Produsele home-entertainment pentru vizionarea 3D sunt pe val peste ocean. Potrivit serviciului de monitorizare al lantului de retail NPD Group, vanzarile la televizoare si playere Blu-ray ce pot rula continut 3D au depasit 55 de milioane USD in primele 3 luni de la lansare, adica din februarie 2010.
O piedica in calea adoptarii la scara larga a acestei tehnologii este insa faptul ca utilizatorii trebuie sa poarte ochelari speciali 3D, care presupun costuri suplimentare si se pot utiliza doar cu un anumit brand de televizor. Din sondaje rezulta ca 10% din utilizatori considera ca oamenii arata caraghios cand poarta ochelari 3D, iar peste 41% se plang de faptul ca nu au suficienti ochelari pentru toti invitatii.
Ross Rubin, director executiv al departamentului de analiza a sectorului in cadrul NPD, declara: “In 2010, televiziunea 3D TV va fi o experienta home entertainment premium”. Cu siguranta aceasta este tendinta in domeniul home entertainment, insa cat va mai dura pana tehnologia va deveni accesibila publicului larg si va permite vizualizarea 3D fara ochelari?