3M Romania a lansat recent la Bucrești, în prezența Excelenței Sale, dl.Hans G.Klemm, Ambasadorul S.U.A. în România și a domnului Dragoș Pîslaru, consilier de stat în cadrul Cancelariei Primului Ministru, unul dintre cele mai importante proiecte de educație de business din Europa: Customer Innovation Center.
Prin deschiderea Customer Innovation Center (CIC), 3M Romania creează o experiență centrată pe universul clientului.
3M are o prezență romanească de peste 25 de ani: este un brand omniprezent în viața românilor, de la plăcuțele de înmatriculare și materialele dentare, până la aplicații complexe, industriale, realizate cu produse, tehnologie sau know-how 3M.
„Din 1902, momentul înființării sale în SUA, compania 3M s-a implicat în dezvoltarea economică a peste 70 de țări. În România, 3M este o companie care a adus mii de produse de calitate, cu aplicabilitate în numeroase domenii, contribuind la îmbunătățirea calității vieții românilor. Mi-am dat seama de abia astăzi câte produse din viața noastră de zi cu zi există datorită companiei 3M. În SUA, avem convingerea că inovația menține economia, fiind o parte importantă a strategiei pentru creștere economică. Și din acest punct de vedere apreciem angajamentul 3M către inovație și încurajarea continuă a angaților săi să dezvolte soluții inedite. Centrul lansat astăzi este cu adevărat un spațiu unde inovația devine o realitate, prin intermediul soluțiilor 3M propuse partenerilor și clienților săi”, a declarat dl.Hans G.Klemm, Ambasadorul SUA la București.
Noul centru va oferi posibilitatea clienților și partenerilor 3M România de a lua contact, într-un mediu dinamic și interactiv, cu produsele 3M, cu aplicare în domeniul contrucțiilor, sănătate, telecomunicații etc.