Asesoft Distribution anunţă rezultate financiare în creştere cu 50% pentru prima jumătate a lui 2011. Astfel, Asesoft Distribution a încheiat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 78,5 milioane euro, în linie cu obiectivele companiei, care vizează până la finalul anului o cifră de afaceri de 165 milioane euro.
Laptopurile au fost principalul declanşator al evoluţiilor pozitive în industria IT locală, atât ca urmare a ratei scăzute de penetrare a acestui tip de produse în România, cât şi datorită tendinţei de înlocuire a sistemelor vechi. Pe o piaţă a calculatoarelor portabile care a înregistrat un avans cu 25% faţă de perioada similară din 2010, vânzările Asesoft Distribution au crescut de trei ori, de la 18.000 unităţi în semestrul unu 2010, la peste 55.000 în aceeaşi perioadă din 2011, fiind principalul motor al creşterii din această perioadă.
„În semestrul întâi, am observat un optimism crescut la nivelul pieţei, motivat de primele creşteri ale vânzărilor din ultimii doi ani. În cazul Asesoft Distribution, s-au văzut rezultatele eforturilor depuse în 2010, concretizate în parteneriate noi cu clienţi şi furnizori importanţi şi un portofoliu diversificat de produse”, a declarat Răzvan Ziemba, directorul general Asesoft Distribution.