Noile reglementări legislative ce privesc conținutul transferat pe internet dă dureri de cap multor companii ce și-au clădit afacerea pe libertatea de exprimare.
Trilulilu lansează serviciul Zonga, o aplicaţie care oferă utilizatorilor acces la cea mai mare colecţie oficială de muzică din România.
Zonga este un player de muzică pe care utilizatorii îl pot instala pe orice computer şi pe telefonul mobil, pentru a asculta orice melodie îşi doresc.
„Produsul pe care îl lansăm astăzi va îmbunătăţi fundamental modul în care românii ascultă muzică. Cel mai important aspect al Zonga este că asculţi prin streaming, adică fără să descarci fişierele în calculator. Toată muzica ta preferată este deja acolo, e suficient să selectezi ce vrei să asculţi şi să te bucuri de muzică. E ca şi cum ai avea muzica de oriunde din lume cu tine, tot timpul”. a declarat Sergiu Biriş de la Trilulilu.
Zonga a fost dezvoltat în decurs de doi ani şi jumătate de o echipă de şase oameni, în timp ce servicii similare disponibile în alte ţări au fost realizate de echipe de zeci de oameni.
Investiţiile în comunicare se vor ridica la circa 500.000 de euro în acest an, cel mai important canal de promovare folosit fiind chiar Trilulilu. Obiectivul Zonga este ca în decurs de un an să atragă 150.000 de utilizatori.
Zonga este momentan disponibil în variantă Private BETA – 500 de utilizatori fiind invitaţi să testeze produsul şi să ofere sugestii de îmbunătăţire. Lansarea pentru publicul larg este estimată pentru luna aprilie.
Pe lângă website, Zonga va fi disponibil şi prin intermediul unei aplicaţii desktop, dar şi pe dispozitive mobile – în prezent pe iPhone, iPod Touch, iPad şi Android, fiind în dezvoltare versiunile pentru alte tipuri de telefoane mobile cu acces la internet.
Vezi mai multe video din reclame