Un start-up din Timișoara a lansat Livraro.com, o platformă care generează imediat un magazin online pentru business-urile care vor să livreze la domiciliu. Accesul în platformă este gratuit pentru toți comercianții care își doresc un magazin online cu număr nelimitat de comenzi cu plata ramburs, în numerar. Platforma Livraro.com se adresează restaurantelor și magazinelor alimentare, băcăniilor, cofetăriilor, florăriilor și oricărui magazin care are nevoie de un sistem complet de comenzi online.
Deși rezolvă multiple probleme ale comercianților, generate de pandemia de COVID-19, platforma Livraro.com a fost gândită înainte de debutul acesteia. În prezent, platforma poate oferi un sistem complet de comenzi online pentru vorbitorii de limba română, engleză și spaniolă și este implementat deja de comercianți din România și Mexic.
Livraro.com este o soluție freemium. Astfel, comercianții pot accesa un pachet gratuit, cu număr nelimitat de comenzi cu plata ramburs, în numerar. Pentru a permite încasări online cu cardul, Livraro.com oferă un abonament de 19 euro / lună. Utilizatorii care își doresc serviciul complet, incluzând plata online cu cardul și aplicații pentru livratori, pot accesa un abonament de 69 de euro / lună, Livraro.com generând și aplicații personalizate pentru dispozitive Android și iOS.
Comercianții pot primi comenzi în site-ul propriu în doar 10 minute de la înregistrarea în platforma Livraro.com.
Multiple opțiuni de personalizare
Față de un magazin online clasic, Livraro.com oferă multiple opțiuni de personalizare, precum setarea la nivel de stradă a costului de transport și valoarea comenzii minime, intervalul orar în care magazinul poate prelua comenzi și chiar schimbarea automată a meniului în funcție de zi și oră – spre exemplu, restaurantele pot avea un catalog pentru mic-dejun presetat pentru a fi listat în site exclusiv dimineața.
Livraro.com permite combinații de produse direct în site – pot fi adăugate ingrediente care nu apar în rețeta de bază a preparatelor vândute în restaurante, iar în cazul florăriilor, clienții finali își pot crea singuri aranjamentele florale.
De asemenea, comercianții pot vinde direct din Facebook, printr-un tab personalizat adăugat magazinului online cu toate produsele și întregul proces de comandă.
Pentru livratori, Livraro.com oferă aplicații mobile dedicate care listează comenzile atribuite, aceștia putând merge direct la locația GPS a clientului.