Stiri

Candidații la președenție profită din plin de Facebook

facebook-face

Klaus Iohannis a determinat cei mai multi utilizatori de Facebook sa interactioneze cu mesajele de pe pagina sa -184.413, depasindu-l pe Victor Ponta (184.040).

Monica Macovei a obtinut mai mare grad de implicare raportat la numarul de fani – 62%, un procent dublu fata de cel obtinut de Victor Ponta si cu 26% mai mare decat gradul de implicare al utilizatorilor pe pagina lui Klaus Iohannis.

2014 a fost anul in care candidatii la alegerile prezidentiale au incercat sa stimuleze mai mult implicarea utilizatorilor de Facebook, insa nu toti au reusit sa o faca in aceeasi masura. Va prezentam cateva seturi de cifre extrase din Facebrands PRO pentru ultimele 31 de zile.

In cifre absolute ale numarului de utilizatori unici care au interactionat cu paginile de Facebook ale candidatilor la alegerile prezidentiale din 2014 in ultimele 31 de zile, topul este urmatorul:
Dupa cum se observa si cu aceasta ocazie, numarul fanilor nu este un indicator comprehensiv si suficient al activitatii si rezultatelor pe Facebook, cifra utilizatorilor unici care au interactionat cu continutul paginii fiind mult mai relevanta pentru activitatea si performantele paginii, alaturi de intreaga suita de indicatori Facebrands.

Cifra utilizatorilor unici care au interactionat cu o pagina de facebook, numita engaged users, este o facilitate unica a serviciului de monitorizare a paginilor de Facebook din Romania. Cifrele au fost furnizate de Facebrands PRO.

facebook-face

To Top