Absolvent al unui MBA la Londra în anul 2015, Iulian Margeloiu s-a întors în ţară pentru a înfiinţa un start-up orientat pe outsourcing şi dezvoltare de aplicaţii mobile. Motivat de experienţa câştigată în colaborarea cu clienţi externi, dar şi rata mică de utilizarea a soluţiilor de business pe piaţa locală, în 2016 a început dezvoltarea unei soluţii CRM bazată pe un concept propriu.
După un an de muncă şi peste 50.000 de euro investiţi, Iulian Margeloiu a lansat un nou start-up: ProfiCRM o soluţie 100% românească, dedicată firmelor mici şi mijlocii. Modelul de business este software aş a service (SaaS) în care utilizatorii plătesc un abonament lunar, fără alte costuri de instalare sau implementare. Valoare de pornire pentru versiunea standard a soluţiei este de 10 euro/lună, însă pentru a stimula interesul antreprenorilor pentru CRM, mai multe module ale aplicaţiei sunt gratuite. Lansată în ianuarie soluţia are deja 100 de utilizatori şi promite un break-even până la finele anului.
“Din cauza preţurilor mari, companiile româneşti mici nu au acces rapid la soluţii pentru îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii şi a vânzărilor. Am evaluat numeroase produse disponibile pe piaţă, însă fie sunt greu de folosit, sau nu sunt adaptate pentru mobil, fie sunt prea scumpe pentru o firmă mică. Am creat ProfiCRM din dorinţa de a oferi antreprenorilor o soluţie simplă, dar eficientă, de organizare a vânzărilor, la cel mai mic preţ. Am investit peste 4000 ore de muncă în acest proiect, de la dezvoltarea aplicaţiei şi a infrastructurii necesare, până la testări complexe alături de beneficiari, iar reacţiile beneficiarilor sunt promiţătoare,” afirmă Iulian Margeloiu, antreprenor ProfiCRM.
ProfiCRM a fost conceput ca un instrument modern de gestionare a vânzările unei firme de dimensiuni mici şi mijlocii. Ca diferenţiere, ProfiCRM permite împărţirea activităţii pe zone şi produse, iar utilizatorii au acces doar la părţile din aplicaţie care-i implica în mod direct. Soluţia stimulează lucrul în echipa şi oferă acces la toate informaţiile despre clienţi precum şi istoricul relaţiilor cu aceştia: detalii despre contacte, taskuri şi oportunităţi, oferte, facturi şi comenzi etc.
Datele sunt stocate în cloud, într-un mod securizat iar aplicaţia poate fi accesată atât de pe PC cât şi de pe dispozitive mobile fiind construită modern, responsive. Complementar, compania urmează să lanseze, în lunile următoare, aplicaţii mobile pentru iOS şi Android. Cele mai multe module din aplicaţie pot fi folosite gratuit pentru un timp nelimitat, iar planurile premium încep de la 10 EUR/utilizator/lună, cu un trial de 30 de zile gratuit. Mai multe informaţii pot fi găsite pe siteul https://www.proficrm.com/ro/.