Stiri

DIGI automatizează interfața pentru clienți

Serghei Bulgac, CEO Digi Communications
Serghei Bulgac, CEO Digi Communications

Compania Digi, cel mai mare furnizor de telefonie mobilă, televiziune și Internet din România, are o creștere rapidă, atrăgând un număr tot mai mare de clienți. Gestiunea unui număr mare de clienți nu este o sarcină ușoară nici atunci când ai la dispoziție sisteme informatice complexe, apărând tot timpul neclarități și nemulțumiri.

Din februarie 2021, contul de client Digi beneficiază de un nou flux de comandă și va îngloba o zonă de administrare a serviciilor existente, a facturilor, contractelor și setărilor de securitate. Odată cu introducerea acestor optimizări și funcționalități, clienții vor avea la dispoziție o interfață cu aceleași elemente vizuale pentru plasarea comenzilor online, indiferent de natura acestora – servicii noi, extra-opțiuni sau upgrade net. În cazul comenzilor de servicii noi, clienții își vor putea selecta din contul personal ziua și intervalul preferat pentru instalare, în timp ce activarea/dezactivarea extra-opțiunilor și a upgrade-urile se va putea realiza aproape instantaneu, doar cu un click.

Ce oferă nouă interfață de client?!

  • vizualizarea serviciile deținute și a contractelor încheiate cu DIGI;
  • modificarea datelor de contact și a preferințelor de confidențialitate (GDPR);
  • accesarea istoricului de facturi și plăți;
  • achitarea celei mai recente facturi pentru serviciile DIGI;
  • modificarea numelui rețelei Wi-Fi și schimbarea parolei, în cazul clienților Digi Net care utilizează un echipament (router) pus la dispoziție de operator;
  • transmiterea de sesizări și istoricul acestora;
  • finalizarea comenzilor plasate prin contul DIGI.ro.
  • Din februarie, clienții vor putea activa mult mai ușor contul Digi Online, utilizând datele de conectare la contul DIGI.ro, iar platforma beneficiază și de un nou „look”, adică de o interfață redesenată. Clienții trebuie să dețină sau să își creeze un cont DIGI.ro și să aibă active serviciile de televiziune și internet, astfel fiind necesar un singur set de credențiale. Serviciul este disponibil gratuit clienților Digi NET și Digi TV (servicii cumulate). Din Digi Online, utilizatorii pot viziona peste 75 de posturi retransmise de Digi TV și au acces, dacă activează extraopțiunile aferente, la programele HBO (HBO Go), Cinemax și FilmNOW.

    De asemenea, tot din februarie, aplicația Digi Online are o interfață nouă pentru versiunea compatibilă cu Android, iar în perioada următoare va fi lansată și o aplicație nouă pentru IoS.

To Top