Review

ROG Phone 6 Diablo Immortal Edition: încleștarea titanilor

Review ROG Phone 6 Diablo Edition

Atunci când două dintre numele de referință din gaming se asociază în cadrul unui proiect, este destul de sigur să presupui că succesul este chiar după colț. Același lucru l-am presupus când ASUS a colaborat cu una dintre companiile de elită din gaming, Blizzard Entertainment. Din această încleștare a titanilor a rezultat fascinantul ROG Phone 6 Diablo Immortal Edition.

Acest telefon tematic, fabricat în ediție limitată, este acompaniat de accesoriile sale pentru o aventură în lumea misterioasă și periculoasă a lui Diablo. Bazat pe versiunea standard ROG Phone 6, Diablo Immortal Edition conține detalii ce fac referire la emblematica aventură de luptă Diablo și menajeria sa de coșmar formată din demoni și monștri. Orice gamer care se respectă probabil că a avut deja de-a face, posibil în repetate rânduri, cu unul dintre primele trei jocuri ale seriei Diablo, așa că experiența celui de-al patrulea joc va fi una binevenită. Dar chiar și dacă ești la primul contact cu lumea Diablo nu va fi o problemă pentru ca jocul te va ghida bine și îți va explica destul de clar tot ce ai de făcut. Dar despre asta mai târziu pentru că, la prima vedere, impactul principal îl are…

Review ROG Phone 6 Diablo Edition

…Designul iconic al telefonului

De la prima privire aruncată ambalajului și până vei ajunge să te cufunzi în universul Diablo, telefonul tău ROG Phone 6 Diablo Immortal Edition te va pregăti neîncetat pentru experiența pe care ești pe cale să o ai, prin intermediul animațiilor tematice, imaginilor de fundal live, animațiilor de încărcare, efectelor sonore extraordinare, împreună cu panoul personalizat permanent și notificările pentru apelurile primite. Telefonul are un finisaj special cu efect de flacără în nuanța Hellfire Red, care variază luminozitatea flăcărilor roșii pe măsură ce se schimbă unghiul de vizualizare.

Review ROG Phone 6 Diablo Edition

Designul exclusiv, din carton, al ambalajului este inspirat de celebrul cub Horadric din Diablo II, un artefact valoros ce poate transforma orice obiecte sunt plasate în interior. Telefonul în sine este depozitat în siguranță într-o cutie modelată după legendarul cristal Worldstone, iar tot acolo vei găsi și husa Shield Blessing Aero, precum și, într-un compartiment alăturat, o hartă a tărâmului Sanctuary, cu simboluri ascunse marcate în cerneală invizibilă, ce pot fi dezvăluite folosind lanterna Fahir’s Light pe care o vei găsi dedesubt.

Review ROG Phone 6 Diablo Edition

În plus, vei primi și un pin Immortality de ejectare a tăviței SIM, având inscripționat logo-ul jocului. Ar mai fi de menționat că lanterna lui Fahir va revela și detalii ascunse pe carcasa Aero exclusivă, nu doar pe harta din piele cu aspect de pergament, care ilustrează tărâmul Sanctuary și funcționează și pe post de suport pentru încărcătorul USB de 65 W și pentru cablul USB-C de alimentare.

Review ROG Phone 6 Diablo Edition

Cu toată această experiență de unboxing probabil că vei întârzia cu minute bune pornirea telefonului, dar când o vei face vei avea parte de o nouă doză de simbolistică specifică, pe care o vei întâlni la tot pasul, în întreaga interfață.

Finally, I’m in!

După pornirea telefonului, primul lucru de făcut este, desigur, descărcarea jocului Diablo Immortal, care nu este pre-instalat cum te-ai fi așteptat (de ce ți-ai lua un telefon cu tematică Diablo dacă nu te interesează Diablo, este o întrebare inevitabilă). Jocul se instalează rapid și configurarea inițială durează foarte puțin. Nu uita să mărești luminozitatea ecranului dacă nu vezi prea multe detalii, pentru că ele sunt acolo, după cum vei descoperi.

Review ROG Phone 6 Diablo Edition

Jocul arată și se mișcă extrem de bine, iar comenzile sunt comod de folosit și ușor de asimilat. În câteva zeci de minute tot ce ai nevoie în materie de comenzi îți va intra deja în reflex și te vei putea bucura de nesfârșite lupte și în afara, dar și în interiorul celebrelor donjoane din joc, de care îți vei aminti cu plăcere. Un alt element crucial al jocului este colectarea de echipament, în buna tradiție a oricărui RPG și te așteaptă o foarte lungă călătorie în căutarea celor mai bune armuri și arme, care să-ți asigure supremația.

Nu am întâlnit niciun artefact nedorit și jocul a rulat absolut fluid și fără probleme. Imaginile la o calitate supremă sunt oferite de un ecran Samsung AMOLED HDR10+ de 6,78 inchi, care utilizează tehnologia exclusivă de tuning ROG pentru a obține o rată de reîmprospătare uimitoare de 165 Hz, o rată de eșantionare tactilă de 720 Hz, cea mai mare în industrie, precum și o latență tactilă ultra-redusă de 23 ms, o performanță de top la nivel mondial.

