este scris pentru acest concurs;
3. Integrarea in articol a cel putin 2 linkuri catre http://www.nh-hotels.com
4. In contul superblog trebuie sa introduci link-ul catre articolul tau de pe blogul participant si textul articolului (copy-paste).

Termen limita: 31 Octombrie ora 23:59

Juriul de astazi: Echipa NH Hoteles Romania

Vom aprecia:
– creativitatea si incadrarea in tema propusa
– integrarea coerenta in articol a elementelor reale: informatii despre lantul NH Hoteles, cateva din initiativele si principiile promovate prin Wake Up To A Better World, prezenta lantului hotelier in Romania.

Cele mai populare

To Top