Emag a prezentat cifrele pentru prima zi de Crazy Days. Radu Apostolescu a publicat pe blogul corporație un scurt raport al vânzărilor.
Iată cum arată situația prezentată de Directorul de Marketing al emag.
Prima zi inca nu s-a terminat dar avem cateva statistici foarte interesante pentru ce s-a intamplat pana acum:
Crestere de trafic de aproape 100% a eMAG, generata doar de categoria laptopuri
S-au comandat 850 de laptopuri Dell din promotie si estimam o cifra de 1.200 pana la sfarsitul zilei. Acestea in conditiile in care in toata Romania, online si offline, se vand zilnic aproximativ 1.000 de laptopuri din toate brandurile si toate modelele.
Estimam ca cel putin 2/3 din cantitatea comandata sunt laptopuri cumparate de clienti care nu aveau in plan o achizitie de laptop pe termen scurt, dar care au considerat ca nu pot rata ocazia si si-au replanificat cheltuielile.
Iata ca dupa Black Friday, si Crazy Days confirma un nou model de a face campanii – acela de tip eveniment de shopping, concentrat pe o tematica clara si cu beneficii substantiale pentru client. Brandurile care inteleg noile modele de promovare si participa la aceste evenimente isi asigura o crestere substantiala a cotei de piata, mai ales prin generarea de cerere care nu ar fi existat in lipsa evenimentului.Probabil e de prisos sa spunem ca doar online se poate genera, in 10 ore, un eveniment de shopping cu efect de dublare a vanzarilor totale din piata.