Flanco continuă extinderea rețelei sale de magazine Smart Discounter, inaugurând în primele luni ale anului trei noi spații comerciale în Arad, Râmnicu Sărat și Giurgiu. Astfel, compania ajunge la un total de 19 magazine Smart Discounter dintr-o rețea națională de 163 de unități.
Pe 6 martie și-au redeschis porțile magazinele Flanco Arad (strada Banu Mărăcine nr. 6) și Flanco Râmnicu Sărat (strada Victoriei nr. 2, complex Victoria), după o reamenajare conform noii strategii de brand. Pe 24 ianuarie, Flanco a finalizat modernizarea magazinului din Giurgiu, situat pe Șoseaua București nr. 156, în complexul Family Center. Cele trei spații însumează aproximativ 2.500 de metri pătrați și sunt concepute pentru a oferi o experiență de cumpărături optimizată.
„Continuăm extinderea și modernizarea rețelei în linie cu poziționarea noastră de Smart Discounter” a declarat Ovidiu Nicușan, Director de Marketing Flanco. „Indiferent de dimensiunea magazinelor sau a orașelor în care sunt amplasate, obiectivul nostru este să fim cât mai aproape de clienți și să le oferim o experiență de cumpărături accesibilă. În plus, toate magazinele Flanco, indiferent dacă afișează sau nu noul branding, oferă acces clienților la promoțiile și campaniile Smart Discounter.”
Numărul orașelor în care Flanco a implementat noua identitate vizuală și de servicii ajunge la 14, incluzând București, Ploiești, Pitești, Constanța, Brașov, Suceava, Focșani, Râmnicu Vâlcea, Târgu Frumos, Codlea și Huși.
Pe lângă conceptul de Smart Discounter, Flanco pune la dispoziția clienților mai multe programe de economisire și finanțare. Printre acestea se numără „Rabla la telefoane”, care oferă reduceri de până la 30% la achiziția unui smartphone nou la schimb cu unul vechi, programul Rabla pentru electrocasnice, cu vouchere de 300 de lei, dar și posibilități flexibile de finanțare și retur extins la 45 de zile.
