Stiri

Clienții sunt tot mai nemulțumiți de serviciile de telefonie mobilă

În primul semestru al anului 2016 Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a primit și soluționat peste 1.310 reclamații de la utilizatorii de comunicații din România, cu 42% mai mult față de prima jumătate a anului trecut. Cele mai multe reclamații – 593 au vizat aspecte referitoare la serviciile de telefonie mobilă.

Dintre toate categoriile de servicii (telefonie, internet, retransmisie a programelor audiovizuale, servicii poștale), cele mai numeroase plângeri primite de Autoritate în primele șase luni ale anului se referă la serviciile de telefonie mobilă (45% din totalul problemelor semnalate), urmate de serviciile poștale (14%), serviciile de acces la internet fix (12%), portarea numerelor de telefon (8%) și serviciile de retransmisie a programelor audiovizuale (7%).

Datele ANCOM centralizate pe primul semestru arată că cele mai multe reclamații formulate de utilizatorii de servicii de comunicații electronice s-au referit la serviciile furnizate de RCS&RDS (272 de petiții), Vodafone România (228 de petiții), Telekom Romania Mobile Communications (207 petiții), Orange România (129 de petiții) și Telekom Romania Communications (102 petiții).

telefon africa

To Top