Stiri

Motorola vrea mai mult motorealism

Motorola moto e7
Motorola moto e7
(CREDIT: Motorola)

Motorola a lansat o campanie de marketing mai deosebită, în stilul reclamelor Fanta, care puneau accentul pe lumea reală. Campania #motorealism încurajează utilizatorii să fie exact aşa cum sunt ei, cu bune și cu rele, și mai ales să se accepte pe sine, fără a se raporta la modelele false prezentate pe rețelele sociale.

În acest sens, Motorola a dezvoltat platforma online motorealism.ro, unde vor fi postate o serie de clipuri video care susțin această idee. Odată cu această campanie au fost prezentate și telefoanele Motorola Edge 20.

De-a lungul timpului, am realizat cât de supraevaluată este perfecțiunea în mediul online și cât de distorsionat este prezentată realitatea. Mai mult de atât, oricât de mult ar încerca social media să ne convingă, noi știm de fapt că viața perfectă nu există. Motorola lansează #motorealism și face un apel la conștientizarea și la asumarea realității exact așa cum este ea, este unul dintre mesajele postate pe pagina de Facebook gestionată de Motorola.

Mesajul campaniei este redat de comediantul Costel Bojog într-o serie de clipuri video, care ilustrează situaţii obişnuite, din viaţa reală, cu care fiecare dintre noi s-a confruntat la un moment dat, dar care prea rar sunt expuse pe reţelele sociale. Primul clip video al campaniei poate fi urmărit mai jos.

Motorola vrea mai mult #motorealism

Motorola lansează deja oferte foarte realiste. Telefonul Moto g60 va fi disponibil din data de 13 octombrie, în magazinele Altex, cu o reducere de 500 de lei din preţul iniţial de 1399 lei. Prețul va ajunge astfel la 899 de lei.

To Top