Review ROG Phone 6 Diablo Edition

Experiențe audio imersive

Realmente impresionant a fost și sunetul emis de difuzoarele încorporate ale telefonului. Sistemul audio GameFX de pe ROG Phone 6 dispune de difuzoare duble simetrice cu șapte magneți, care emit sunetul frontal, pentru efecte sonore stereo cu adevărat echilibrate, și există, de asemenea, un conector convenabil de 3,5 mm pentru căști.

Sunetul a fost optimizat în colaborare cu pionierul suedez în domeniul audio digital Dirac și dispune de soluția audio spațială Dirac Virtuo, care utilizează algoritmi brevetați pentru a permite un sunet stereo imersiv din difuzoarele încorporate în smartphone. De asemenea, tehnologia Snapdragon Sound™ asigură o procesare cu latență foarte redusă, pentru jocuri fără lag și streaming de muzică fără pierderi, astfel încât jucătorii pot auzi fiecare detaliu al muzicii lor, exact așa cum a intenționat artistul.

Review ROG Phone 6 Diablo Edition

În consecință, vei auzi coloana sonoră a jocului foarte clar și vei avea nevoie de asta pentru a înțelege misiunile pe care le vei primi la tot pasul. Dar dacă te afli într-un ambient în care zgomotul armelor și al efectelor din joc pot deranja pe cei din jur, îți recomandăm o pereche de căști bune.

Autonomie bună

Telefonul este echipat cu o baterie cu o capacitate monstruoasă, de 6000 mAh, care oferă o autonomie extinsă pentru sesiuni lungi de joc. Bateria de mare capacitate de 6000 mAh dispune de funcții avansate de întreținere pentru o performanță mai bună și o durată de viață extinsă. Există, de asemenea, un adaptor HyperCharge de 65 de wați pentru încărcare rapidă.

Dar, cum era de așteptat, bateria se descarcă destul de rapid în timpul rulării jocului pe detalii maxime, pentru că ar fi și păcat să nu te bucuri de toate capabilitățile ecranului superb al telefonului. Din acest motiv, imediata vecinătate a unei prize atunci când te joci ar fi salutară.

Hardware redutabil

Telefoanele ROG Phone 6 sunt cele mai puternice telefoane ROG realizate vreodată. Ele sunt echipate cu cea mai recentă platformă mobilă flagship Snapdragon 8+ Gen 1, cu viteze ale procesorului de până la 3,2 GHz, până la 18 GB de memorie RAM LPDDR5 și până la 512 GB spațiu de stocare. Procesorul oferă un gameplay amplificat – dezlănțuit cu întreaga suită de caracteristici Snapdragon Elite Gaming plus un GPU Qualcomm Adreno îmbunătățit – oferind un plus de performanță de peste 50% în comparație cu Snapdragon 888, care a alimentat ROG Phone 5.

Review ROG Phone 6 Diablo Edition

De asemenea, sistemul de răcire îmbunătățit GameCool 6 dispune de o tehnologie nouă de răcire a procesorului la 360° (din toate unghiurile) pentru a dezlănțui performanțe maxime susținute, o cameră de vapori cu 30% mai mare și foi de grafit cu 85% mai mari, împreună cu un design centrat pe CPU pentru a crește disiparea căldurii din nucleu.

Performanțe foarte bune în benchmark-uri

Cu o dotare hardware precum cea sus-menționată, nu este de mirare că acest telefon a obținut rezultate foarte bune și în benchmark-uri, după cum poți constata în capturile de  mai jos.

Seria ROG Phone 6 este acum echipată cu un sistem de camere foto triple, cu o cameră principală cu unghi larg Sony IMX766 de 50 MP cu calitate îmbunătățită a imaginii și procesare HDR, o a doua cameră ultra-wide de 13 MP și o cameră macro. Printre funcțiile software îmbunătățite se numără modul video HDR10+. Camera frontală de 12 MP oferă selfie-uri de grup de înaltă calitate și transmisiuni video în direct.

Review ROG Phone 6 Diablo Edition

Dacă ești fan Diablo, nu cred că mai este nevoie să-ți recomand acest telefon. Iar dacă nu ești fan, nu va dura prea mult până ce Diablo te va seduce și, de îndată ce vei termina jocul mobil, vor urma cele trei celebre RPG-uri pe PC, care au făcut deja istorie în materie de gaming. O să ai mult de furcă cu nesfârșitele hoarde de monștri care apar de peste tot din peisaj, dar o să merite efortul, pentru că Diablo are o reputație excelentă în materie de „loot”. La un moment dat probabil că vei înota în echipament de cea mai bună calitate, cu ajutorul căruia vei trece de frenezia inițială în care principala preocupare era supraviețuirea și vei ajunge să apreciezi grafica și designul misiunilor din Diablo.

ROG Phone 6 Diablo Immortal Edition e o variantă excelentă a celui mai bun telefon de gaming, o implementare specială a celui mai performant hardware mobil al momentului.

VEZI PREȚUL ONLINE

Performanță
Design
Conectivitate
Preț

Best Performance

ROG Phone 6 Diablo Immortal Edition este perfect pentru fanii celebrului joc și are toate șansele să producă noi fani ai francizei grație designului superb, detaliilor duse la extrem și ecranului spațios și deosebit de clar. Comparativ cu alte telefoane, putem spune un singur lucru: Game Over!

Evaluarea cititorilor: Fii primul care evaluează!

To Top