Visul unei corporații românești este îndepărtat însă unele companii conduse de manageri curajoși fac pași importanți pe piețele externe. nJoy este prima marcă IT&C românească ce se extinde și pe piața din Ungaria, astfel numărul total de țări pe care compania activează este de patru, pe lăngă România, Macedonia și Bulgaria.
Începând cu săptămâna viitoare produsele nJoy vor putea fi găsite la partenerii CHS din Ungaria în gamă completă: mouse -uri, surse, carcase, UPS-uri etc.
Ce spun oficialii companiei despre nJoy!
În momentul de față suntem prezenți în patru țări, România, Bulgaria, Macedonia și Ungaria. În ultimii doi ani am dezvoltat peste 15 categorii de produse însumând aproximativ 90 de repere. Am desfăcut în piață în jur de 175 de mii de unități cu o valoare totală de raft de aproximativ 5 milioane de Euro. Obiectivul nostru principal cu referire la expansiunea regională este de a ajunge cu produsele în peste 10 țări până la finalul anului 2013”.
Produsele nJoy for fi disponibile pe piața din Ungaria începând cu săptămâna viitoare la partenerii CHS atât din mediul online cât și din cel offline.
Următoarele piețe vizate pe viitor de către nJoy sunt Ucraina, Belarus, Bosnia și Herțegovina Muntenegru, Albania și Rusia unde ne propunem să ajungem până la finalul anului 2013.