Efectele grafice din jocuri sunt din ce în ce mai complexe și mai apropiate de realitate. La începutul săptămânii, Hot Wheels Unleashed și Jurassic World Evolution 2 au adăugat NVIDIA DLSS. Ieri, Grand Theft Auto: The Trilogy s-a lansat cu DLSS, iar astăzi, Battlefield 2042 se lansează cu DLSS, NVIDIA Reflex și ray tracing. De asemenea, Bright Memory: Infinite a fost lansat și are suport pentru DLSS, Reflex și ray tracing.
Early Access pentru Battlefield 2042 va fi disponibil din data de 12 noiembrie 2021, iar încă din prima zi, noul first person multiplayer shooter are suport pentru NVIDIA DLSS, ray-traced și NVIDIA Reflex. DLSS livrează performanță dublă la rezoluție 4K, iar latența sistemului este redusă cu până la 28% cu NVIDIA Reflex. De asemenea, Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition a fost deja lansat, iar dacă ai o placă video GeForce RTX, fie pe desktop sau laptop, poți porni NVIDIA DLSS pentru a crește performanța cu până la 85%.
Bright Memory a fost un joc de acțiune apreciat, care a demonstrat cum un singur dezvoltator poate face un joc complet folosind uneltele din Unreal Engine 4, iar astăzi, continuarea mult așteptată, Bright Memory: Infinite este deja disponibilă. Pe PC, jocul este îmbunătățit cu umbre, reflexii, ray-traced și iluminare globală, împreună cu NVIDIA DLSS care crește performanța, iar latența sistemului este redusă cu până la 49% datorită NVIDIA Reflex. Cu setările grafice la maxim și toate efectele ray tracing pornite, NVIDIA DLSS poate crește peformanța în Bright Memory: Infinite de până la 2,5 ori.