Stiri

LG Chocolate

O idee de marketing traznita de la LG a pus pe jar site-urile de stiri.

LG Chocolate wanted

LG a anuntat prin reclame cumparate in publicatiile din 12 tari ca ofera o recompensa de 10000 de dolari pentru cel care are un telefon Chocolate cu una dintre seriile: 802KP821224, 803KPBF578597, 803KPXV578330, 803KPHV578503 and 803KPJP923836. In plus ofera un model nou lansat Chocolate B40. De parca mai era nevoie de un nou telefon cadou dupa ce primesti 10000 de dolari pentru un telefon vechi.

Bine talcuit, viralul de la LG cu Chocolate are totusi elemente de marketing care nu pot fi ascunse de ochii nostri experimentati.
In primul rand se da un termen limita. Daca vroiau sa recupereze niste telefoane dintr-un anumit motiv nu dadeau termene limita. Asteptau oricat sa le recupereze. In cazul unor promotii trebuie clar specificat un termen limita. Ceea ce au si facut.
Indiciul numarul 2: Se lauda cu 20 de milioane de exemplare Chocolate vandute. Element de marketing clar.
Greseala numarul 3: seriile le indica clar unde si cand au fost vandute exemplarele. Sunt certificate de garatie, etc. O mica miscare logistica si detinatorii primeau telefon direct de la LG cu oferta personalizata. In nici un caz nu publicau reclame in 12 tari.

Parca LG s-a inspirat din cazul Nokia 1100

To Top