Facebook este una dintre companiile care mizează pe energia regenerabilă. Declararea unor obiective ecologice îndrăznețe este bine primită de public, care apreciază implicarea companiei în binele comun. Facebook, asemeni altor companii, nu ar fi putut să rateze ocazia de a se declara drept un susținător convins al energie regenerabile și a întreprins câțiva pași în acest sens.
În Statele Unite ale Americii există o competiție nedeclarată între cei mai mari antreprenori americani, care sunt foarte atenți la imaginea lor și a companiei lor. Oameni precum Elon Musk sau Jeff Bezos sunt urmați îndeaproape de Mark Zuckerberg, mesajele puse de aceștia pe rețelele sociale fiind urmărite cu mare atenție de către public.
În anul 2018, Facebook și-a propus un obiectiv important de a alimenta cu energie regenerabilă, în proporție de 100%, toate operațiunile sale. Acest lucru este aproape imposibil de atins dat fiind că birourile Facebook se află răspândite pe tot globul, chiar și în unele zone unde sursele de energie electrică sunt bazate pe cărbune (Polonia) sau pe combustibili nucleari (Franța).
Facebook a anunțat recent că în anul 2019 un procent de 86% din energia consumată a provenit din surse regenerabile. Creșterea de la an la an este extrem de mare dat fiind că în anul 2015 numai 35% din energie provenea din surse regenerabile.
Facebook are în derulare instalarea unei puteri de 1,3GW în ferme solare și eoliene, incluzând aici impresionantul proiect din Andrews County, Texas (fermă solară de 379MW). Facebook mai spune că sediul său Menlo Park este 100% susținut de energie regenerabilă și trimite 90% din deșeurile sale spre reciclare și compostare. Patru dintre clădirile centrelor de date Facebook sin SUA au obținut certificarea LEED Gold, iar o clădire din Suedia a obținut certificarea LEED Platinum, cea mai mare calificare posibilă.