Stiri

Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands este primul joc cu NVIDIA Turf Effects

NVIDIA GeForce GTX 1070

Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands este primul joc care utilizează NVIDIA Turf Effects. Printre tehnologiile incluse se mai numără NVIDIA Volumetric Lighting, HBAO+ și NVIDIA Ansel.

Personajul principal din Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands parcurge câmpuri vaste cu vegetație bogată. În timpul deplasării, iarba se îndoaie și se freacă de picioarele soldatului. Vehiculele lasă urme pe drum, iar firele de iarbă își vor lăsa umbra aspura personajului și asupra celorlalte fire de iarbă. Toate aceste efecte se datorează NVIDIA Turf Effects.

NVIDIA Turf Effects simulează și randează interacțiunea fizică a ierbii. Tehnologia pentru redare a ierbii asigură reprezentare geometrică integrală, iar firele pot fi redate de la nivelul minim de 3 triunghiuri, până la câteva sute pe fir, menținând constant gradul de detaliu. Reprezentarea redă în mod natural umbrele fiecărui fir de iarbă în parte, iluminare bilaterală și ocluzie corectă pentru geometria scenei. În plus, simularea permite interacțiunea cu forme complexe, ceea ce face permite apariția unor noi tipuri de gameplay.

Umbrele realiste sunt create cu ajutorul NVIDIA HBAO+, prin adăugarea efectelor de umbrire Ambient Occlusion în jurul obiectelor si suprafețelor, reproducând elementele vizuale cu mai mare fidelitate față de tehnicile AO precedente. HBAO+ este o tehnologie foarte populară, utilizată în jocuri precum Assassin’s Creed Syndicate, Call of Duty: Ghosts, For Honor, Rise of the Tomb Raider, Tom Clancy’s Rainbow Six Siege, Tom Clancy’s The Division, The Witcher 3: Wild Hunt, World of WarCraft: Warlord of Draenor, și multe altele.

Razele Crepuscular, sau “God Rays” sunt create cu NVIDIA Volumetric Lighting. Volumetric Lighting este o tehnică de luminare avansată care simulează cu mai mare acuratețe modul în care se comportă lumina atunci când trece prin aer și atmosferă. Tehnica a fost folosită în Fallout 4, Far Cry 4 și Batman: Arkham Knight.

Ansel este de asemenea utilizat în ARK: Survival Evolved, Conan Exiles, Dishonored 2, Mirror’s Edge Catalyst, Obduction, War Thunder, Watch Dogs 2, The Witcher 3: Wild Hunt și The Witness. Ansel urmează să fie adăugat și unora dintre titlurile în curs de apariție precum Lawbreakers și Mass Effect: Andromeda. A fost adăugat recent și în Unity Engine și Unreal Engine, sub formă de plug-in.

Alte tehnologi NVIDIA de care vor beneficia gamerii Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands sunt suport 4K, G-Sync, GeForce Experience, și NVIDIA Surround. Capturi foto 4K exclusive pot fi găsite pe NVIDIA press extranet.

Cumpărătorii produselor GeForce au șansa să primească o copie gratuită a jocului For Honor sau Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands prin intermediul bundle-ului GeForce GTX Prepare for Battle.

Ghost Recon Wildlands: Detalii în 4K 60fps – NVIDIA GameWorks

Cele mai populare

Mergi la început